دانلود کتاب صوتی وارکرفت (کتاب اول: چشمه جاودانگی) با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وارکرفت (کتاب اول: چشمه جاودانگی) اثر ریچارد ای. ناک

دانلود و خرید کتاب صوتی وارکرفت (کتاب اول: چشمه جاودانگی)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی وارکرفت (کتاب اول: چشمه جاودانگی)

کتاب صوتی وارکرفت (کتاب اول: چشمه جاودانگی) نوشتهٔ ریچارد ای. ناک و ترجمهٔ افشین اردشیری است. امیر فرحان نیا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این داستان با الهام از بازی «دنیای وارکرفت» نوشته شده است.

درباره کتاب صوتی وارکرفت (کتاب اول: چشمه جاودانگی)

کتاب صوتی وارکرفت (کتاب اول: چشمه جاودانگی) اولین قسمت از تریلوژی «نبرد باستانیان» است و داستانی فانتزی و حماسی را در جهان وارکرفت بازگو می‌کند. در این قصه که مدت‌ها پس از «نبرد کوه هایجال» اتفاق می‌افتد، به‌شکلی ناگهانی و مرموز ۳ جنگجوی قدیم یعنی «کراسوس»، «رونین» و «بروکسیگار» وارد گذشته‌های بسیار دور می‌شوند. داستان چند ماه پس از نبرد کوه هایجال را روایت می‌کند. پس از این جنگ که در آن لشکر اهریمنی سوزان برای همیشه از منطقهٔ آزروث رانده شد، در کوهستان کلیمدور اتفاق عجیبی اتفاق می‌افتد؛ به‌شکلی ناگهانی در این کوهستان یک شکاف فضا - زمان باز شده و انرژی مبهم و ناشناخته‌ای از آن آزاد می‌شود. وقتی کراسوس و رونین برای بررسی این پدیده می‌روند، ناگهان به گذشته‌های بسیار دور پرت می‌شوند؛ به عصر پیش از انسان یعنی دورانی که «ایلیدان»، «مالفوریون» و «تایران» زندگی می‌کردند. در این دوره الف‌های شب حکم‌رانی می‌کنند و منتظر وقوع فاجعه‌ای هستند؛ فاجعه‌ای که هم آن زمان و هم آینده را تغییر خواهد داد.

ریچارد ای. ناک در کتاب صوتی حاضر از عناصر آشنای قصه‌های فانتزی بهره می‌برد؛ اژدهایان، الف‌ها، نیروهای شریری که قدرت بسیاری دارند و این احساس را به خواننده می‌دهند که قادرند هر چیزی را نابود کنند. دنیایی که تحت‌سلطهٔ پلیدی‌ها است و ابرقهرمانانی که با نیروهای ویژهٔ خود باید آن را نجات دهند. شخصیت‌های اصلی کتاب یعنی «رونین» و «کراسوس» با اینکه ابرقهرمان هستند، وجوهی ملموس و ضعف‌هایی دارند که باعث می‌شود مخاطب درکشان و با آن‌ها همذات‌پنداری کند. داستان‌های وارکرفت در اساس به‌هم‌پیوسته نیستند و از خط خاصی تبعیت نمی‌کنند. در تمام این سال‌ها نویسندگان مختلفی در مجموعهٔ وارکرفت حضور داشتند و هر کدام به قسمتی از این دنیا پرداخته‌اند، اما ریچارد ای. ناک یکی از موفق‌ترین نویسندگان مجموعه بوده و نقش غیرقابل‌انکاری در شهرت آن دارد. او قصه‌هایی منسجم نوشته که با دیگر داستان‌ها و همین‌طور بازی‌های این «فرانچایز» مطابقت و نزدیکی دارد؛ برای مثال پاسخ بسیاری از ابهامات بازی ویدئویی دنیای وارکرفت در این کتاب وجود دارد و توضیح داده شده است.

شنیدن کتاب صوتی وارکرفت (کتاب اول: چشمه جاودانگی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آمریکا و قالب رمان تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی وارکرفت (کتاب اول: چشمه جاودانگی)

«یک روز تمام طول کشید تا کرسوس متوجه شود خودش و رونین کاملاً تحت نظرند و نیم روز دیگر طول کشید متوجه شود این موضوع ربطی به سناریوس ندارد. اژدهاجادوگر نمی‌دانست چه کسانی قادرند خود را از چشم یک نیمه‌خدا پنهان کنند. شاید یکی از همتایان سناریوس بود، احتمالش کم بود. خدای جنگل حتماً با تمام ترفندهای این نوع موجودات یا افرادی که ممکن بود به اینجا فرستاده شوند، آشنا بود شاید الف‌های شب. کراسوس به‌سرعت این فکر را هم کنار گذاشت، نه. همچنین این احتمال که ناظر اسرارآمیز هر نوع موجود فانی دیگری باشد را هم کناری نهاد. این تنها یک گزینه پیش روی کراسوس باقی می‌گذاشت، کسی جاسوسی دو مهمان سناریوس را می‌کرد. حتماً یکی از هم‌نوعان خودش بود. در زمان خودش هم اژدهایان، جاسوسان خود را به گوشه و کنار جهان می‌فرستادند تا اعمال سایر نژادها را زیرنظر بگیرند که ممکن بود بر جهان اثری مثبت یا منفی داشته باشند.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۷۲۲۳۷۶
۱۴۰۲/۰۴/۲۰

داستان کتاب مهیج بود صدا پیشه با مهارت و صدای دلنشینی کتاب را می خوانند که لذت بخش بود تناژ صدا هیچ وقت یک نواخت نبود که باعث کسل شدن شود. برای من که مجبورم صبح زود با ماشین شخصی تا محل کار

- بیشتر
کاربر 6603809
۱۴۰۲/۰۳/۰۴

عالی

Miras Tahmaseb
۱۴۰۲/۱۲/۲۳

صدای موزیک واقعاً عصبی میکنه باید سکوت باشه

Hosein.z
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

داستان عالی گوینده عالی

زمان

۱۵ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۸۵۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۸۵۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۱,۴۰۰
تومان