دانلود کتاب صوتی اصول رهبری با صدای فرزاد فره‌وشی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول رهبری اثر جان سی.مکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول رهبری

نویسنده:جان سی.مکسول
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اصول رهبری

اصول رهبری کتابی نوشته جان سی مکسول، مربی و سخنران و نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز است که با ترجمه سیمین موحد و صدای فرزاد فره‌وشی می‌شنوید.

می‌دانستید هر کدام از ما در طول زمدگی حداقل روی ده هزار نفر دیگر تأثیر می‌گذاریم؟ پساین سوال که ایا من روی کسی تاثیر می گذارم یا نه مطرح نیست.مسئله این است که چگونه از تأثیرتان استفاده می‌کنید. 

هدف مکسول در این کتاب  کمک کردن به شما برای پرورش قابلیت رهبری‌تان است تا میزان موفقیت شخصی و سازمانی‌تان را افزایش دهید. اگر بخواهید کسب و کاری راه بیندازید، بچه‌هایتان را قوی‌تر تربیت کنید، یا به نوعی به دنیا خدمت کنید، اولین قدم در رسیدن به هدف این است که سطح رهبری‌تان را ارتقا دهید..

 شنیدن کتاب اصول رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید رهبر موفقی باشید و تاثیرات خوبی روی اعضای گروه خود بگذارید حتما این کتاب را بشنوید و توصیه‌هایش را به کار بگیرید.

درباره جان سی. مکسول

جان سی. مکسول نویسنده پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز، مربی و سخنران است. بیش از ۳۰ میلیون نسخه از کتاب‌هایش  به پن۵۰ جاه زبان دنیا ترجمه شده و به فروش رسیده‌اند. انجمن مدیریت امریکا مکسول را رهبر درجه یک کسب‌وکار و مجلات بیزنس‌اینسایدر و اینک او را اثرگذارترین متخصص رهبری جهان معرفی کرده‌اند. او شرکت جان مکسول، گروه جان مکسول، ایکویپ، و بنیاد رهبری جان مکسول را پایه‌گذاری کرده است، سازمان‌هایی که تا امروز میلیون‌ها رهبر را تربیت کرده‌‌اند. 

دکتر مکسول، که برنده جایزۀ صلح جهانی مادر ترزا و رهبری از شبکه رهبری لومینِری شده است، همه‌ساله برای شرکت‌های فورچون ۵۰۰، رؤسای جمهور کشورها و تعداد زیادی از رهبران درجه‌یک اقتصادی دنیا سخنرانی می‌کند.


نظرات کاربران

کاربر 6344017
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

خوب

زمان

۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان