دانلود کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم با صدای مینا علیپوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم اثر شهاب بیرانوند

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم

کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم نوشتهٔ شهاب بیرانوند و خداداد بیرانوند است. مینا علیپوری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. این اثر به شما کمک می‌کند منطق خود را بهبود ببخشید، جدی‌تر فکر کنید و برای حل مشکلات خود از سیستم‌های مفید استفاده کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم

تفکر سیستمی یک ابزار تشخیصی است که به افراد در ارزیابی مشکلات، پیش از انجام هر کاری کمک می‌کند. این شکل از تفکر در جریان توسعه و تحول اندیشه‌‌ها به‌تدریج شکل گرفته است. در حقیقت تفکر سیستمی یاری‌دهندهٔ شما پیش از گرفتن تصمیم نهایی برای هر اقدام عملی و ارتقادهندهٔ شما از سطوح پایین دانش به سطوح بالاتر آن است. یکی از تحولات عظیم این رویکرد، اندیشیدن به هر سیستم با نظر به کل آن و با پیچیدگی خاص آن و اتخاذ رویکردی کلی نسبت به تمام علوم است؛ زیرا دیگر، رویکرد تحلیلی به‌تنهایی نمی‌توانست و نمی‌تواند درمورد سیستم‌‌هایی با روابط متقابل پیچیده به کار گرفته شود. کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم، با بررسی اصول تفکر سیستمی، عناصر اساسی و ابزارهای موردنیاز برای اینکه چگونه سیستماتیک بیندیشیم و سیستماتیک عمل کنیم را بررسی کرده است. تفکر سیستمی است که موجب خواهد شد ما انسان‌ها با هم ارتباط برقرار کرده و روش‌های متنوعی برای حل مسائل ارائه دهیم. کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم ابزارهای تقویت این نوع تفکر را که در زندگی و موفقیت‌های مختلف ما تأثیر مثبتی دارد، ارائه کرده است.

شنیدن کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ مدیریت، کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه سیستمی بیندیشیم و سیستمی عمل کنیم

«می‌گویند کسانی که از تاریخ عبرت نگیرند، محکوم به تکرار آن هستند. همین را می‌توان در مورد تفکر سیستمی نیز اظهار کرد. حذف یک رهبر از قدرت بدون پرداختن به تغییر سیستمی که در هنگام حکومت آن وجود داشت، تنها به این معناست که همان الگوها همچنان تکرار می‌شوند و رهبری بسیار مشابه برای پُر کردن این جایگاه به عرصه قدم خواهد گذاشت...

انسان‌ها اسیر چهارچوب‌های ذهنی و خودساخته‌ای هستند که جزئی از وجود آن‌ها شده است. از همین‌رو، پذیرش تفکر سیستمی و نهادینه شدن این رویکرد نو دشوار خواهد بود. در تفکر سیستمی، استفاده از فکر و ذهن بیش از به‌کارگیری چشم به‌عنوان ابزار دیدن ضرورت دارد....

نباید شرایط محیطی را سرزنش کرد. انسان‌ها جملگی تمایل دارند مشکلات خود یا سیستم مورد مطالعه را به محیط نسبت دهند. این نوع نگرش موجب می‌شود هیچ‌گاه نتوانیم اقدام به حل مسائل نمائیم. تمرکز بر وقایع، فقط در مورد وقایع منفی نیست؛ بلکه وقایع مثبت را نیز شامل می‌گردد. دگرگونی شرکت‌ها، هرچند درنهایت به دستاوردهای بزرگ رسیده باشند، حاصل یک حمله یا یک ضربه نیست. بلکه این موضوع گام‌به‌گام به‌وجود می‌آید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۶۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۶۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۷,۱۰۰
تومان