دانلود کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی با صدای فرنوش کرمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی اثر دیوید باخ

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

معرفی کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی نوشتهٔ دیوید باخ و ترجمهٔ فرنوش کرمی و با صدای فرنوش کرمی و هوتن شاطری‌پور و شهره روحی است و پندار تابان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی با روایت ساده و صمیمانه از دیوید باخ به خوانندگان می‌آموزد که چطور در روابط مالی و شخصی خود موفق باشند.

برخی از جملاتی که در ستایش این کتاب نوشته شده باهم بخوانیم:

«کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته یک شاهکار است. استراتژی دیوید باخ به من کمک کرد تا در سی‌سالگی میلیونر شوم. این کتاب را بخوانید و در عمل از آن استفاده کنید و سپس آن را با هر کسی که می‌شناسید به اشتراک بگذارید. زندگی شما را تغییر خواهد داد.»

گرنت ساباتیر؛ نویسندهٔ کتاب آزادی مالی و مؤسس جشن هزارهٔ پول

«بیش از دو دهه است که دیوید باخ زندگی‌هایی رو با تعلیمات ساده و در عین حال تأثیرگذار خود درخصوص پول، سرمایه‌گذاری، پس‌انداز و ثروت‌اندوزی تغییر داده است. این را می‌دانم زیرا برنامهٔ اصول اثر یک فنجان قهوه لاته را در برنامهٔ اپرا وینفری به نمایش گذاشتم و شاهد آن بودم که دیوید زندگی ده‌ها میلیون نفر را متحول کرد. و ما فقط درباره اثر یک فنجان قهوه لاته حرف نمی‌زنیم، بلکه آن را در عمل به زندگی خود فرا می‌خوانیم!»

کندی کارتر؛ تهیه‌کنندهٔ اجرایی برنامهٔ ویو و تهیه‌کنندهٔ قبلی برنامهٔ اپرا وینفری

«اثر یک فنجان قهوه لاته یک سفر سرشار از روح و زندگی است که الهام‌بخش شماست تا اکنون رؤیاهایتان را زندگی کنید. نبوغ داستان‌سرایی باخ و مان باعث شده که این کتاب در عصر ما زندگی‌های زیادی را متحول کند.»

فرنوش ترابی؛ مجری برنامهٔ سو مانی و نویسندهٔ کتاب وقتی او بیشتر پول درمی‌آورد

«دیوید باخ مخاطبان خود را در سراسر جهان با پیامی امیدبخش و الهام‌بخش به تفکر وامی‌دارد. اثر یک فنجان قهوه لاته فرمان قلب شما را در دست خواهد گرفت و روح شما را تعالی خواهد بخشید. این کتاب ارزش توجه و تعمق شما و پیاده‌سازی آن در زندگی‌تان را دارد.»

رابین شارما؛ نویسندهٔ کتاب پرفروش راهبی که فراری‌اش را فروخت و باشگاه صبحی‌ها

«دیوید باخ بهترین کارشناس مالی فردی دنیاست و کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته دلیل آن را توضیح می‌دهد. او بهتر از هر کس دیگری به شما یاد می‌دهد که چگونه استقلال مالی داشته باشید. از همه بهتر این‌که داستان زیبای این کتاب آن‌قدر واقعی و مرتبط به نظر می‌رسد که دلتان می‌خواهد این قدم‌های ساده را بردارید تا ثروت بسازید و حقیقتاً ثروتمندانه زندگی کنید. عاشق هر صفحه از آن شدم.»

برندن بورچارد؛ نویسندهٔ شماره یک نیویورک تایمز برای کتاب پرفروش عادت‌هایی با کارایی بالا

«بیش از یک دهه است که دیوید را می‌شناسم؛ اصول او که محدود به زمان خاصی نیست الهام‌بخش زندگی شما می‌شوند که فراتر از ثروت زندگی کنید؛ زندگی‌ای که با خود معنا و بخشش به ارمغان آورد.»

اسکات هریسون؛ مؤسس خیریهٔ آب و نویسندهٔ نیویورک تایمز برای کتاب پرفروش عطش

«فروش بیش از ۷ میلیون نسخه از کتاب دیوید باخ یک دلیل دارد و آن این‌که اصولش جواب می‌دهند. این داستان عالی الهام‌بخش شما خواهد بود تا بهترین خود را زندگی کنید. واقعاً لازم نیست ثروتمند باشید تا بتوانید سرمایه‌گذاری را شروع کنید یا دنبال رؤیاهایتان بروید.»

جین چاتزکی؛ تدوینگر مالی برنامهٔ «امروز با ان بی سی» و مجری پادکست «پول او»

«یک رویداد سرنوشت‌ساز! این داستان فوق‌العاده قوی زندگی شما را تغییر خواهد داد. هر کسی از هر نسلی با هر پیشینه‌ای می‌تواند برای غنی‌سازی و پروراندن رؤیاها و آینده‌اش از این کتاب استفاده کند.»

سارا جیک رابرتز؛ نویسنده، تاجر و شخصیت رسانه‌ای

«پند دیوید باخ بسیار استادانه است. او مسائل پیچیده را آسان می‌کند؛ به بیان ساده سه قدم تا استقلال مالی؛ می‌توانید انجامش دهید!»

جان گردن؛ نویسندهٔ کتاب پرفروش اتوبوس انرژی و قدرت رهبری مثبت

«کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته ارتباط شما را با پول و خوشحالی کاملاً دگرگون می‌کند. سالانه بین ۷۰ تا ۱۰۰ کتاب مطالعه می‌کنم و این کتاب تکانم داد. این کتاب سیستم فکری شما را برعکس کرده و درعوض سیستم عاملی با کارکردی ۱۰ برابر بهتر برای زندگی به شما می‌دهد.»

بنجامین پی هاردی؛ شرکت‌کننده‌ای در inc.com

«هر خانمی در امریکا باید این کتاب را بخواند. دیوید باخ بهترین جنگجویی است که یک‌تنه برای قدرت بخشیدن به وضعیت مالی خانم‌ها تلاش می‌کند و کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته اکنون راهنمای شماست برای رسیدن به امنیت و استقلال مالی که شایستهٔ آن هستید.»

داتی هرمن؛ مدیرکل اجرایی شرکت داگلاس الیمن

«یک مثال کلاسیک؛ اثر یک فنجان قهوه لاته برای همهٔ افراد در هر سن و سالی که دوست ندارند دربارهٔ مسائل مالی فکر کنند برای همین هم وضعیت مالی خوبی ندارند و خوشحال نیستند هدیهٔ مناسبی است.»

کن بلنچارد؛ کمک‌نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش و شماره یک مدیر یک‌دقیقه‌ای جدید و راز

«کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته باخ و مان به شما کمک خواهد کردکه به بهترین شکل ممکن دریابید چه چیزی برای شما بیشترین ارزش را دارد تا بتوانید برای آن پول خرج کنید یا پس‌انداز یا سرمایه‌گذاری کنید تا یک زندگی منطبق بر اهدافتان را تجربه کنید.»

ارین لوری؛ نویسندهٔ کتاب هزارهٔ ورشکسته، سرمایه‌گذاری می‌کند

«هر دانشجوی کالجی در امریکا و سراسر دنیا باید این کتاب را بخواند. پند دیوید باخ خیلی قدرتمند است، چرا که به راحتی قابل پیاده‌سازی است؛ و داستانی که با ما به اشتراک گذاشته هم الهام‌بخش است هم با آن می‌توان احساس صمیمیت کرد.»

دکتر جنیفر ایکر؛پروفسور دانشکدهٔ کسب و کار استنفورد

«دیوید باخ همیشه با نبوغ خود که چطور دنیای پیچیدهٔ مالی را برای هر کسی قابل دسترس سازد و توجه اصلی او روی تأثیرگذاری روی زندگی دیگران مرا متحیر ساخته. کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته برای تمام دوران است!»

لوئیس باراجاس؛ نویسندهٔ کتاب سفری لاتینی به عظمت مسائل مالی

«پدیده‌ای حرفه‌ای در مسائل مالی به نام دیوید باخ با کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته‌اش الهام‌بخش زندگی ده‌ها میلیون نفر بوده است. شما به خود مدیون هستید که این کتاب را بخوانید و با هر کسی که برایتان ارزشمند است آن را به اشتراک گذارید. در کمتر از یک ساعت خواهید آموخت که چگونه تبدیل به یک انسان بالغ در زمینهٔ مسائل مالی شوید.»

بابی ربل؛ نویسندهٔ کتاب چگونه تبدیل به یک انسان بالغ در زمینهٔ مسائل مالی شوید و مجری پادکست «انسان بالغ در زمینهٔ مسائل مالی» و سازندهٔ قبلی برنامه‌های تلویزیونی تجاری رویترز

«یک داستان جالب با لحظاتی حیرت‌انگیز. کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته باعث تعجب و خوشحالی شما می‌شود و طرز فکر شما را درخصوص مسائل مالی شخصی‌تان عوض می‌کند.»

مایکل حیات؛ نویسندهٔ کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام سکو و بهترین سال تو

«باخ و مان با این کتاب یک دورهٔ حرفه‌ای در زمینهٔ اصول مدیریت مالی به صورت فردی و استقلال مالی ارائه دادند که در داستانی از خودیابی نهفته شده است. اثر یک فنجان قهوه لاته جواهری است!»

باب راث؛ نویسندهٔ کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام قدرت آرامش

«باخ و مان با آشکار ساختن عمیق‌ترین راز و حقیقتی عمیق کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند: زندگی‌ای غنی، زندگی‌ای سرشار از خوشی بی‌مقدمه و یکهویی، همان‌طور که خود نویسنده هم گفته برای هر کسی در هر شرایطی قابل اجراست. این کتاب بسیار توصیه می‌شود!»

سالی هلگسن؛ کمک‌نویسندهٔ کتاب چگونه زنان پیشرفت می‌کنند و نویسندهٔ کتاب برتری زن

 «عاشق این کتاب شدم! در یک ساعت سرشار از خوشی، یاد می‌گیرید که چگونه چندین تغییر کوچک و ساده به تغییراتی عظیم در آیندهٔ مالی شما مرکب می‌شوند. تقدیر اثر یک فنجان قهوه لاته این است که تأثیری جهانی از خود به جای بگذارد!»

درن هاردی؛ نویسندهٔ کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام اثر مرکب و ناشر و ویراستار قبلی مجلهٔ موفقیت

«یک کتاب عالی در این هزاره، و یک یادآور خوب از این‌که تغییرات کوچک زندگی می‌توانند تأثیر بزرگی بر آیندهٔ مالی شما بگذارند.»

جسیکا مورهاوس؛ مؤسس میلنیال مانی میت‌آپ و میزبان پادکست مو مانی

«کتاب کوچک سرنوشت‌سازی که با درایت، عشق و سادگی‌ای بی‌نظیر در اختیار ما گذاشته شده تا دیوید باخ را محبوب میلیون‌ها نفر کند. آن را بخوانید و به آن عمل کنید (ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید)، و استقلال مالی فوق‌العاده‌ای در انتظار شماست!»

دان سالیوان؛ مؤسس شرکت استراتژیک کوچ 

«کتابی است شگفت‌انگیز، جذاب، سرگرم‌کننده و الهام‌بخش! آن‌قدر عاشق داستان می‌شوید که فراموش می‌کنید همزمان مشغول دریافت درس‌هایی سرنوشت‌ساز از استادی در همین زمینه هستید.»

باب برگ؛ کمک‌نویسندهٔ کتاب بخشنده شدن

«در کمتر از یک ساعت، اثر یک فنجان قهوه لاته به شما کمک می‌کند کنترل پول و زندگی خود را به دست بگیرید. چه به تازگی کسب و کاری را راه‌اندازی کرده‌اید، چه کارمندی در سطح متوسط هستید یا اگر بدهی دارید یا حتی فقط می‌خواهید رؤیاهایتان را زندگی کنید، اثر یک فنجان قهوه لاته به شما کمک می‌کند تا موفقیت، استقلال و امنیت مالی را به دست آورید.»

جو پالیش؛ مؤسس جینیوس نتوورک و جینیوس اکس و رئیس شرکت بازاریابی پیرانا

«از زمانی که در اوایل دههٔ سی زندگی‌ام با مفهوم اثر یک فنجان قهوه لاتهٔ دیوید آشنا شدم و استراتژی اول به خودت پرداخت کن را در زندگی‌ام پیاده‌سازی کردم، من و همسرم از لحاظ مالی پیشرفت عجیبی کردیم. الان میلیونر هستیم و همسرم می‌تواند خانه پیش فرزندانمان بماند. همچنین توانستم شغل ناخوشایندم را ترک کنم تا علاقه‌ام را در کسب و کار دنبال کنم!»

فیلیپ تیلور؛ مؤسس فاین کان و پی‌تی مانی

«روش دیوید باخ برای مسائل مالی شخصی به یک نسل الهام می‌بخشد. زندگی غنی ممکن است در نظر اکثریت افراد جامعه غیرقابل دسترس به نظر برسد، اما روش ساده و بدون دغلکاری دیوید، توانایی ما را برای موفق شدن در زمان حال متعادل کرده و در عین حال برای آینده‌ای ثروتمند آماده‌مان می‌کند.»

چیس جارویس؛ مؤسس و مدیرکل اجرایی کرییتیو لیو

شنیدن کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

«روز زویی به محض این‌که با انرژی کامل از آسانسور طبقهٔ سی وسوم بیرون می‌آمد ـ به روال هر دوشنبه صبح ـ رقم می‌خورد. این جمعه مهلت بیرون آمدن نشریهٔ بهار بود و همه در دفتر به صورت کامل در حال تدارک برای تولید بودند. سیلی از مقاله‌ها؛ بیوگرافی‌ها و عناوین عکس‌ها همه و همه با غوغایی توجه زویی را به خود مشغول کرده بود. دوچرخه‌سواری در اکوادور؛ تست شراب در بالکان؛ مقاله‌هایی دربارهٔ عکس‌ها به همراه نام مسافران معروف در ستون مربوطه؛ و شغل زویی این بود که تمام دست‌نوشته‌های بدخط و عجله‌ای را به نثر زیبایی تبدیل کند.

زویی در یک شرکت انتشاراتی بزرگ با دفاتر متعدد در برج جهانی کار می‌کرد. همکارانش آن‌جا را برج آزادی می‌نامیدند که البته این عبارت همیشه به نظر زویی طعنه‌آمیز بود چرا که هرچه هجوم کار بیشتر می‌شد به سختی می‌توانست ساعت‌هایی را که در میان آن دیوارها سپری می‌کرد به عنوان فردی آزاد توصیف کند. قدردان سمتش بود، ولی ساعت‌های زیادی کار می‌کرد و حقوقش به اندازه‌ای که خوانندگانش حدس می‌زدند خوب نبود.

صحبت از طعنه شد: زویی بیست و هفت‌ساله؛ ویراستار اصلی یکی از معروف‌ترین مجله‌های سفر در دنیا که تاکنون پایش را از امریکا بیرون نگذاشته بود و البته بهتر است بگوییم تاکنون از غرب می‌سی‌سی‌پی خارج نشده بود برای همین پاسپورتی هم نداشت.

ویراستار مقالات مربوط به سفر که خودش تاکنون به هیچ سفری نرفته است.

لپ‌تاپش را تالاپی روی میز انداخت و درش را باز کرد وارد شبکهٔ کارکنان شد و کارش را شروع کرد؛ انگشتانش روی صفحه‌کلید پرواز می‌کردند.

زویی کنترل آشفتگی را به دست گرفت. مهلت‌های دیوانه‌کننده؛ تغییر آخر لحظه‌ای محتوا؛ چالش تبدیل یک متن خیلی رسمی به متنی متوسط و خلق یک اثر باکیفیت. او حس مبهم این تشویش را کنار زد و در حالی که پشت صفحه‌کلید قوز کرده بود خود را با ریتم آن مکان همگام کرد.

«هنوز گرسنه نشدیم؟»

زویی در صندلی خود کش آمد و گردنش را چرخاند تا گرفتگی‌اش باز شود. آیا واقعاً ساعت از یک گذشته بود؟ برگشت تا رئیسش را از پشت نصفه پارتیشنی که فضای کاری‌اش را مشخص می‌کرد ببیند.»

نظرات کاربران

فرهاد داودی
۱۴۰۲/۰۵/۳۱

چیزی خاص و جدیدی برای گفتن نداره، هر چند تیم گویندگی بسیار در ارائه صوتی کتاب زحمت کشیدند، کتاب بر اساس محوریت و تمرکز روی ۳ راز که بیشتر شبیه جوک هستند تا راز میچرخه، اونم وقتی کلی کتابهای مالی

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۲۶۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۲۶۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان