دانلود کتاب صوتی قلاب با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قلاب اثر نیر ایال

دانلود و خرید کتاب صوتی قلاب

نویسنده:نیر ایال
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قلاب

خلاصه‌کتاب صوتی قلاب نوشتهٔ نیر ایال و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای فرهاد جان سریان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب صوتی می‌آموزید چگونه مشتریان را به محصولاتمان وفادار کنیم؟

درباره خلاصه‌کتاب صوتی قلاب

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید چگونه می‌توانیم مردم را با قلاب محصول‌مان گیر بیندازیم؟

نیر ایال، به‌عنوان نویسنده‌ٔ کتاب صوتی قلاب، سعی کرده‌ تا مجموعه‌ای از دستاوردهای روان‌شناسی رفتارگرا و روان‌شناسی شناختی را کنار هم قرار دهد و از مجموعه‌ٔ آن‌ها، کاربردهایی در فضای طراحی محصول و به طور خاص، طراحی محصول در فضای دیجیتال، استخراج کند.

نیر ایال برای درک اینکه چرا به دنبال نوشتن کتاب قلاب رفته‌، پیشنهاد می‌کند که به محصولاتی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنید، فکر کنید؛ گوشی هوشمند، نرم‌افزارها، برنامه‌های کاربردی و تارنماهای محبوبتان. این محصولات، چگونه وارد زندگی شما شده‌اند؟

کتاب قلاب، برای شما فرآیندهای روان‌شناختی را توضیح خواهد داد که بر شکل‌گیری عادت‌های مختلف، تاثیر دارند. همچنین این کتاب توضیح می‌دهد که شرکت‌ها چگونه می‌توانند با تولید محصولی، از توجه و تمایل مردم به آن سود ببرند.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی قلاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران خلاصه‌کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی قلاب

«معمولاً افراد در آستانه سال جدید، تصمیم می‌گیرند تا تغذیه سالمی داشته باشند و یا بیشتر ورزش کنند. در شب تحویل سال، ما مصمم‌تر از هر زمان دیگری برای اعمال این تغییرات هستیم. اما چرا بیشتر ما چند روز بعد از سال نو، روی مبل راحتی لم داده‌، آجیل می‌خوریم و نوشابه می‌نوشیم؟

پاسخ این است: تمامی این‌ها بر اساس عادت‌های ما شکل گرفته‌اند. فعالیت‌هایی که به شدت با آن‌ها خو گرفته‌ایم و نسبت به آن‌ها، چندان آگاه و هوشیار نیستیم.

سوالی که در این‌جا مطرح می‌شود، این است که آیا می‌دانید چرا عادت‌های مختلف در ما به وجود می‌آیند؟

پاسخ این است که، مغز ما تلاش می‌کند تا زمان بیشتری به دست بیاورد. در اغلب موقعیت‌ها، مغز فرمان به انجام همان کاری می‌دهد که در موقعیت مشابه انجام می‌داده‌ایم. مثلاً، ناخن جویدن در هنگام مضطرب بودن، سطح اضطراب را کاهش می‌دهد. اگر یک‌بار این کار را انجام داده باشید، در هنگام اضطراب جدید، مغزتان دستور جویدن ناخن می‌دهد تا شما را آرام کند و این کار به مرور زمان، به عادت شما تبدیل خواهد شد.

مشکل اصلی این است که تغییر دادن عادت‌ها، بسیار دشوار است. تحقیقات نشان می‌دهند که اگر ما امور روزمره‌‌مان را تغییر دهیم، مسیرهای عصبی عادت‌های قدیمی در مغزمان، دست‌نخورده باقی مانده و به‌سادگی دوباره فعال می‌شوند. بیشتر افراد الکلی که دوره‌ی سم‌زدایی را به پایان می‌رسانند، کمتر از یک سال، مجدداً به مصرف این نوشیدنی اعتیادآور، شروع می‌کنند!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان