دانلود کتاب صوتی وارکرفت (شکافت) با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وارکرفت (شکافت) اثر ریچارد ای. ناک

دانلود و خرید کتاب صوتی وارکرفت (شکافت)

معرفی کتاب صوتی وارکرفت (شکافت)

کتاب صوتی وارکرفت (شکافت) نوشتهٔ ریچارد ای. ناک و ترجمهٔ افشین اردشیری و با صدای امیر فرحان‌نیا است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی سومین کتاب از رمان‌های سه‌گانهٔ نبرد باستانیان به قلم ریچارد ای. ناک است که در دنیای وارکرفت اتفاق می‌افتد.

درباره کتاب صوتی وارکرفت (شکافت)

وارکرفت (Warcraft) عنوان یک فرنچایز چندرسانه‌ای (media franchise) محصول کمپانی بلیزارد انترتینمنت است. این فرنچایز شامل چند بازی ویدئویی، رمان، مجلهٔ مصور، فیلم و... می‌شود. طراحی و ساخت بازی‌های کامپیوتری بر عهدهٔ کمپانی «بلیزارد انترتینمنت» بوده است. این مجموعه طی سال‌ها پیشرفت‌های زیادی داشته و از انتشار اولین رمان وارکرفت تاکنون طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. کتاب‌های این مجموعه به زبان‌های زیادی ترجمه شده و تاکنون فروش خوبی نیز داشته‌اند. از نویسندگان داستان‌های وارکرفت می‌توان به «ریچارد ای. ناک» اشاره کرد که نقش به‌سزایی در پیشرفت داستان‌های وارکرفت داشته است.

در آخرین قسمت آخرالزمانی از این سه‌گانهٔ حماسی، جادوگر اژدها، کراسوس و دروئید جوان، مالفوریون باید همه چیز را به خطر بیندازند تا آزروث را از نابودی کامل نجات دهند. با ترکیب‌کردن دورف‌ها، تورن‌ها و فوربولگ‌ها قهرمانان امیدوارند که با ایجاد یک اتحاد بتوانند در برابر قدرت لشکر سوزان بایستند. زیرا اگر روح اهریمن به دست لشکر بیفتد، همهٔ امید به جهان از بین می‌رود. این ساعت، ساعتی است که گذشته و آینده با هم برخورد می‌کنند!

شنیدن کتاب صوتی وارکرفت (شکافت) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران رمان‌هایی که با بازی‌های رایانه‌ای ارتباط دارند، پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

سینا
۱۴۰۲/۰۷/۳۰

بسیار زیبا، امیدوارم بقیه آثار وارکرافت از بعد طلوع هورد به ترتیب سیر داستانی هم توسط همین گوینده ارائه بشه 🌹

زمان

۱۵ ساعت

حجم

۸۳۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت

حجم

۸۳۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۱,۴۰۰
تومان