دانلود کتاب صوتی دایانا با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دایانا اثر اندرو مورتن

دانلود و خرید کتاب صوتی دایانا

معرفی کتاب صوتی دایانا

کتاب صوتی دایانا نوشتهٔ اندرو مورتن و ترجمهٔ سیاوش فولادفر است. سحر بیرانوند و آرمان خدادادی گویندگی این کتاب صوتی زندگی‌نامه‌ای را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی درمورد «دایانا فرانسیس اسپینر» (عروس ملکهٔ بریتانیا در قرن بیستم) سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی دایانا

کتاب صوتی دایانا درمورد یک غریبه در دربار انگلیس است! این غریبه «دایانا فرانسیس اسپینر» نام داشت؛ مادر شاهزاده هری و شاهزاده ویلیام. او عروس خاندان سلطنتی و همسر نخست شاه چارلز بود. در ۲۹ جولای ۱۹۸۱ انگلستان تعطیلات ملی را جشن گرفت. پرنس چارلز ۳۲ساله، وارث تاج و تخت انگلستان در آستانهٔ ازدواج با دوشیزه دایانا فرانسیس اسپینر در باشکوه‌ترین جشن ازدواج قرن بود. هزاران نفر در خیابان‌های لندن صف کشیده بودند و ۷۵۰ میلیون نفر مراسم را از تلویزیون تماشا می‌کردند. در میان هلهله و شادمانی جمعیت، دایانای ۲۰ساله در مقابل کلیسای جامع سنت پل لندن از کالسکهٔ شیشه‌ای پیاده شد. او لباس سفید زیبایی به تن داشت و تاجی از الماس بر سرش می‌درخشید. با این ازدواج او القاب شاهدخت ولز، دوشس کورنوال، دوشس رافیسِی و کنتس چِستِر را به دست آورد. ثمرهٔ این ازدواج دو پسر بود؛ شاهزادگان ویلیام و هری. دایانا زاده‌شده با نام «دایانا فرانسس اسپنسر» در ژوئیهٔ ۱۹۶۱ و در یکی از خانواده‌های اشرافی انگلیس با دودمانی سلطنتی به دنیا آمد و در ۳۱ اوت ۱۹۹۷ در یک تصادف رانندگی در پاریس از دنیا رفت. او عضوی از خانوادهٔ سلطنتی بریتانیا بود که برای فعالیت‌هایش در زمینهٔ جمع‌آوری پول برای خیریه‌های بین‌المللی و همچنین به‌عنوان یک شخصیت برجسته و مشهور در قرن بیستم شناخته شده بود. دایانا از سال ۱۹۸۹ تا زمان مرگش، رئیس بیمارستان تخصصی اُرموند بود. او در دوران ازدواجش و پس از آن به‌عنوان چهرهٔ برجستهٔ مطبوعات باقی‌ ماند و ازدواج او پس از ۱۵ سال با طلاقی در تاریخ ۲۸ اوت ۱۹۹۶ به پایان رسید.

شنیدن کتاب صوتی دایانا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعهٔ زندگی‌نامه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

مرجان فردوسی
۱۴۰۲/۰۳/۰۷

واقعاً متاسفم بابت وقت نازنینم که گذاشتم برای این کتاب. نزدیک ده ساعت از عمرم فقط صرف گوش دادن به اراجیف و خاله‌زنک‌بازی‌های خانواده سلطنتی انگلیس شد‌.

کاربر 717434
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

هدف ما از خواندن یک کتاب لذت بردن در عین اینکه اطلاعات خودمونو می‌خوایم افزایش بدیم متاسفانه این کتاب همچین حسی را به ما نخواهد داد یعنی من همچین حسی را برداشت نکردم دوم اینکه با توجه به اینکه کتاب

- بیشتر

زمان

۹ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۸۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۸۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان