دانلود کتاب صوتی من هنوز باور دارم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی من هنوز باور دارم

کتاب صوتی من هنوز باور دارم نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ سایت نگرش نیک با صدای نازنین آذرسا است. کتاب صوتی من هنوز باور دارم متن یکی از سخنرانی‌های جذاب جول اوستین است که در نشر صوتی آذرسا به صورت کتاب صوتی درآمده است.

درباره کتاب صوتی من هنوز باور دارم

در این کتاب صوتی جول اوستین می‌گوید وقتی رسیدن به آرزوهایمان طول می‌کشد شیطان شروع می‌کند به ناامیدکردن ما. او قصد دارد به ما بقبولاند که قرار نیست به آنچه خداوند برای ما در نظر گرفته شده است برسیم.

اما خداوند به ما این وعده را داده است که اگر شما حتی با گذشت زمان طولانی اما همچنان ایمان خود را حفظ کرده‌اید و همچنان می‌گویید که به آنچه خداوند برای شما در نظر گرفته است می‌رسید پس همین ایمان باعث می‌شود که شما واقعا به آن چیز برسید.

نیروهای فوق‌العاده قدرتمندی در طبیعت وجود دارند که باورهای انسان را شکل می‌دهند. شاید به همین دلیل است که هرچه باور قوی‌تری نسبت به یک موضوع داشته باشید، احتمال وقوع آن در زندگی شما بیشتر می‌‌‌‌‌‌‌شود. افراد بسیار زیادی وجود دارند که به قدرت باور اعتقادی ندارند، اما به وضوح تاثیرات آن را در زندگی خود مشاهده می‌نمایند. دلیل تردید اکثر این افراد دور بودن شرایط فعلی آن‌ها از شرایطی است که برای دستیابی به خواسته‌هایشان نیاز دارند.

در صورتی که خداوند بی‌همتا این جهان را پر از ثروت و فراوانی خلق نموده است. بنابراین اگر تمامی انسان‌های روی کره زمین، از ثروت و دارایی بی‌نیاز شوند، باز هم ثروت‌های این جهان به پایان نخواهد رسید.

یکی از مهم‌ترین اصولی که برای استفاده از قدرت باور در دستیابی به خواسته‌ها باید به آن توجه نمایید، انرژی مثبت درونی شما است. به طور مثال اگر خواسته شما دستیابی به ثروت فراوان است. نمی‌توانید زمانی که نسبت به پول احساس بدی دارید، به این باور دست پیدا کنید که ثروتمند خواهید شد. برای درک بهتر تصور کنید که می‌خواهید ثروتمند شوید. اما زمانی که پولی در اختیار دارید، دائما به این فکر می‌کنید که «پول چه ارزشی داره، مثل چرک کف دست می‌مونه. کل این پول رو میشه تو چند دقیقه خرج کرد و نهایتا باهاش بدهی‌ها رو کم کنیم.» به جملاتی که خواندید دقت کردید؟ تمامی این جملات بار معنایی منفی داشتن و تمام سعی خود را کردند که شما را به این باور برسانند که پول و ثروت هیچ گونه ارزشی ندارد. بنابراین در ابتدا نیاز است تا ذهنیت خود را تغییر دهید و از تفکرات مثبت استفاده نمایید. به طور مثال «خدا رو شکر این ماه با حقوقم تونستم بدهی‌هامو تسویه کنم. خدا رو شکر این ماه حقوقم برکت داشت تونستم بخشی از اون رو پس انداز کنم و … .»

جول اوستین در این کتاب می‌گوید که بخشی از فرایند رسیدن به خواسته‌های ما صبر کردن در برابر ناملایمات زندگی‌مان است. ناامید شدن باعث می‌شود که دیدگاه و جذب ما تغییر کند و باعث می‌شود آنچه برای ماست به سمت ما جذب نشود.

در این کتاب یاد می‌گیرید چطور باور خود را برای رسیدن به خواسته‌هایمان قوی نگه داریم. پس این کتاب صوتی را از دست ندهید. همین الان بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی من هنوز باور دارم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان