دانلود کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست کوین ترودو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست اثر کوین ترودو

دانلود و خرید کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

معرفی کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

کتاب آرزوی تو دستور توست نوشته‌ی کوین ترودو یکی از آثار حوزه قانون جذب است. امروزه کتاب‌های زیادی در زمینه تغییر ذهنیت و قدرت ذهن و موفقیت نوشته شده‌اند و بسیاری از آنها محبوبیتی قابل توجه در بین مخاطبین کسب کرده‌اند. این اثر نیز یکی از مشهورترین کتاب‌های این حوزه است.

انتشارات ماه‌آوا این اثر را را با صدای میثاق ابطحی و با ترجمه فریبا جعفری نمینی منتشر کرده است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه خرید و دانلود کنید.

درباره کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست اثر کوین ترودو

کوین ترودو کتاب صوتی آرزی تو دستور توست را با توجه به مطالب اصلی یکی از سمینارهای بسیار مشهور‌ خود با همین نام نوشته است. این سمینار نخستین بار در اروپا برگزار شد و به خاطر تاثیر و مطالب بسیار جذابش، به‌سرعت به یکی از سمینارهای محبوب انگیزشی در جهان تبدیل شد. ترودو در مورد این سمینار و کتاب ادعا می‌کند که در آن، برای نخستین بار مطالبی را که در گروه‌های مخفی قدرتمندان آمریکا آموزش دیده است، افشا می‌کند. البته ذکر این نکته ضروری است که مطالب کتاب با سمینار یکسان نیست و می‌‌شود گفت که کتاب از این نظر که برای هر بخش تمرین‌‌هایی کاربردی و اختصاصی در نظر گرفته است، کامل‌تر از سمینار است.

بنیان اصلی کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست مانند بسیاری از کتاب‌های دسته موفقیت، قانون جذب و زیرشاخه‌های مربوط به این قانون است. مولف در بخش نخست این کتاب به توانایی‌های شگفت‌انگیز ذهن و چگونگی استفاده از ظرفیت‌های آن، برای رسیدن به موفقیت در جنبه‌های مختلف زندگی می‌پردازد و برای استفاده صحیح از ذهن و ایجاد ذهنیت برنده و انسجام در ایجاد تصور دقیق از آرزوها، تمریناتی بسیار کاربردی و نسبتا ساده ارائه می‌دهد. در بخش دوم کتاب اما شاهد این هستیم که ترودو‌ به شکل ویژه، به موضوع پول و ثروت پرداخته است و با قلمی کاملا شفاف و دقیق نشان می‌دهد که چطور می‌شود با آموزش و تمرین دادن به ذهن، در مسیر ثروت سرشار گام برداشت و به موفقیتی تقریبا بدون محدودیت، در زمینه‌های مالی و کسب ثروت رسید.

کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست درواقع یکی از کتاب‌های انگیزشی و آموزش قانون جذب به حساب می‌آید و به ادعای مخاطبینش در زندگی آن‌ها تاثیراتی داشته است. شیوه مولف در این اثر به این شکل است که نکات مهم را به بخش‌های مختلف و کوچک‌تر تقسیم می‌کند و پس از توضیح دقیق در هر مورد، تمریناتی مناسب و کاربردی برای هرکدام از این بخش‌ها ارائه می‌دهد. ترودو معتقد است که این کتاب می‌تواند دقیقا مثل یک فرمول جادویی عمل کند و در مراحل مختلف و چالش‌های زندگی، مخاطب را با کمترین میزان تنش به سمت موفقیت و خوشبختی راهنمایی کند.

شنیدن و خرید کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

تمامی افرادی که به دنبال کتابی مناسب برای استفاده از قدرت ذهن براساس قانون جذب هستند، می‌توانند از شنیدن کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست لذت و بهره ببرند. گذشته از این، با توجه به توضیحات دقیق و ارائه تمرینات کاربردی در حوزه ایجاد ثروت، می‌توان این کتاب را کتابی بسیار مفید برای برخی از افرادی دانست که در زمینه تجارت و کارآفرینی فعالیت دارند.

چرا باید کتاب‌ صوتی آرزوی تو دستور توست را بشنویم؟

کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست می‌تواند به‌راحتی ذهن مخاطب را برای مبارزه با چالش‌ها و رشد و رسیدن به موفقیت آماده کند. مولف در این کتاب به‌شکلی ویژه به راز و رمزهای ذهن، برای رسیدن به اهداف و آرزوها می‌پردازد و با ارائه تمرین‌هایی در هر بخش، مخاطبین را به شیوه قانون جذب برای حرکت در مسیر موفقیت و ثروت همراهی می‌کند. نکته مثبت دیگر این کتاب صوتی این است که شنیدن آن باعث افزایش اعتماد به نفس و رشد انگیزه در خوانندگان می‌شود.

درباره کوین ترودو

کوین تورودو، تاجر، نویسنده، بازیکن حرفه‌ای بیلیارد و سخنران‌ انگیزشی اهل آمریکا در فوریه ۱۹۶۳ به دنیا آمد. او با وجود اینکه به‌عنوان یکی از استعدادهای خاص در دوره دبیرستان شناخته می‌شد، هرگز وارد دانشگاه نشد و از همان نوجوانی به سراغ فراگرفتن تجارت رفت. جنجالی‌ترین بخش‌ زندگی این نویسنده مربوط به سمینارها و کتاب‌های او است‌. ترودو در کتاب‌ها و سمینارهای درمان طبیعی و کاهش وزن، با ارائه شواهدی، چنین ادعا می‌کند که سرمایه‌‌داران به منظور کسب سود بیشتر درمان اصلی بسیاری از بیماری‌ها را پنهان کرده‌اند‌ و بسیاری از‌ مواد غذایی نیز حاوی‌ هورمون و مواد مضری‌ است‌ که باعث وابستگی انسان به آن مواد می‌شود. پس از پرفروش شدن کتاب درمان طبیعی و کاهش وزن، ترودو را به جرم تشویق به استفاده از داروهای‌ خاص، بدون داشتن تخصص به ده سال زندان محکوم کردند و اکنون نیز در زندان به سر می‌برد‌. کتاب ابرحافظه یکی دیگر از کتاب‌های مطرح این نویسنده است که راهی نو در زمینه تقویت حافظه برای مخاطبین و متخصصین این حوزه ایجاد کرده است.

معرفی ترجمه‌های فارسی این کتاب 

همانگونه که پیشتر اشاره کردیم کتاب آرزوی تو دستور توست به‌واسطه مشهور شدن سمینارهای کوین ترودو و حواشی زندگی‌اش، خیلی زود در آمریکا به میزان فروش بالایی رسید و وارد بازار کتاب کشورهای مختلف شد. این اثر در بازار نشر ایران نیز مورد توجه قرار گرفت و توسط مترجم‌ها و ناشران بسیاری به چاپ رسید. از مطرح‌ترین ترجمه‌های این کتاب به فارسی می‌توان به ترجمه‌های فریبا جعفری نمینی در انتشارات نسل نواندیش، فاطمه ملک‌زادگان در نشر کتیبه و محمود جولایی در نشر کاپیتان اشاره داشت.

در بخشی از کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست می‌شنویم

««لازم است بدانید که افراد بسیار ثروتمند، به‌جز چند استثناء، اصلاً دوست ندارند که شما راز ثروتمند شدنشان را بدانید. باور این نکته برایتان دشوار خواهد بود، اما حقیقت دارد. در این میان تنها چند استثناء وجود دارد که اندرو کارنگی یکی از آن استثناهاست. او در سال‌های پایانی قرن گذشته کارخانهٔ امریکن استیل را راه‌اندازی کرد و به یکی از ثروتمندترین افراد روی زمین در زمان خود تبدیل شد. چنین قانونی درمورد استثناهایی مانند او درست نیست، اما قانون کلی این است که افراد بسیار ثروتمند مایل نیستند راز ثروت خود را با دیگران در میان بگذارند، زیرا اصلاً دوست ندارند برای خود رقیب بسازند تا ناچار به رقابت با آن‌ها شوند.

اگر داستان زندگی افراد موفق را بخوانید، شواهد زیادی به دست می‌آورید که نشان می‌دهند این افراد همواره ثروت زیاد خود را مدیون ژن خوبی که به ارث برده‌اند می‌دانند و می‌گویند که رسیدن به ثروت در آن‌ها ارثی است. شما برای رسیدن به ثروت باید ژن خاص، ساختار دی. ان. ای منحصربه‌فرد و فرکانس ارتعاشی متفاوتی با دی. ان. ای افراد دیگر داشته باشید و درصورتی‌که در این طبقه‌بندی قرار نگیرید، استحقاق رسیدن به ثروت را ندارید و نباید رازهای رسیدن به ثروت را بدانید. این افراد حتی بر این باورند که اگر شما این رازها را بدانید، ازآنجایی‌که به‌طور ژنتیکی برای موفقیت برنامه‌ریزی نشده‌اید، قادر نخواهید بود از آن‌ها به نفع زندگی خود استفاده کنید. ممکن است باور این موضوع برایتان دشوار باشد، اما به لحاظ تاریخی حقیقت دارد.»»

نظرات کاربران

احسان
۱۴۰۲/۰۴/۰۴

عالیییییییییییییییییییی

farimah
۱۴۰۲/۰۶/۱۹

کوین ترودو عضو گروه های مخفی بوده و به رازهای جهان هستی و اینکه سیستم جهان و ذهن انسان چطور کارمیکنه کاملا مسلطه ،این دوره ارزوی تو دستور توست ،سطح صفر و مقدماتی اموزش قانون جذب هست ،سطوح بالاتر وپیشرفته رو‌باید بگردید

- بیشتر
کاربر 1630179
۱۴۰۲/۰۵/۱۶

به نظرم خیلی خوب بود و واقعا به شنیدن این کتاب در این برهه نیاز داشتم ولی چیزی ک هست باید چندین بار این کتاب رو گوش کرد گویندگی هم عالی بود👌🏻

zarrr
۱۴۰۲/۰۴/۲۱

این کتاب درباره قدرت ذهن، به کار گیری احساسات و قانون جذب واقعی هست که تا حالا هیچ جا گفته نشده. این کتاب به شما کمک میکنه تا به تمام خواسته هاتون برسید

Saman Karimy
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

کتاب خیلی خوبی بود اما من فایل های صوتی رو در یک جای دیگه شنیده بودم که اونجا در انتها 10 تا کتاب معرفی میشد اما اینجا نبود

hgrz.vafamehr
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

حتما عضو شبکه جهانی اطلاعات بشید. از ایران هم می‌شه سرچ که بکنید لینک کانال‌های پشتیبانی فارسی زبان در تلگرام رو پیدا می‌کنید. آموزش‌های کوین آموزش زنده هست، باید باهاش زندگی کنید. خوندن یک کتاب و دو کتاب نیست من قاطعانه میتونم بگم که سایت‌های

- بیشتر
کاربر 5701602
۱۴۰۲/۱۲/۰۹

کتاب مهمی است. این کتاب در کنار کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در راستای تحقق رویاها و ثروتمند شدن در هر دو جنبه معنوی و مادی بسیار ارزشمند می باشد.

زمان

۱۴ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۷۷۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۷۷۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۰,۴۰۰
تومان