دانلود کتاب صوتی ویچر (کتاب دوم: شمشیر سرنوشت) با صدای آرمان سلطان زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ویچر (کتاب دوم: شمشیر سرنوشت) اثر آندره ساپکوفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی ویچر (کتاب دوم: شمشیر سرنوشت)

معرفی کتاب صوتی ویچر (کتاب دوم: شمشیر سرنوشت)

کتاب صوتی ویچر (کتاب دوم: شمشیر سرنوشت) نوشتهٔ آندره ساپکوفسکی و ترجمهٔ امیرحسین خداکرمی است. آرمان سلطان زاده، سحر بیرانوند، مریم پاک ذات، آزاده رادمهر و ماهتینار احمدی و... کارِ گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ویچر (کتاب دوم: شمشیر سرنوشت)

کتاب صوتی ویچر (کتاب دوم: شمشیر سرنوشت) یکی از کتاب‌های مجموعه‌ای معین است؛ مجموعه‌ای که در ۸ جلد چاپ شده و از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است. اولین نسخهٔ لهستانی کتاب در سال ۱۹۹۳ و اولین نسخهٔ انگلیسی آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در بیش از ۸۰ کشور منتشر و به ۲۰ زبان ترجمه شده است. شهرت اصلی آنجی سپکوفسکی به‌خاطر این مجموعه داستان است. سریالی بر اساس این مجموعه به کارگردانی لورن اشمیت هیسریچ ساخته شده است؛ همچنین چند بازی ویدئویی با اقتباس از این اثر ساخته شده‌ که معروف‌ترین آن‌ها متعلق به شرکت RCP است.

شخصیت اصلی داستان، شکارچی و جادوگری است به نام «گرالت از ریویا». او پس از اینکه در نبرد زخمی می شود، در یک معبد استراحت می‌کند، چندین‌بار به گذشته بر‌می‌گردد و اتفاقات اخیر را مرور می‌کند که هر یک داستانی را شکل می‌دهند. شاید در نگاه اول فقط با یک هیولاکش حرفه‌ای که برای پول کار می‌کند روبه‌رو باشیم، اما گرالت معمولاً با انسان‌هایی سروکار دارد که هر هیولایی را شرمنده می‌کنند. گرالت یک «ویچر» است، اما مزدور و قاتل نیست. تنها هدف او نابودی هیولاهایی است که دنیا را به تباهی کشانده‌اند؛ البته نه هر موجود هیولاشکلی بد است و نه هر موجود زیبایی، خوب. حتما در هر داستان خیالی، ذره‌ای از حقیقت وجود دارد. هر کدام از هشت جلد مجموعهٔ ویچر نامی جداگانه دارد. عنوان دومین جلد آن «شمشیر سرنوشت» است. شمشیر سرنوشت نخستین‌بار در سال ۱۹۹۲ میلادی در لهستان و به همین زبان منتشر شد و ترجمه‌ی انگلیسی‌اش تا سال ۲۰۱۵ به بازار نیامده بود. در این جلد ۶ داستان روایت می‌شود که از نظر زمانی با هم مرتبط هستند و در خلالشان شخصیت‌هایی معرفی می‌شوند که هر یک در جلدهای بعدی نقشی سرنوشت‌ساز را ایفا می‌کنند. «مرز ممکن‌ها»، «یک تکه یخ»، «آتش جاوید»، «فداکاری کوچک»، «شمشیر سرنوشت» و «چیزی بیشتر» تکه‌های پازل شمشیر سرنوشت هستند که هر کدام با روایت گوشه‌ای از داستان، تصویری کامل از ویچر ۲ را شکل می‌دهند و مخاطب را به‌سوی ماجراهای بیشتر در جلدهای بعدی رهسپار می‌کنند.

شنیدن کتاب صوتی ویچر (کتاب دوم: شمشیر سرنوشت) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران رمان‌های تخیلی و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آندره ساپکوفسکی

آندره ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸ به دنیا آمد. او نویسنده‌ای لهستانی است که عمدهٔ شهرت خود را مدیون مجموعه‌ کتاب‌های ویچر است. این نویسنده پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی‌ آورد، ‌به‌عنوان نمایندهٔ ارشد فروش در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود. آنجی سپکوفسکی برندهٔ جوایز گوناگونی شده است که در ادامه نام برخی از آن‌ها را می‌بینید:

جایزهٔ یانوس آ. زادل/ پاسپورت پولیتکی/ گلوریا آرتیس/ جایزهٔ بین‌المللی فانتزی جهانی/ جایزهٔ افسانهٔ دیوید گیمل/ جایزهٔ ایگنوتوس/ جایزه انجمن علمی تخیلی اروپا.

«حماسه ویچر (جلد اول: آخرین آرزو)» و «حماسه‌ی ویچر - جلد دوم: شمشیر سرنوشت» عنوان کتاب‌های مجموعه ویچر از آنجی سپکوفسکی هستند.

ارباب حلقه ها (جلد سوم بازگشت شاه)
جی. آر. آر. تالکین
ارباب حلقه ها (جلد اول یاران حلقه)
جی. آر. آر. تالکین
هری پاتر و یادگاران مرگ
جی.کی. رولینگ
هری پاتر و محفل ققنوس
جی.کی. رولینگ
ویچر (کتاب سوم: خون الف ها)
آندره ساپکوفسکی
دراکولا
برام استوکر
هری پاتر و شاهزاده دو رگه
جی.کی. رولینگ
هری پاتر و فرزند نفرین شده
جی.کی رولینگ
ویچر (کتاب اول: آخرین آرزو)
آندره ساپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد اول: آخرین آرزو)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد چهارم: زمان خواری)
آنجی سپکوفسکی
آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱)
جرج آر آر مارتین
ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت)
آندره ساپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد پنجم: غسل آتش)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد هفتم: بانوی دریاچه)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد هشتم: فصل طوفان ها)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد ششم: برج پرستو)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها)
آنجی سپکوفسکی
آوای یخ و آتش ۲ (بازی تاج و تخت ۲)
جرج آر آر مارتین

نظرات کاربران

کاربر ۲۱۷۹۲۵۴
۱۴۰۲/۰۳/۰۷

کتاب خوب و سرگرم کننده ای هست و مناسب گوش دادن امیدوارم نسخه های بعدی هم به زودی آماده بشه

arian
۱۴۰۲/۰۴/۰۳

رمان بسیار جذابیه و خیلی داستان های جالبی داره از همه بهتر گویندگی فوق‌العاده بود ولی برای شروع هر قسمت ۳۰ثانیه و برای پایان ۳۰ثانیه الکی حروم کردن تقریبا ۴۸دقیقه از این کتاب خالیه و فقط موسیقی ولی در کل کتاب

- بیشتر
3P
۱۴۰۲/۰۵/۱۰

دو جلد اول ماجرا طوره اما از جلد سوم نحوه روایت عوض میشه ولی چیزی از جذابیت این سری کم نمیشه 😍 صدا گذاری ها هم چیزی کم و کسر نداره لذت بخش و جذاب

Aliz
۱۴۰۲/۰۶/۱۸

در مورد گویندگی کتاب در یک کلام شاهکاره... اما در مورد خود کتاب به نسبت کتاب قبلی نویسنده کمی بهتر داستان ها رو منتقل میکنه و فضا سازی میکنه و مخصوصا تو داستان اخر کتاب کامل متوجه میشیم که نویسنده قصد

- بیشتر
Ali Abbasi
۱۴۰۲/۰۶/۱۴

کتاب داستان زیبایی دارد مخصوصا فصل فداکاری کوچک را بسیار دوست داشتم و بنظرم یکی از بهترین فصل های کتاب بود و بطور کلی وویس اکتر ها بخوبی کتاب را خوانده‌اند و از گوش دادن به داستان لذت میبرید.

saradn95
۱۴۰۲/۰۴/۰۱

من دوتا کتاب اول رو از آقای سلطان زاده گوش کردم و به آواشون عادت کردم، چرا متوقف شده؟!

زمان

۱۶ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۲۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۲۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۲,۰۰۰
۹۲,۴۰۰
۳۰%
تومان