دانلود کتاب صوتی مذاکره غیر ممکن ها با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مذاکره غیر ممکن ها اثر دنیل شاپیرو

دانلود و خرید کتاب صوتی مذاکره غیر ممکن ها

نویسنده:دنیل شاپیرو
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی مذاکره غیر ممکن ها

خلاصهٔ کتاب صوتی مذاکره غیر ممکن ها نوشتهٔ دنیل شاپیرو و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی به شمال کمک می‌کند تا تعارض‌های احساسی را حل کنید و به صلح و توافق برسید.

درباره کتاب صوتی مذاکره غیر ممکن ها

خلاصهٔ کتاب صوتی مذاکره غیر ممکن ها ديدگاه‌هايی درمورد چارچوب جديدی ارائه کرده است كه می‌توان از آن برای حل‌وفصل كشمكش‌ها و درگيری‌های سخت در زندگی فردی و حرفه‌ای استفاده کرد. اين کتاب صوتی بر اهميت «ذهن قبيله‌ای» تأكيد کرده و درعين‌حال نشان داده است که چگونه می‌توان به‌شكلی فعال، برای رنج‌های احساسی چاره جست. نویسنده نقش هويت را در حل‌وفصل درگيری بررسی کرده است. ما همه در نقطه‌ای از زندگی خود با ديگران جروبحث كرده‌ايم. ممكن است دوستی خوب، آشنا، پدر و مادر يا شايد حتی عشق زندگيمان باشد، اما ناگهان درمی‌یابيد كه نمی‌توانيد دوباره و دوباره از پس اختلافات يكسان درمورد موضوعات يكسان بر بياييد. بسیار زود متوجه می‌شويد كه تمام صبح، روز يا حتی هفتهٔ خود را در رنج و اندوه سپری كرده‌ايد و هيچ پيشرفتی به‌سمت حل‌وفصل مشكل نداشته‌ايد. خب چطور می‌توانيد از تله‌های درگيری‌های بين‌فردی رها شويد و تصویر ذهنی خود از خودتان چه نقشی در اين امر دارد؟ همان‌طور كه در اين کتاب صوتی خواهيد شنید، این تصویر ذهنی تأثيری كليدی بر رويكردتان در قبال اختلاف و درگيری دارد.

افراد متأهلی كه پیوسته با همسرشان جروبحث دارند، كارمندان ناراضی كه حس می‌كنند با همكاران يا رئيس خود اختلاف دارند و مذاكره‌كنندگانی كه به ايده‌های جديد برای حل‌وفصل اختلافات و درگيری‌ها احتياج دارند، می‌توانند از شنوندگان این خلاصه‌کتاب صوتی باشند. دنيل شاپيرو مبحث دانشگاهی «مذاكره بين‌المللی هاروارد» را تأسيس كرده است. او دانشيار روان‌شناسی در مدرسهٔ پزشكی هاروارد و مشاور شركت‌های فورچون ۵۰۰ و مؤسسات دولتی متعددی است. او ابتكارات حل‌وفصل درگيری و اختلاف متعددی در آسيا، اروپا و خاورميانه داشته است. با این کتابِ او ياد می‌گيريد چگونه بر «حق‌به‌جانب‌بودن» غلبه كنيد. 

شنیدن کتاب صوتی مذاکره غیر ممکن ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این خلاصه‌کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان