دانلود کتاب صوتی همه MBA در یک کتاب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همه MBA در یک کتاب اثر اوئن جو

دانلود و خرید کتاب صوتی همه MBA در یک کتاب

نویسنده:اوئن جو
انتشارات:نشر سایبان
امتیاز:
۴.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی همه MBA در یک کتاب

کتاب صوتی همه MBA در یک کتاب (۱۰۰ مهارت کاربردی برای مدیریت در سازمان) نوشتهٔ اوئن جو و ترجمهٔ علیرضا صالحی است. فریبا یاراحمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر سایبان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی همه MBA در یک کتاب

جو اوئن در کتاب صوتی و آموزشی همه MBA در یک کتاب ۱۰۰ مهارت کاربردی برای مدیریت در سازمان‌‌ها را معرفی کرده است. MBA می‌تواند مسیر شغلی شما را متحول کند و می‌تواند میان‌بری برای رسیدن شما به مقاطع بالاتر کاری یا تجربی باشد؛ ضمن آنکه می‌تواند گول‌زننده هم باشد؛ هم برای شما و هم برای کارفرما! MBA دیدی کلی در اصول مدیریت در شاخه‌های مختلف به شما می‌دهد. قرار است که MBA دانش ضمنی شما را به دانش عینی تبدیل کند و آموخته‌های نظری شما را به دانسته‌های عملی برساند. قرار نیست که از شما یک متخصص فنی در حساب‌داری، منابع انسانی، استراتژی و... بسازد. در این کتاب هم که نویسنده آن را با شوخ‌طبعی خاصی نوشته، قرار نیست که توضیحات فنی بخوانید، اما در حوزه‌های اصلی MBA که تقریباً در همهٔ گرایش‌ها تدریس می‌شوند، اطلاعات خوبی به‌منظور مدیریت آن حوزه کسب خواهید کرد.

به‌سبب ماهیت جمع‌وجوربودن این کتاب، در هیچ‌کدام از زمینه‌ها به‌تفصیل سخن گفته نشده است، اما چکیده‌ای که آمده، بسیار عملی و راهگشا توصیف شده و می‌تواند کلید حل بسیاری از مشکلات روزمرهٔ مدیریت در شرکت‌ها و سازمان‌ها باشد بخش‌هایی مانند بازاریابی، مالی، ساختار سازمانی، عملیات، استراتژی، منابع انسانی و فروش با دیدگاهی کاملاً عملیاتی و کاربردی نوشته شده و نویسنده سعی کرده با حداقل داستان‌سرایی، حداکثر مفاهیم را منتقل کند. شنیدن این کتاب چه به‌عنوان مکملی برای کسانی که فارغ‌التحصیل MBA هستند و نیازمند مرور دروس هستند و چه برای علاقه‌مندان به ورود به این دوره‌ها مفید است. این اثر صوتی به‌عنوان کتابی در زمینهٔ مدیریت که دربرگیرندهٔ حوزه‌های اصلی تخصصی برای مدیران ایرانی است، می‌تواند شنیده شود. گفته شده است که شنیدن این کتاب را می‌توانید معادل گذراندن یک دورهٔ فشرده MBA در نظر بگیرید. به گفته «پیتر دراکر» اگر یک واقعیت پیش‌بینی‌پذیر وجود داشته باشد، این است که آینده به‌گونه‌ای غیرمنتظره تحول خواهد یافت. در آیندهٔ جدید کسانی پیشرو هستند و پایدار که برایش از پیش آماده باشند.

شنیدن کتاب صوتی همه MBA در یک کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی همه MBA در یک کتاب

«اغلب اوقات شرکت‌هایی که تصمیم می‌گیرند استراتژی خود را بازسازی کنند با شکست مواجه می‌شوند: دایناسورها نمی‌توانند برقصند، در عوض سعی می‌کنند که هر روز در کاری که انجام می‌دهند بهتر شوند و همواره امیدوارند که کسی سر نرسد و با ایده‌ای جدید، مدل کسب و کار آنان را دگرگون نکند. استراتژی تدریجی با ریسک منافات دارد. بیشتر کسب‌وکارها علاقه‌ای به ریسک ندارند، مگر اینکه موفقیت آن تضمین شده باشد؛ پس نتیجه این است که بیشتر شرکت‌ها همگام با بازار اوج می‌گیرند و یا سرنگون می‌شوند.

در سال ۱۹۸۴ لیست FTSE ۱۰۰ شامل بهترین شرکت‌های کسب‌وکاری بریتانیا منتشر شد که یکصد شرکت برتر سهامی‌ عام را دربرمی‌گرفت. آن روزها این شرکت‌ها بسیار قدرتمند و شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسیدند. با این وجود تا سال ۲۰۱۱ از این تعداد، تنها ۲۸ شرکت در این لیست باقی مانده بودند. مشکل این نیست که مدیریت این شرکت‌ها ناگهان شایستگی خود را از دست داده‌ باشد بلکه مسئله این است که دنیا خیلی سریع‌تر از توانایی این مدیران تغییر کرده است و فرمول‌های موفقیت استراتژیک آنها به فرمول‌های شکست تبدیل شده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۴۰۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۴۰۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان