دانلود و خرید کتاب وام دهی شخص به شخص محمد رحیمی کلیشادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب وام دهی شخص به شخص

کتاب وام دهی شخص به شخص اثر محمد رحیمی کلیشادی و علی‌اکبر بهنیافر است. انتشارات بورس این کتاب را چاپ و منتشر کرده است. کتاب حاضر وام دهی شخص به شخص را به‌عنوان بستری برای تأمین مالی کسب‌وکارها بررسی می‌کند.

شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، انتشـارات بـورس را بـا هـدف گسـترش فرهنـگ سرمایه‌گذاری در دارایی‌های مالی در سال ۱۳۹۰ تأسیس کرد. این انتشارات، انتشار کتاب‌های مالی در سـطح کشـور و منطقـه را چشم‌انداز خود قرار داده است. اولویت انتشارات بورس، چاپ و نشر کتاب‌هایی با محوریت حقوق در بازار سرمایه، فناوری اطلاعات در بازار سرمایه، مالی اسلامی‌ و مالی عمومی است. انتشارات بورس در مدت زمان فعالیت کوتاه خـود، موفـق بـه انتشـار بـیش از ۱۵۰ عنوان کتاب شده است. این آثار به زبان فارسی و انگلیسی در حوزه‌های مختلف مرجـع، تخصصـی دانشگاهی، عمومی و کودک در زمینهٔ دستاوردهای روز بازار سرمایه در ایران و جهان هستند. همچنین کتاب‌های آموزشی عمومی و تخصصـی در حـوزهٔ بـازار سـرمایه شامل کتاب‌های دانشگاهی، کتاب‌های آموزشی بـا هـدف پاسـخ‌گویی بـه نیـاز عمـوم جامعه و برخی از منابع آزمون‌های بازار سرمایه در این انتشارات به چاپ می‌رسند.

 دربارهٔ کتاب وام دهی شخص به شخص

وام‌دهی شخص‌به‌شخص (همتا به همتا) در سال‌های اخیر به رقیبی برای سیستم بانکداری سنتی تبدیل شده است. این صنعت به افراد کمک می‌کند از طریق تأمین مالی جمعی بتوانند به یکدیگر وام دهند. معمولاً پلتفرم‌های آنلاین و غیرحضوری این سیستم را پشتیبانی می‌کنند و فرایند وام‌گرفتن در این سیستم بسیار راحت است. این کار در دنیا جایگاه خاصی پیدا کرده است و به دلیل مزیت‌هایش همچون حذف واسطه‌ها، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های تأمین مالی و افزایش سرعت آن شده است.

 در ایران نیز چند سالی است که برخی از استار‌ت‌آپ‌ها به صورت آزمایشی این کار را آغاز کرده‌اند اما هنوز مبالغ تأمین شده از این راه بسیار اندک است. اگر این پلتفرم در کشور رونق بیشتری پیدا کند، به‌راحتی می‌تواند بسیاری از مشکلات تأمین مالی را حل کند و در کمترین زمان به بنگاه‌های اقتصادی وام دهد و موجب رشد و شکوفایی آنها شود.

در کتاب وام دهی شخص‌به‌شخص، ابتدا با تاریخچه، اهمیت وام دهی شخص‌به‌شخص و مفاهیم پایه و اصلی این حوزه آشنا می‌شوید و سپس با بررسی تجربهٔ سایر کشورها در این حوزه، با روش‌ها و الگوهای تأمین مالی شخص‌به‌شخص آشنا می‌شوید.

 کتاب وام دهی شخص به شخص را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران حوزهٔ مالی و اقتصاد و همچنین علاقه‌مندان به کسب آگاهی در زمینهٔ مالی، مخاطبان این کتابند.

 بخشی از کتاب وام دهی شخص به شخص

«طی سالیان اخیر مفاهیم و فناوری‌های جدیدی در حوزه بانکداری ظهور کرده است که بانکداری متداول را با یک تحول بزرگ روبه‌رو ساخته است. مفاهیمی مانند بانکداری اجتماعی یا فینتک‌ها، ظرفیت‌های جدیدی را فراروی اقتصادهای جهانی گذاشته‌اند که می‌تواند جنبه‌های کمتر توجه شده (همچون وام‌های خرد) برای راه‌ندازی کسب‌وکارهای کوچک و همین‌طور نیازهای خرد را پوشش دهد. مباحث هنگامی روشن می‌شود که بدانیم همگی این موارد از طریق شبکه‌های اجتماعی یا سامانه‌های اینترنتی که کارکردی شبیه به شبکه‌های اجتماعی دارند، شکل گرفته‌اند. این بدان معنا است که کاهش هزینه‌ها از مزیت‌های این محصولات می‌باشد. بدین ترتیب کاهش هزینه‌ها که عمدتاً از کاهش نرخ سود بانکی ناشی می‌شود، می‌تواند آرزوی چندین ساله مسئولین پولی را برآورده کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان