دانلود کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار اثر ویلیام سالمن

دانلود و خرید کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار

امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار

کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار نوشتهٔ ویلیام سالمن و ترجمهٔ میکائیل پارسا و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بسته همراه مدیران؛ دانشکده کسب و کار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار

در کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار نوشتهٔ ویلیام سالمن می‌شنویم که طرح کسب‌و‌کار همانند طرح معماری برای سازندگان ساختمان، ابزاری بسیار مهم برای کارآفرینان است و ارتباط منطقی مراحلی را نشان می‌دهد که برای دستیابی به اهداف ضروری هستند. همچنین کمک می‌کند که راهکارهای دیگر نیز در نظر گرفته شود و در نهایت بهترین راهکار انتخاب شود. شاید در اطرافمان افراد بسیاری را بشناسیم که ذهنی خلاق و تصوراتی بزرگ دارند؛ اما چون نمی‌توانند ایده‌های خود را به دیگران ارائه کنند هرگز موفق به اجرای طرح‌های خود نمی‌شوند.

اگر این افراد توانایی اجرای تصورات ذهنی خود را داشتند، شاید اکنون در گروه موفق‌ترین افراد بودند. امروزه به دلیل سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی و تغییرات تجربه‌های گذشته لزوما آینده را تضمین نمی‌کنند.

با پیچیده‌تر شدن تجارت و افزایش رقابت در دنیای تجاری، تبدیل ایده‌ها به واقعیت به‌تنهایی امکان‌پذیر نخواهد بود. اگر شما طرحی برای کسب‌و‌کار داشته باشید می‌توانید ایده‌های خود را به سرمایه‌گذاران پیشنهاد دهید تا آن‌ها بتوانند به‌طور سیستماتیک مسیر و روش حرکت ایده تا رسیدن به هدف و میزان سوددهی آن را دنبال کنند.

شنیدن کتاب صوتی مدل طرح کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید کسب‌وکاری تازه راه بیندازید این کتاب صوتی را حتما بشنوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان