دانلود کتاب صوتی افسانه کاریزما هنر جذاب بودن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی افسانه کاریزما اثر اولیویا فاکس کابان

دانلود و خرید کتاب صوتی افسانه کاریزما

معرفی کتاب صوتی افسانه کاریزما

کتاب صوتی افسانه کاریزما اثر اولیویا فاکس کابان که از جمله کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری است به این موضوع می‌پردازد که کاریزما در واقع چیست، چگونه آموخته می‌شود، چه عوارض جانبی دارد، و چگونه می‌توان آن را کنترل و مدیریت کرد. به کمک این کتاب می‌توانید شخصیت خود را به یک شخصیت تاثیرگذار تبدیل کنید و در روابط اجتماعی خود موفق‌تر ظاهر شوید. این کتاب برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است.

این اثر خلاصه‌ای از کتاب اصلی است که با ترجمه رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم توسط انتشارات شنیدار منتشر و برای خرید و دانلود در طاقچه ارائه شده است.

درباره کتاب صوتی افسانه کاریزما اثر اولیویا فاکس کابان

اولیویا فاکس در کتاب صوتی افسانه کاریزما این باور عمومی را که افراد به‌شدت تاثیرگذار و موفق موهبتی ذاتی دارند، رد کرده است و با تکیه بر مثال‌هایی از زندگی افرادی مانند استیو جابز و ایلان ماسک به‌عنوان موفق‌ترین افراد معاصر به بیان این نکته پرداخته است که کاریزما یک هدیه خدادادی نیست و با تمرین و ممارست قابل دست‌یابی است. از نظر اولیویا فاکس برای دستیابی به کاریزما و برخورداری از رفتارهای کاریزماتیک که لازمه‌ی ارتباط موثر اجتماعی است، کافی است ابتدا سبک کاریزمای متناسب خود را پیدا کنید و سپس برای تبحر در آن سبک تمرین کنید. فاکس بیان می‌کند که همانطور که افراد شخصیت‌های متفاوتی دارند، افراد کاریزماتیک هم مثل هم نیستند.

در کتاب صوتی افسانه کاریزما نویسنده چهار سبک کاریزما معرفی می‌کند: کاریزمای توجه، کاریزمای بصیرت، کاریزمای مهربانی و کاریزمای قدرت. کاریزمای توجه به دیگران نشان می‌دهد که همواره در کنارشان حضور دارید، کاریزمای بصیرت به‌نوعی تصویری الهام‌بخش از شما برای دیگران ارائه می‌دهد و به دیگران کمک می‌کند تا باوری را در خود ایجاد کنند. کاریزمای مهربانی، ارتباط بدون هیچ‌گونه قضاوت با دیگران است. کاریزمای قدرت به سایرین نشان می‌دهد که شما قدرت ایجاد تغییر در وضع زندگیشان را دارید.

پس از شناخت سبک‌های کاریزما، باید با توجه به شخصیتتان، هدفتان و موقعیتی که در آن قرار دارید سبک متناسب خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب سبک کاریزما و تمرین برای تبحر در آن،‌ لازم است که بر روی چند موضوع دیگر نیز تمرکز کنید. برای اثرگذاری لازم است به خاطر داشته باشید که تصویر اولیه‌ای که در برخورد با دیگران به جا می‌گذارید بسیار مهم است و باعث شکل‌گیری قضاوت‌هایی در افراد می‌شود که تا مدت طولانی در ذهن افراد باقی می‌ماند. علاوه بر این، برای کاریزماتیک بودن لازم است بر رنج‌های فیزیکی و ذهنیتان غلبه کنید و اجازه ندهید تا وجود ناراحتی‌های مختلف بر عملکرد شما به‌عنوان یک فرد کاریزماتیک اثر بگذارد.

اولیویا فاکس در کتاب صوتی افسانه کاریزما برای کنترل و مدیریت این ناراحتی‌ها چندین شیوه‌ی مختلف ارائه داده است که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید احساسات منفی خود را مدیریت کنید تا عملکرد خوبی داشته باشید و جذابیت خود را حفظ کنید.

شنیدن و دانلود کتاب صوتی افسانه کاریزما (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری علاقه دارید و یا اگر به دنبال تبدیل شدن به فردی اثرگذار در روابط اجتماعی خود هستید و یا اگر دوست دارید تا در حیطه‌ی کاری خود به‌عنوان رهبری استوار شناخته شوید، شنیدن این کتاب صوتی و انجام تمرین‌هایی را که اولیویا فاکس در این کتاب ارائه داده است به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چرا باید این کتاب صوتی با صدای مصطفی طالبیان مقدم را بشنویم؟

در این کتاب می‌توانید به‌طور خلاصه تمام نکات مهمی که اولیویا فاکس درباره‌ی کاریزما و چگونگی کاریزماتیک بودن مطرح کرده است را بشنوید و یاد می‌گیرید چگونه با برخورداری از کاریزما در همه‌ی جنبه‌های زندگی خود به موفقیت برسید.

درباره اولیویا فاکس کابان؛ نویسنده کتاب

اولیویا فاکس کابان نویسنده‌ی آمریکایی-فرانسوی‌تبار متولد پاریس است که با وجود ابتلا به اوتیسم به‌عنوان یک سخنران موفق حوزه‌ی موفقیت و رهبری شناخته می‌شود و جوان‌ترین فردی است که تاکنون به‌عنوان مشاور تجارت خارجی دولت فرانسه منصوب شده است. اولیویا دو مدرک حقوق تجارت بین‌الملل و حقوق تجارت اروپایی را از دانشگاه پانتئون-سوربون دریافت کرده است. او در سال ۲۰۰۲ به ایالات متحده‌ی آمریکا مهاجرت کرده و اکنون در شهر نیویورک ساکن است. اولیویا فاکس فعالیت خود به‌عنوان سخنران حوزه‌ی موفقیت را در موضوعات کاریزما و رهبری، اعتماد به نفس و عزت نفس ادامه داده است و تا به امروز دوره‌های فراوانی در دانشگاه‌های مطرح ایالات متحده‌ی آمریکا مانند هاروارد، استنفورد و MIT برگزار کرده است. از این نویسنده دو اثر منتشر شده است، «افسانه کاریزما» در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است و اثر دوم او «شبکه و پروانه» در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار عرضه شده است.

کاریزما به چه معناست؟ به چه کسی کاریزماتیک می‌گویند؟

ریشه‌ی واژه‌ی کاریزما از کلمه‌ی یونانی خاریسما یا خاریس به معنای ظرافت یا جذابیتی است که رایگان اعطا شده است. در فارسی می‌توان به معادل‌هایی چون «فر ایزدی» یا «فرهمندی» برای این کلمه اشاره کرد. باور عموم بر این است که افراد کاریزماتیک از این جذابیت خدادادی برخوردارند و افرادی هستند که تاثیر زیادی بر دیگران می‌گذارند، بسیار دوست‌داشتنی هستند و به راحتی می‌توانند دیگران را متقاعد سازند. ولی در کتاب صوتی افسانه کاریزما با این حقیقت روبه‌رو می‌شویم که این جذابیت و ظرافت قابل دستیابی است و افراد کاریزماتیک انرژی و زمانی را برای یادگیری رفتارهای کاریزماتیک صرف می‌کنند. شما هم می‌توانید کاریزماتیک باشید. «فقط لازم است طرز فکر مناسب را در خود ایجاد کنید و با این کار، زبان بدن مناسبی را به نمایش بگذارید.»

معرفی ترجمه‌های فارسی و بهترین ترجمه

کتاب افسانه کاریزما توسط مترجمین متعددی به فارسی برگردان شده است. برخی از این مترجمین نام «افسانه‌ی کاریزما» و یا «افسانه‌ی کاریزما: هنر جذاب بودن.» و برخی دیگر عنوان «کاریزما: هنر و علم جذاب بودن را فرا بگیرید.» را برای این کتاب در نظر گرفته‌اند. از جمله این مترجمین می‌توان به منصور بیگدلی، رضا اردلان، علی اکبر جنیدی جعفری و سعید یاراحمدی اشاره کرد. در این بین ترجمه‌ی منصور بیگدلی با نام «کاریزما:‌ هنر و علم جذاب بودن را فرا بگیرید» را می‌توان به‌عنوان مناسب‌ترین ترجمه‌ی این اثر در نظر گرفت.

در بخش‌هایی از کتاب صوتی افسانه کاریزما می‌شنویم

«جای تعجب ندارد که داشتن کاریزما در دنیای تجارت نیز یک امتیاز به شمار می‌آید. یک فرد کاریزماتیک به راحتی دیگران را به خود علاقه‌مند می‌سازد. وجود کاریزما در آن فرد دیگران را مجاب می‌کند که به او اعتماد کرده و از دستورات او پیروی کنند. اگر یک مصاحبه کاری در پیش دارید و یا می‌خواهید در کار فعلی خود پیشرفت کنید، کاریزما به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که در یک محیط کاری، همه‌ی افراد به عملکرد افراد کاریزماتیک نمره بالایی می‌دهند. محققان دریافتند که زیردستان مدیران کاریزماتیک به ‌شدت به اهداف مدیران خود پایبند هستند. آن‌ها اغلب فراتر از وظایف رسمی خود عمل کرده و حتی زندگی شخصی خود را فدای اهداف کاری‌شان می‌کنند.

اما کاربرد کاریزما فقط به کسب‌وکار و تجارت ختم نمی‌شود، بلکه می‌تواند در مشاغل دیگر و در آموزش نیز سودمند باشد. برای مثال، کاریزما می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا در مصاحبه‌های دانشگاه بهتر عمل کنند و یا در مدرسه بیشترین تأثیر را روی معلمان خود داشته باشند. همچنین می‌توانند با اعتماد به ‌نفس بیشتری در جامعه حضور پیدا کرده و محبوبیت بیشتری در بین همسالان خود کسب کنند.

همچنین دانشجویانِ کاریزماتیک نیز خیلی راحت‌تر می‌توانند تحقیقات خود را منتشر کنند یا کمک‌هزینه تحصیلی بگیرند. یک استاد دانشگاه کاریزماتیک را نیز همه‌ی دانشجویان دوست دارند و بعد از پایان کلاس یا در محیط دانشگاه، دور این استادها جمع می‌شوند. به همین ترتیب، پزشکان کاریزماتیک در بین مردم محبوب‌ترند، بیماران از دستورات پزشکی آن‌ها بیشتر پیروی می‌کنند و در صورت بروز مشکل، احتمال کمتری دارد که از آن‌ها شکایت کنند. کاریزما در خارج از محیط‌های شغلی و آموزشی نیز بسیار سودمند است، مثلاً مادران خانه‌دار باید بتوانند افراد مختلفی مثل فرزندان‌ خود یا معلمان مدرسه را راضی نگه دارند.

بنابراین کاریزما فقط مختص رهبران یا تاجران نیست، بلکه همه افراد به کاریزما احتیاج دارند؛ از زن‌های خانه‌دار گرفته تا دانش‌آموزان و پزشکان. کاریزما می‌تواند به همه کمک کند تا زندگی شادتر، سالم‌تر و موفق‌تری را برای خود رقم بزنند. خبر خوب این است که هر کسی می‌تواند شخصیت کاریزماتیک داشته باشد؛ آیا می‌خواهید بدانید که کاریزما چگونه عمل می‌کند؟»

نظرات کاربران

m abdolhoseini
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

بعد از پایان کتاب احساس نمی کنید مطلب جدید، علمی یا کاربردی به دانشتون اضافه شده. در این کتاب مطالب سطح پایینی گفته شده که با یک سرچ در گوگل هم میتونستید ببینید. شاید حتی اون سرچ مفیدتر می بود.

کاربر ۴۹۶۸۵۱۹
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

خیلی کتاب صوتی خوبیه من فقط ۵ تا جلسشو گوش دادم هم صدای گوینده رسا و عالیه و هم تمرین ها و توضیحاتش برای کاریزما جذابه😍😍💖

ehsan
۱۴۰۲/۰۶/۰۷

حس کردم یک نفر چیزی را که نمیدونه داره واسه من که کنجکاوم توضیح میده و حرافی میکنه

masoudtkd11121314
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

سلام و درود ببخشید من این کتاب و از بیرون خریدم یک کتاب خیلی قطوره و حجیمه 220صفحه میشه ولی اینجا نسخه صوتیشو خریدم کلا یک ساعتو بیست دیقس یعنی چجوری یک کتاب 220صفحه ای تو یک ساعتو بیست دیقه

- بیشتر
کاربر ۱۷۶۲۶۱۹
۱۴۰۲/۰۸/۰۴

خیلی چرت بود ببخشید که از این کلمه استفاده میکنم گویندگی هم فقط روخونی بدون درک بود یعنی خود این آقای گوینده متوجه گفته هاشون نشدن انگار و هرچی گوش کردم نفهمیدم دقیقا چی میگه یا میخواد بگه در کل توصیه نمیکنم

کاربر 7359893
۱۴۰۲/۰۷/۲۳

فوق العاده است

کاربر ۶۶۱۷۳۰۷
۱۴۰۲/۰۳/۰۵

همش چرته

زمان

۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۷۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۷۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان