دانلود کتاب صوتی تربیت اصولی با صدای مهرانه امروانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تربیت اصولی اثر کورت ونه گات

دانلود و خرید کتاب صوتی تربیت اصولی

نویسنده:کورت ونه گات
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تربیت اصولی

کتاب صوتی تربیت اصولی نوشتهٔ کورت ونه گات و ترجمهٔ محمدرضا شکاری است. مهرانه امروانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی یک رمان کوتاه با قهرمانی نوجوان است.

درباره کتاب صوتی تربیت اصولی

کتاب صوتی تربیت اصولی رمانی نوشتهٔ «کورت ونه گات» است که اولین‌بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. این رمان کوتاه حدوداً ۲۰ هزار کلمه دارد؛ اثری که احتمالاً در اواخر دههٔ ۱۹۴۰ نوشته شده و در ابتدا قرار بوده با نام مستعار «مارک هاروی» به مخاطبان ارائه شود. این رمان کوتاه در زمان حیات نویسنده‌اش به چاپ نرسید. «هیلی برندن» شخصیت اصلی نوجوان این رمان صوتی کوتاه، برای آموختن تیراندازی به مزرعهٔ یکی از خویشاوندانش می‌رود؛ مردی سالخورده و عجیب که اصرار دارد او را «ژنرال» صدا کنند. تنها ابزار «هیلی برندن» برای بقا، پس از مدتی او را در مقابل ارزش‌های دیوانه‌وار (اما کاملاً آمریکایی و نظامی) «ژنرال» قرار می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی تربیت اصولی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر امریکا و قالب رمان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کورت ونه گات

کورت ونه گات در ۱۱ نوامبر ۱۹۲۲ به دنیا آمد و در ۱۱ آپریل ۲۰۰۷ درگذشت. او نویسنده‌ای آمریکایی بود که در ایندیاناپولیس به دنیا آمد و بزرگ شد. او به دانشگاه کورنل رفت، اما در ژانویهٔ ۱۹۴۳ از تحصیل انصراف داد به ارتش پیوست. ونه گات در نهاد فناوری کارنگی و دانشگاه تنسی به یادگیری مهندسی مکانیک پرداخت؛ او سپس برای نبرد در جنگ جهانی دوم به اروپا فرستاده شد و در عملیاتی به اسارت آلمانی‌ها درآمد. ونه گات از جنگ جان سالم به در برد و پس از برقراری صلح، با «جین ماری کاکس» ازدواج کرد و صاحب ۳ فرزند شد. این نویسنده اولین رمان خود را در سال ۱۹۵۲ به انتشار رساند. رمان کوتاه «تربیت اصولی» یکی از آثار مکتوب اوست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۳۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۳۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان