دانلود کتاب صوتی از رهایی تا بالندگی با صدای سحر حمیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی از رهایی تا بالندگی

کتاب صوتی از رهایی تا بالندگی نوشتهٔ مارگارت چیزولم و جان هانک و ترجمهٔ حورا شایسته کیا است. سحر حمیدی و رضا بصیری و معین وصال و ویکتوریا براری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و انتشارات خانه رود آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی به شما یاد می‌دهد با وجود همهٔ معضلات روحی و روانی باز هم شکوفا شوید.

درباره کتاب صوتی از رهایی تا بالندگی

کتاب صوتی از رهایی تا بالندگی 

اگر استرس، فشارهای روانی و مشکلات روحی گریبان شما را هم گرفته‌اند، کتاب صوتی از رهایی تا بالندگی با دیدی واقع‌گرایانه، راهکارهایی عملی برای عبور از مشکلات روانی به شما ارائه کرده است. این کتاب جایزهٔ «ناتیلوس» را برای نویسنده‌اش به ارمغان آورده است. دکتر مارگارت اس. چیزولم سال‌ها به‌عنوان روان‌درمانگر و پژوهشگر با بیماران و مراجعه‌کنندگان بسیاری در ارتباط بوده است. او در کتاب صوتی از رهایی تا بالندگی مجموعه‌ای ارزشمند از تجربیات شخصی و کاری خود فراهم کرده تا در درجهٔ اول بدانیم که با وجود تمام مشکلاتمان، تنها نیستیم و در درجهٔ دوم راه‌حل‌هایی برای رهایی از درگیری‌های روحی و روانی خود بیاموزیم. این کتاب صوتی هدیه‌ای است برای هر کسی که می‌خواهد زندگی خود و اطرافیانش را متحول کند. چیزولم تمریناتی را برای شما تدارک دیده که با انجام آن‌ها می‌توانید به درک جدیدی از مشکلتان برسید؛ همچنین آن‌ها را ریشه‌یابی کنید. افرادی را تصور کنید که سال‌ها درگیر اعتیاد بوده‌اند، اما با وجود تمایل شدیدی که برای رهایی از مواد مخدر دارند، نمی‌توانند آن را برای همیشه کنار بگذارند. این افراد یا هر کسی که شرایط مشابه ایشان را دارد، ابتدا باید ببینند چه چیزی در زندگی آن‌ها را به‌سمت اعتیاد سوق داده است. تمرینات این کتاب به شما کمک می‌کند تا داستان زندگی خود را پیدا کرده و مشکلاتتان را آگاهانه حل کنید.

شنیدن کتاب صوتی از رهایی تا بالندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی از رهایی تا بالندگی

اگرچه گاهی یک بیماری روحی تنها یک توضیح دارد، اما باتوجه به اینکه این نوع بیماری‌ها در درون انسا‌ن‌های واقعی رخ می‌دهد، که داستان‌ها و شخصیت‌های مخصوص به خودشان را دارند، معمولاْ بیش از یک توضیح برای آن‌ها وجود دارد. بنابراین منطقی است که نتوان هیچ رویکرد، روش یا دیدگاهی را به‌عنوان مؤثرترین روش درمانی شناخت. به این خاطر متخصصان سلامت روان، چهار نوع دیدگاه ایجاد کرده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم تا حدی تشخیص دهیم که چه عاملی باعث به وجود آمدن مشکل شده است؛ فرقی هم نمی‌کند که این اختلال، نوعی اعتیاد باشد، یا افسردگی یا اختلال دوقطبی و یا حتی یک حزن و اندوه ساده.

اولین دیدگاه، دیدگاه داستان زندگی است که اهمیت رویدادهای زندگی فرد را مشخص می‌کند و ممکن است به وضعیت روحی فعلی او ربط داشته باشد. دومین دیدگاه، دیدگاه بُعدی است که در درک فرد نسبت به وضعیت روحی‌ فعلی‌اش، جنبه‌های شناختی و اخلاقی را در نظر می‌گیرد.

نظرات کاربران

مصطفی
۱۴۰۲/۰۹/۱۰

با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتابی بسیار روان و خوبیه که کمک شایانی می کنه به داشتن یک طرز فکر منسجم و دوری از افکار پراکنده . ایشون با بیان تجربیات شخصی خودشون و راهنمای اساسی به

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۷۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۷۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان