دانلود و خرید کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی دیوید باخ ترجمه فرنوش کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی اثر دیوید باخ

کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

نویسنده:دیوید باخ
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۴.۲از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی نوشته دیوید باخ است که با ترجمه فرنوش کرمی منتشر شده است. اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی یک سفر سرشار از روح و زندگی است که الهام‌بخش شماست تا اکنون رؤیاهایتان را زندگی کنید. نبوغ داستان‌سرایی باخ باعث شده که این کتاب در عصر ما زندگی‌های زیادی را متحول کند.

درباره کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

بیش از دو دهه است که دیوید باخ زندگی‌هایی را با تعلیمات ساده و در عین حال تأثیرگذار خود درخصوص پول، سرمایه‌گذاری، پس‌انداز و ثروت‌اندوزی تغییر داده است. برنامهٔ اصول اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی را در برنامهٔ اپرا وینفری به نمایش گذاشته شد و  دیوید زندگی ده‌ها میلیون نفر را متحول کرد.

وقتی از کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی صحبت می‌شود، فقط موضوع یک کتاب نیست بلکه دستورالعمل زندگی است. در کمتر از یک ساعت، اثر یک فنجان قهوه لاته به شما کمک می‌کند کنترل پول و زندگی خود را به دست بگیرید. چه به تازگی کسب و کاری را راه‌اندازی کرده‌اید، چه کارمندی در سطح متوسط هستید یا اگر بدهی دارید یا حتی فقط می‌خواهید رؤیاهایتان را زندگی کنید، اثر یک فنجان قهوه لاته به شما کمک می‌کند تا موفقیت، استقلال و امنیت مالی را به دست آورید.

خواندن کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به تغییر زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اثر یک فنجان قهوه لاته در موفقیت مالی و شخصی

قاعدتاً باید از خیابان رد می‌شد و وارد ساختمان می‌شد و با آسانسور به طبقهٔ سی و سوم به دفتر کارش می‌رفت. امروز مسیر همیشگی‌اش را عوض کرد. پس از گذر از خیابان وست یهو به راست پیچید و از برج تجارت جهانی ۱ دور شد و به سمت استخرهایی رفت که نور از آن‌ها بازتاب می‌شد؛ دو فوارهٔ بزرگ مربع‌شکل در جای قبلی برج‌های دوقلو ساخته شده بودند با دیوارهای کوتاهی از سنگ مرمر سیاه احاطه شده بودند که دورتادور آن تا بی‌نهایت اسامی حکاکی شده بود.

یادبود یازده سپتامبر.

در کنار استخر شمالی ایستاد و به آب مواج آن نگاه کرد. سطح مرمری را لمس کرد و نام اولین دوازده نفر را خواند. اسامی زیادی آن‌جا بود. در آن روزهای تیره و تار سپتامبر سال ۲۰۰۱ هزاران نفر آن‌جا مرده بودند. در آن روزها، زویی در مدرسهٔ ابتدایی تحصیل می‌کرد. به بال‌های راه راه پنجرهٔ بزرگ که از میان آسمانخراش یک بلوک آن طرف‌تر بیرون آمده بود خیره شد.

چرا همه چیز امروز به نظرش متفاوت می‌رسید؟

«اگر نمی‌دانی کجا می‌روی، ممکن است از جایی که مسیرت خاتمه می‌یابد خشنود نشوی.»

زویی واقعاً به کجا داشت می‌رفت؟ واقعاً انتظارش از انتهای مسیرش چه بود؟

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده بود؟

برای نیم ثانیه مردی در مقابلش ایستاد و به ساعتش نگاهی انداخت و به سرعت دور شد. زویی تکانی خورد. دیر به سر کارش خواهد رسید.

نظرات کاربران

صادق برزگری
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

اگه آدمی ول خرج هستی و نمیتونی جلو خودت رو بگیری این کتاب رو مطالعه کن در عوض ارزش پس انداز رو متوجه میشی ♥️

mehdi tatari
۱۴۰۰/۰۱/۱۰

خیلی کتاب خوبیه به همه پیشنهاد میکنم یک بار بخونن.

mehrnaz
۱۴۰۱/۰۲/۰۹

کتاب کوتاه و شیرینی بود درمورد بهبود وضعیت اقتصادی شخصی خودمون! کمی شبیه کتاب ثروتمندترین مرد بابل و اثر مرکب بود! (: میتونه کمکتون کنه که هدف زندگیتون رو بفهمید و برای اون هدف هزینه کنید. اینجوری از زندگی راضی تر

- بیشتر
SFatemehM
۱۴۰۱/۰۶/۳۰

کتاب خوب و مفیدی بود ولی ترجمه اصلا جالب نبود! حالا نمی‌دونم ویراستاری درستی نشده یا چی، ولی ترجمه خیلی جاها تو ذوق می‌زد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۲)
«اگر نمی‌دانی کجا می‌روی، ممکن است از جایی که مسیرت خاتمه می‌یابد خشنود نشوی.»
کاربر ۴۳۲۹۲۹۵
«ثروت تو دقیقاً همان سلامتی تو است. سلامتی تو خود به خود اتفاق نمی‌افتد، چیزی نیست که درخلال زندگی خودش از خودش مراقبت کند. نمی‌توانی سلامتی‌ات را به دستان شخص دیگری بسپاری، و همین موضوع دربارهٔ ثروت تو هم صدق می‌کند. هر دو کاملاً در دستان تو هستند، نه شخص دیگری.»
mehrnaz
«اگر نمی‌دانی کجا می‌روی، ممکن است از جایی که مسیرت خاتمه می‌یابد خشنود نشوی.»
masoudiii
نکته این است که تو آن‌جا ایستاده‌ای با سه چیز: خودت؛ لنز چشمانت و جهان. چه چیزی را خلق خواهی کرد؟
mahana golshahi
چشم‌انداز زندگی او چگونه به نظر می‌رسید؟ نمی‌دانست. اگر نمی‌دانی کجا می‌روی؛ ممکن است از جایی که مسیرت خاتمه می‌یابد خشنود نشوی.
alireza sadidi
راه‌حل مشکلات مالی تو پول بیشتر نیست، ایجاد عادات جدید است.
mahana golshahi
وقتی اول به خودت پرداخت می‌کنی درواقع این کار در اولویت قرار دادن خودت است.»
mahana golshahi
«ساده است؛ برای همین جواب می‌دهد. معمولاً ساده‌ترین ایده‌ها هستند که زندگی مردم را تغییر می‌دهند نه ایده‌های پیچیده.»
mahana golshahi
این جمله در آوازی که مانند زندگی زویی بود در قسمت همسُرایی‌اش خوانده می‌شد؛ شعرش الهام‌بخش، ماجراجویانه و قابل تعمق بود: «دوست دارم به دوران مدرسه برگردم؛ جنوب غربی امریکا را بگردم، به اروپا سفر کنم، خانه‌ای با یک تختخواب واقعی داشته باشم که روی آن بنویسم و یوگا کنم.» اما همیشه شعر به این‌جا می‌رسید: «اما از عهدهٔ خرید آن برنمی‌آیم.»
کاربر ۷۶۲۰۴۰۷
مردم وقتی پول بیشتری به دست می‌آورند، به سادگی بیشتر هم خرج می‌کنند. پول درآوردن مثل جزر و مد است؛ می‌دانی؛ و خرج کردن مثل یک قایق است. وقتی آب بالا می‌آید قایق هم با آن بالا می‌آید.»
Chandlerbing

حجم

۵۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۵۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
۲۳,۷۰۰
۴۰%
تومان