دانلود کتاب صوتی تراژدی خریت با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تراژدی خریت اثر علیرضا حسن زاده

دانلود و خرید کتاب صوتی تراژدی خریت

معرفی کتاب صوتی تراژدی خریت

کتاب صوتی تراژدی خریت نوشتهٔ علیرضا حسن زاده است. مهیار ستاری گویندگی این رمان معاصر ایرانی و صوتی را انجام داده و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تراژدی خریت

کتاب صوتی تراژدی خریت حاوی یک داستان استعاری به قلم علیرضا حسن زاده است. در این داستان صوتی، قصهٔ عشقِ پسری جوان به دختری زیبا روایت شده است؛ عشقی که پسر را به دام ماجراهای خطرآفرین سیاسی می‌کشاند و او را به انسانی دیگر بدل می‌کند. این اثر گویا بر مبنای خریت‌های آدمی در زندگی شخصی و اجتماعی نوشته شده است! و اثری است توأمان سیاسی، اجتماعی، تخیلی و عاشقانه. قصهٔ کتاب در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد. داستان صوتی حاضر شخصیت مهم دیگری نیز دارد و آن خری است که طی فرایندی غریب، بدل به آدمی‌زاد شده و حالا بنا دارد با قواعد زندگیِ موجودات انسانی آشنا شود. پای او هم به‌زودی به ماجرایی عاشقانه و به‌تبع آنْ جریاناتی سیاسی کشیده می‌شود و این‌چنین دوگانهٔ عشق - سیاست، بار دیگر و این‌بار در قالبی متفاوت رخ می‌نماید.

شنیدن کتاب صوتی تراژدی خریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تراژدی خریت

«صبح با صدای کلاغ‌هایی که روی درخت‌های عمارت آواز می‌خواندند، از خواب بیدار شد. از جایش برخاست و با قدم‌های آهسته، در حالی که در آن عمارت احساس غریبی می‌کرد، از اتاقش بیرون رفت. از آن اتاق، که در طبقه‌ی سوم قرار داشت، به طبقه‌ی اول، یعنی همان‌جایی که کاملیا او را در ابتدای ورود به عمارت برده بود رفت.

آن‌جا کسی نبود. در راهرو رزیتا را دید که در برابرش تعظیم کرد. رزیتا از او خواست تا به دنبال او به اتاق پذیرایی برود و صبحانه‌اش را آن‌جا بخورد. رزیتا به او گفت: «هر چی میل دارین بفرمایین. فقط باید بگم که به فرمان آقای دارا، در این خونه گوشت حیوانات، از ماهی و جوجه و بوقلمون، تا گوسفند و خوک و گاو، سرو نمی‌شه و همه چی گیاهیه.»

مستر دانکی با خود فکر کرد که: او چه آدم خوبی است که به حیوانات آزار نمی‌رساند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۹۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۹۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان