دانلود کتاب صوتی هنر دستیابی با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر دستیابی اثر برنارد راث

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر دستیابی

نویسنده:برنارد راث
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر دستیابی

خلاصه‌کتاب صوتی «هنر دستیابی» نوشتهٔ برنارد راث با ترجمهٔ رضا اردلان را شنیدار با گویندگی مصطفی طالبیان مقدم منتشر شده است. با کتاب هنر دستیابی می‌آموزید که تفکر طراحی چیست و چگونه به بهبود زندگی شخصی شما کمک می‌کند و چگونه می‌توانید از خیالبافی دست بکشید و شروع کنید.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی هنر دستیابی

یکی از کارهای مورد علاقهٔ برنارد راث هنگام کار با گروه‌ها این است که از شرکت‌کنندگان بخواهد به این فکر کنند که چه کسانی آن‌ها را از رسیدن به خواسته‌هایشان بازمی‌دارند. وقتی افراد توضیح می‌دهند که چگونه والدین، همسر، فرزندان و همکارانشان آن‌ها را از رسیدن به اهدافشان بازمی‌دارند، گوش‌دادن به حرف‌های آن‌ها برایش بسیار سرگرم‌کننده است. او می‌گوید تقریباً در تمام مواقع، این موانعِ فرضی صرفاً بهانه‌اند. وقتی به‌خوبی در خودتان کاوش کنید، متوجه می‌شوید خودتان همان کسی هستید که دارد کارتان را خراب می‌کند. اگرچه گاهی اوقات موانعی در بیرون وجود دارد و اکثر افراد نمی‌دانند که توانایی غلبه بر آن‌ها را دارند، اما ذهن انسان فریبکارتر از آن چیزی است که تصورش را می‌کنیم و همواره با خودخواهی‌های درونی‌مان همکاری می‌کند تا قوی‌ترین اراده‌هایمان را از بین ببرد.

همه‌ٔ ما گاهی اوقات در زندگی خود و در حل مسائلمان با بن‌بست رو‌به‌رو می‌شویم، بر سر دوراهی قرار می‌گیریم، تصمیم‌گیری برایمان سخت می‌شود و نمی‌دانیم کدام مسیر را انتخاب کنیم. بسیاری از ما طعم تلخ بی‌تصمیمی، کلافگی و سردرگمی را چشیده‌ایم. در چنین مواقعی، ناکارآمدی رویکرد‌های سنتی حل مسئله که می‌گویند قبل از اقدام باید تمام جوانب را بررسی کرد، برایمان بیش از پیش آشکار می‌شود؛ آن هم در دنیایی که عدم قطعیت‌ها، پیچیدگی‌ها و ابهامات، امکان بررسی همه‌ جوانب را از ما سلب کرده است.

با گوش‌دادن به کتاب صوتی «هنر دستیابی» می‌آموزید که چگونه می‌توانید اراده‌ خود را تقویت کرده و در حل مسائل خود مؤثرتر عمل کنید. همچنین می‌آموزید بر چیزهایی که اهمیت دارند، بیشتر تمرکز کرده و از زندگی خود احساس رضایت بیشتری داشته باشید. این کتاب چشمانتان را به روی قدرتی که برای بهبود وضعیت زندگی‌تان دارید، باز می‌کند و به شما این اعتماد به ‌نفس را می‌دهد تا بالأخره کارهایی را که همیشه می‌خواستید انجام دهید، به نتیجه برسانید. همچنین کمک می‌کند تا خودتان را از شر موانعی که در مسیر به‌کارگیری ظرفیت‌هایتان ظاهر می‌شود، خلاص کنید. تجربه‌ٔ به‌دست‌گرفتن اختیار زندگی‌تان، واقعیاتِ شما را تغییر خواهد داد و این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا تقریباً هر چیزی را که می‌خواهید، به دست بیاورید. این خلاصه‌‌کتاب صوتی به شما ثابت می‌کند که «هنر دستیابی» همچون ماهیچه‌ای است که وقتی یاد گرفتید آن را حرکت دهید، دیگر محدودیتی برای چیزهایی که می‌توانید در زندگی به آن‌ها دست یابید، وجود ندارد.

خلاصه‌کتاب صوتی هنر دستیابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان