دانلود کتاب صوتی ۳۵ قانون روحانی با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۳۵ قانون روحانی اثر دایانا کوپر

دانلود و خرید کتاب صوتی ۳۵ قانون روحانی

نویسنده:دایانا کوپر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۳۵ قانون روحانی

کتاب صوتی ۳۵ قانون روحانی نوشتهٔ دایانا کوپر و ترجمهٔ نگار مختاری و با صدای سپیده سلیمیان است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این کتاب شما را قادر خواهد ساخت بر زندگی‌تان تسلط یابید.

درباره کتاب صوتی ۳۵ قانون روحانی

زندگی بر روی این کرهٔ خاکی، به مانند یک بازی گروهی است. باید قواعدش را بیاموزید تا بتوانید در آن شرکت کنید و سهم خود را به انجام برسانید. ما نیز قبل از تولد، قوانین روحانی را آموخته‌ایم. زمانی که قوانین روحانی را درک کنید و از آن پیروی کنید، می‌توانید بهشت را بر روی زمین خلق کنید. ولی زندگانی تبدیل به صحنهٔ آشفتگی شده است چون مردم این قوانین را فراموش کرده‌اند یا خود تصمیم گرفته‌اند آنها را نادیده بگیرند.

کتاب صوتی ۳۵ قانون روحانی این قوانین را به خاطرتان خواهد آورد و ابزاری خواهد بود برای درک قوانین روحانی.

هزاران سال، مردم این بازی را مانند کودکانی شرور انجام داده‌اند. روابط بر پایهٔ نیاز و میل به سلطه یافتن بر دیگران بنا شده است و موفقیت براساس دستاوردهای مادی و متعلقات اندازه‌گیری می‌شود. احساساتِ غالب، همواره، خشم و رنجش و ترس بوده است چون مردم همیشه بر احساسات جسمانی و شهوانی تمرکز داشته‌اند.

وقتی افراد گاه خودشان را بسیار جدی می‌گیرند، به موجوداتی منتقد و قضاوتگر تبدیل می‌شوند که یا خودشان را آماج تیر اتهام قرار می‌دهند یا دیگران را. اغلب احساس می‌کنند باید به طریقی توجیه کنند که وجود دارند یا برتری‌شان را به اثبات برسانند و به این ترتیب، زندگی به کشمکش قدرت تبدیل می‌شود و بی‌نظمی، غالب می‌گردد. اما دیگر زمان تغییر رسیده است. 

وقتی از قوانین روحانی پیروی می‌کنیم می‌توانیم به آگاهی حقیقی دست یابیم. طعم یگانگی را می‌چشیم و در ساحت عشق، محبت و اعتماد به سر خواهیم برد. آن‌گاه به استادانی تبدیل می‌شویم که تحت هدایت درونی قرار دارند و هرگز اجازه نخواهیم داد شخص دیگری ما را از مسیرمان منحرف کند. در این مقطع، بزرگ‌ترین لذتمان خدمت به انسانیت و هستی خواهد بود.

شنیدن کتاب صوتی ۳۵ قانون روحانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ۳۵ قانون روحانی

«براساس قوانین روحانی، اگر کمک می‌خواهید، باید برایش درخواست کنید.

اگر خودتان را جلو بیندازید و در اموری که کاملا به دوستتان مربوط است دخالت کنید، به این بهانه که می‌خواهید به او کمک کنید، سریع‌ترین راه را برای از دست دادن دوستی انتخاب کرده‌اید.

فراتر از آن، وقتی به کسی کمک می‌کنید که درخواست کمک نکرده است، نمی‌گذارید او وضعیت را برای خودش به نظم در بیاورد که این کار، در حقیقت اخلال در روند یادگیری او محسوب می‌شود. در حقیقت شما با این کار او را مجبور می‌کنید به شیوه‌های قدیمی ناکارآمد خودش ادامه دهد. زمانی که کمک یا نصیحت‌تان اجباری است، اگر وضعیت او بدتر شود باید "کارمای" آن را تحمل کنید.

اقدام به کمکی ناخواسته جزو رفتارها و منش ناپسند تلقی می‌شود و به احتمال قوی، کمک شما نادیده گرفته می‌شود و از آن قدردانی نخواهد شد.

البته بدیهی است که اگر مشاهده کنید کسی در حال غرق شدن است به او کمک می‌کنید. در خیابان شخص نابینا را در عبور از گودال‌ها راهنمایی می‌کنید. از بیماران و داغدیدگان دلجویی می‌کنید. با وجود این، اگر از آشفتگی و نابسامانی زندگی یک نفر دیگر آزرده شدید، این موضوع به خود شما مربوط است.

این نشانه‌ای است دال بر اینکه شاید بیش از آنکه نیاز داشته باشید شخص دیگری را نجات دهید، باید به اوضاع و احوال خودتان نگاهی بیندازید.

پیوسته سؤالاتی از این قبیل از من می‌شود که: "چه کار می‌توانم برای خاله‌ام بکنم؟ از زمانی که همسرش مرده بسیار متأثر شده است و من دائمآ سعی می‌کنم او را به ملاقات اشخاص جدید ترغیب کنم، ولی او زیر بار نمی‌رود."

پاسخ این است: وقتی آماده شود آن‌گاه از شما درخواست می‌کند که کمکش کنید. تا آن زمان نگاهی به درون خودتان بیندازید؛ به آن بخشی از خودتان که می‌خواهد افرادی جدید را ملاقات کند. یا دربارهٔ آن احساس طردشدگی فکر کنید که اگر او کمک شما را نپذیرد به شما دست خواهد داد.

"من از دست دخترم به ستوه آمده‌ام. او می‌خواهد نامزدی‌اش را به هم بزند و من نگرانم که او هیچ‌گاه ازدواج نکند. چگونه می‌توانم به او کمک کنم؟"

پاسخ این است: زمانی که دختر شما متوجه ترس‌های خود شود، آماده خواهد شد. شاید او در بعضی از سطوح عمیق درونی‌اش می‌داند که این شخص فرد مناسبی برای او نیست. شاید او می‌داند که این موضوع شما را ناراحت می‌کند و می‌خواهد به این شیوه شما را عذاب دهد. ممکن است برای این کارش میلیون‌ها دلیل داشته باشد. ولی واضح است که او با یادآوری بعضی از مسائلی که در ضمیر شما مکنون است، دارد به شما خدمت می‌کند. تا زمانی که درخواست کمک نکرده، برای کمک به او تلاشی نکنید و ببینید این ماجرا برای خودتان چه معنایی در بر دارد.

اگر در وضعیت شغلی بغرنجی درگیر شده‌اید، شاید آموزش و تجربه‌ای که از سر و کار داشتن با آن اوضاع به‌دست می‌آورید مانعی باشد که رد شدن از آن به منزلهٔ برداشتن گامی مهم در پیشرفت شغلی‌تان است؛ قدمی که برای حرکت در مسیر تحقق اهدافتان به آن نیاز دارید؛ قدمی که شما را آمادهٔ ترقی و ترفیع می‌کند. نباید انتظار داشته باشید شخص دیگری از راه برسد و به جای شما از روی این مانع بپرد و سررشتهٔ اوضاع را بدون اجازهٔ شما در دست بگیرد. این یعنی مزاحمت و اخلال، و راه شما را در آماده شدن برای تصدی شغلی بهتر مسدود می‌کند.

در قلمرو روحانی، هیچ فرشته یا موجود برتر نورانی سودای اخلال در زندگی شما را ندارد. بله، اگر "کارمای" شما نباشد، شما را از سوانح جدی حفظ می‌کنند، یا اگر زمانتان نرسیده باشد جلوی مرگتان را می‌گیرند.

با وجود این، در نهایت مهربانی و شکیبایی تمام کناری می‌ایستند و تماشا می‌کنند که چگونه اوضاعتان را به آشفتگی می‌کشانید، چون گاهی این درست همان چیزی است که برای رشدتان به آن نیاز دارید. برای آنها نه‌تنها از نظر روحانی دخالت در کار شما بسیار ناپسند است، بلکه همچنین شما را از قوی‌تر شدن و آموختن بازمی‌دارد.

البته زمان‌هایی می‌رسد که درخواست کمک مناسب است. منظورم از درخواست، فریاد کشیدن از سر ناامیدی مانند یک کودک یا گریستن به‌مانند قربانیانی نیست که نمی‌خواهند مسؤولیت اعمالشان را بپذیرند.

منظورم از درخواست کردن، به‌دقت ارزیابی کردن وضعیت، و سپس به‌آرامی و مقتدرانه درخواست کردن کمکی است که به آن نیاز دارید.»

نظرات کاربران

مهسا رضاپور
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

کتابهای خانم دایانا کوپر از نظر من جذاب هستن و ارزش گوش کردن دارن دیدگاه ما و نگاه ما به زندگی تغییر میده دوستان کتابهای خانم کوپر به ترتیب بخونن بیشتر لذت میبرن

معصوم
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

دقیقا زمانی که حالم خیلی بد بود این کتاب معجزه آسا بدستم رسید تا بیست دق اولشو که گوش کردم یهو افکارم عوض شد و حالم خوب شد خیلی خیلی قوانینش روی ادم تاثیر میذاره داستانهاشم که هممون برامون آشناست

- بیشتر

زمان

۶ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۳۶۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۳۶۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان