دانلود کتاب صوتی سه سوت جادویی با صدای شادی هاشم لو + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سه سوت جادویی اثر احمد اکبرپور

دانلود و خرید کتاب صوتی سه سوت جادویی

معرفی کتاب صوتی سه سوت جادویی

کتاب صوتی سه سوت جادویی نوشتهٔ احمد اکبرپور است. شادی هاشم لو گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است. این رمان صوتی که برای نوجوان‌ها مناسب است، در چهارمین دورهٔ «جشنوارهٔ کتاب برتر» به‌عنوان کتابِ برگزیده اعلام شد و در بخش کودک و نوجوان هفتمین دورهٔ جایزهٔ ادبی اصفهان هم برندهٔ رتبهٔ دوم شد.

درباره کتاب صوتی سه سوت جادویی

داستان صوتی سه سوت جادویی دربارهٔ ارتباط یک انسان با موجودی ‏خیالی به نام «تات جلبکی» است. نوجوانِ قصهٔ احمد اکبرپور برای حل مشکلاتش به «تات جلبکی» عجیب‌وغریب پناه می‌برد و با او درد دل می‌گوید. گفته شده است که فضاهای خیالی داستان‌های این نویسندهْ کشش مطلوبی برای مخاطب نوجوان دارد.

شنیدن کتاب صوتی سه سوت جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به همهٔ نوجوانان (گروه سنی «د») پیشنهاد می‌کنیم.

درباره احمد اکبرپور

احمد اکبرپور نویسنده‌ای ایرانی است که از آثار او می‌توان به این کتاب‌ها اشاره کرد: «شب به‌خیر فرمانده»، «واژه‌های نفهم»، «من نوکر بابا نیستم»، «امپراطور کلمات»، «سه سوت جادویی»، «قطار آن شب»، «به چاچالک سقوط کنید»، «کشک‌های خفن» و «غول و دوچرخه» که آن را با همکاری دخترش نوشته است. آثار او به دیگر زبان‌ها مانند انگلیسی و آلمانی و ایتالیایی و چینی و کره‌ای و... نیز ترجمه شده است. بازتاب داستان‌های احمد اکبرپور در زمانی کوتاه او را به یکی از جدی‌ترین نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان تبدیل کرد. او جوایزی همچون کتاب سال وزارت ارشاد (۱۳۷۹)، جایزهٔ نخست شورای کتاب کودک، جایزهٔ یونیسف (۱۳۸۲) و... را کسب کرده است.

بخش‌هایی از کتاب صوتی سه سوت جادویی

تاتا دوست میناست، همان کسی که سوت‌‌زدن را به او یاد داده، کافی است سه سوت بزند و تاتا حاضر شود. از وقتی سروکله‌اش پیدا شده خیلی چیزها در زندگی مینا تغییر کرده، انگار غصه‌خوردن یادش رفته، مینایی که همیشه کلی غم‌وغصه تو دلش بود و حتی نمی‌تونست یه بار با دل خوش غذا بخور... .

*

وقتی ناراحتی فقط سه تا سوت بزن، همین! کار پدر و مادرم قاطی پاتی شده. پدر می‌خواهد زن بگیرد و مادر می‌خواهد زن یک مرد چاق و طاس شود. اما من که همیشه به قول مادربزرگم اشکم در مشکم بوده، حالا بعد از آشنایی با تاتاجلبکی، عین خیالم نیست. کافی است سه تا سوت جادویی بزنم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۴۴۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۴۴۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان