دانلود و خرید کتاب شناخت کارآفرینانه دین شپرد ترجمه احسان چیت ساز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناخت کارآفرینانه اثر دین شپرد

کتاب شناخت کارآفرینانه

معرفی کتاب شناخت کارآفرینانه

کتاب الکترونیکی «شناخت کارآفرینانه» نوشتهٔ دین شپرد و هولگر پتسلت با ترجمهٔ احسان چیت ساز و محمدرضا زالی در انتشارات دانشگاه تهران چاپ شده است.

درباره کتاب شناخت کارآفرینانه

نویسندگان، این کتاب را در ۷ فصل وبراساس نتایج پژوهش‌هایشان و نظرات سایر پژوهشـگران تـدوین کـرده‌انـد: آن‌ها در فصل اول، با مرور مقدماتی، تصویری جامع از کل کتاب در مبحث شناخت کارآفرینانه ارائه مـی‌کننـد. فصل دوم نقش مهم دانش را در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه توسط افراد و تیمها بررسی می‌کنـد. شپرد و پتسلت در فصل سوم، بر دانش و انگیزهٔ کارآفرینانه متمرکز می‌شوند واین دو عنصـر ضـروری را برای درک باورهای فرصت و کنش کارآفرینانه، حیاتی کنکاش می‌کنند. در فصل چهارم، نویسندگان در مورد نقش توجه در فرایند کارآفرینی بحث می‌کنند و بین فرایند توجـه از «بالا به پایین» و از «پایین به بالا» تمایز قائل شده‌اند و جزئیات کاملی از نحوهٔ ترکیـب مجموعه‌ای از فرصت‌های بالقوه در مراحل مختلف توسعۀ فرصت را ارائه می‌کنند. نویسندگان در فصل پـنجم، منظر روان‌شناسی اجتمـاعی و جامعه‌شناسی، مقولـۀ هویـت کارآفرینانـه و چگونگی شکل‌گیری آن در میان کارآفرینان را تجزیه‌وتحلیل می‌کنند. در فصل ششم، نویسندگان به بررسی نقش احساسات در کارآفرینی می‌پردازند. سرانجام در فصل هفتم، شپرد و پتسلت، بر‌اساس فصول شش‌گانهٔ کتـاب، بـه جمع‌بندی و نتیجه‌گیری در خصوص «شناخت کارآفرینانه» می‌پردازند.

درباره انتشارات دانشگاه تهران

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه تهران بر انتشار کتاب‌های آکادمیک تمرکز دارد. این مؤسسه از سال ۱۳۲۵ کار خود را به طور مستقل آغاز کرده است. دکتر پرویز ناتل خانلری آغازگر فعالیت این انتشارات بود. پس از دکتر خانلری، شادروان دکتر ذبیح‌الله صفا با یاری دکتر حسین مینوچهر مدیریت توسعهٔ انتشارات را بر عهده گرفتند.

انتشارات دانشگاه تهران زیر نظر مدیریت ادارهٔ کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران اداره می‌شوند. انتشارات دانشگاه تهران، نخستین‌بار با این آرمان پدید آمد که پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد، اما به‌مرور نیازهایی فراتر از نیاز نخستین نمودار شدند. در مرحلهٔ اول اساتید نیازمند آن بودند تا با گسترش کمی و کیفی دانشگاه، از آخرین داده‌های علمی برخوردار شوند. پس از اینکه که دانشگاه تهران، مؤلفان بزرگ و سرشناس را جذب برنامه‌های آموزشی خود کرد، انتشارات دانشگاه تهران چاپ و انتشار آثار آنان را نیز در زمرهٔ وظایف خود قرار داد. این رویه تا آنجا ادامه داشت که بندی از اساسنامه به آن اختصاص یافت؛ با این مفهوم که انتشارات دانشگاه تهران خود را ملزم به چاپ متون و آثار فرهنگی ایران‌زمین کرده است. انتشارات دانشگاه تهران تاکنون بیش از ۵۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و به طور میانگین در هر روز بیش از یک کتاب منتشر می‌کند.

کتاب شناخت کارآفرینانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به موضوعات بازاریابی، مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

نیکا غلامی
۱۴۰۱/۰۸/۲۹

ممنون از دکتر زالی و دکتر چیت ساز

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان