دانلود کتاب صوتی شش ستون عزت نفس با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شش ستون عزت نفس اثر ناتانیل براندن

دانلود و خرید کتاب صوتی شش ستون عزت نفس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شش ستون عزت نفس

خلاصه‌کتاب صوتی شش ستون عزت نفس نوشتهٔ ناتانیل براندن و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی ۶ مسیر برای افزایش و تقویت عزت‌نفس است.

درباره کتاب صوتی شش ستون عزت نفس

گفته شده است که خلاصهٔ کتاب صوتی شش ستون عزت نفس اوج یک عمر تمرین و مطالعهٔ بالینی است که پیش از این در نسخهٔ گالینگور خود به‌عنوان یک اثر کلاسیک و مهم‌ترین اثر در این موضوع موردتحسین قرار گرفته است. این کتاب صوتی که از نظر وسعت و بینش بسیار زیاد و پر از بینش درمورد انگیزه و رفتار انسان است، نوشتهٔ ناتانیل براندن است. این کتاب به‌طور قانع‌کننده‌ای نشان می‌دهد که چرا عزت‌نفس برای سلامت روانی، موفقیت، شادی شخصی و روابط مثبت اساسی است. نویسنده ۶ رکن را معرفی می‌کند؛ ۶ شیوهٔ مبتنی بر عمل برای زندگی روزمره که پایه و اساس عزت‌نفس را فراهم می‌کنند. او اهمیت محوری عزت‌نفس را در ۵ زمینه بررسی می‌کند؛ محل کار، فرزندپروری، آموزش، روان‌درمانی و فرهنگ به‌طور کلی. این کار دستورالعمل‌های مشخصی را برای معلمان، والدین، مدیران و درمانگرانی که مسئول رشد عزت‌نفس دیگران هستند، ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که چرا در دنیای پر هرج‌ومرج و رقابتی امروز، عزت‌نفس برای قدرت شخصی و حرفه‌ای هر فردی اساسی است.

عزت‌نفس متأثر از عوامل درونی و بیرونی است. عوامل درونیْ عواملی هستند که از درون فرد نشأت می‌گیرند یا خود شخص آن‌ها را ایجاد می‌کند؛ نقطه‌نظرها، باورها، اعمال یا رفتار. عوامل بیرونی یا همان عوامل محیطی شامل پیام‌های کلامی و غیرکلامی و تجربه‌هایی است که بانی و باعث آن، سازمان‌دهندگان و فرهنگ هستند. ناتانیل براندن عزت‌نفس را از درون و بیرون بررسی کرده‌ است؛ اینکه نقش فرد در ایجاد عزت‌نفس خود چه مقدار است و دیگران در آن چه نقشی ایفا می‌کنند. او نخستین فردی است که تا این حد گسترده در جهت بررسی عزت‌نفس اقدام کرده است.

شنیدن کتاب صوتی شش ستون عزت نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران تقویت عزت‌نفس پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ناتانیل براندن

ناتانیل براندن در ۹ آپریل ۱۹۳۰ به دنیا آمد و در ۳ دسامبر ۲۰۱۴ درگذشت. او روان‌درمانگر و نویسنده‌ا‎‎ی کانادایی - آمریکایی بود که شهرت بسیاری به‌دلیل کار بر روی روان‌شناسی عزت‌نفس داشت. براندن در هر ۳ مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری به تحصیل در رشتهٔ روان‌شناسی پرداخت. او در دانشگاه‌های UCLA، نیویورک و کالیفرنیا تحصیل کرد. کتاب «شش ستون عزت‌نفس» یکی از آثار اوست.

نظرات کاربران

احســان
۱۴۰۱/۱۱/۰۳

لطفا در بی نهایت قرار بدید

S
۱۴۰۲/۰۱/۱۶

لطفا در بی نهایت قرار بدین

کاربر ۳۰۲۶۱۰۶
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

چرا نوشتید خلاصه هست؟

محمد
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

خلاصش خوبه ، ولی کاملش بهتره

نگار
۱۴۰۱/۰۹/۲۷

عالی

nazanin
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

مفید بود.

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان