دانلود کتاب صوتی عادت های اتمی با صدای میلاد شکوهی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی عادت های اتمی

خلاصه‌کتاب صوتی عادت های اتمی نوشتهٔ جیمز کلیر و ترجمه‌شده توسط گروه مترجمان و با صدای میلاد شکوهی است و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است. در این کتاب با روشی ساده و اثبات‌شده برای ایجاد عادت‌های خوب و تغییر عادت‌های بد آشنا خواهید شد.

درباره کتاب صوتی عادت های اتمی

کتاب صوتی عادت های اتمی نوشتهٔ جیمز کلیر با صدای میلاد شکوهی منتشر شده است. این کتاب به ما می‌آموزد با کمک تغییرات کوچک، نتایج شگفت‌انگیز بسازیم. این کتاب در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارد و تحسین و تمجیدهای نشریات بسیاری مانند وال استریت ژورنال، تایمز و ... دارد.

اگر در تغییر عادت‌هایتان مشکل‌دارید، مشکل نه از شما بلکه از سیستم شماست. عادت‌های بدبارها و بارها خود را تکرار می‌کنند نه به این خاطر که شما نمی‌خواهید آن‌ها را ترک کنید، بلکه به این دلیل که سیستمی غلط برای تغییر آن‌ها دارید. اشکال اینجاست که شما به‌اندازهٔ سطح سیستمتان بالا می‌آید نه سطح اهدافتان.

شناخت عادت‌ها به انسان کمک کند ضعف‌هایش را بهتر بشناسد و آن‌ها را رفع کند. اما این کافی نیست. انسان با کمک تغییر عادت‌های بد و ایجاد عادات خوب می‌تواند کیفیت زندگی‌اش را بهبود ببخشد.

بیشتر مردم فکر می‌کنند که رمز تغییر، ارادهٔ قوی است؛ اما حقیقت این است که ذهن ما بسیار راحت‌طلب است. ماهیت انسان او را وادار می‌کند که از قانون کمترین تلاش پیروی کند. یعنی اگر دو گزینه پیش روی شما باشد ذهنتان ناخواسته به سمت آن کاری می‌رود که به تلاش کمتری نیاز دارد. هرچه عادتی نیاز به انرژی بیشتری داشته باشد احتمال انجام آن کمتر است. این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید.

شنیدن کتاب عادت های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی عادت های اتمی را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی‌ شاد پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز کلیر

جیمز کلیر (James Clear) نویسنده و عکاس آمریکایی است که آثارش از پرفروش‌ترین‌هاست. او در دوران نویسندگی خود بیشتر بر مسئله «عادت» متمرکز بوده‌ است. فعالیت‌های کلیر بیشتر در حوزۀ ایجاد نگرش مناسب برای پذیرش اثر عادات کوچک بوده است. او ازطریق خبرنامه‌ ایمیلی قدرتمندی ارتباطی با طرف‌دارانش در کل دنیا برقرار کرده است و محتواهای ارزشمندی را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد؛ همچنین از طریق وب‌سایتش، jamesclear.com که ماهانه چند میلیون بازدید دارد، با همراهانش در ارتباط است.

بخشی از کتاب عادت های اتمی

«تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا ترک عادت بد و یا ایجاد عادت‌های خوب تا این حد سخت است؟ چرا ایجاد عاداتی مثل ورزش کردن، شکرگزاری و بهبود آداب معاشرت حتی باوجود انگیزه بالا تا این حد مشکل است؟ در مقابل چرا ترک عاداتی مثل پرخوری، تماشای بیش‌ازحد تلویزیون، تنبلی و غیره این‌قدر سخت است؟

سختی این دو مورد به این دلیل است که ما سعی می‌کنیم چیزی اشتباه را تغییر دهیم و یا سعی می‌کنیم که عاداتمان را به شیوه‌ای اشتباه تغییر دهیم. در این فصل به مورد اول و در فصل بعدی به مورد دوم خواهیم پرداخت.  

برای فهم مورد اول باید بدانید که تغییراتی که ما به دنبالش هستیم در سه سطح اتفاق می‌افتد. سطح اول تغییر نتایج است. مواردی مثل کاهش وزن، قهرمانی در مسابقات و کسب پول بیشتر جزو نتایج هستند. سطح دوم تغییر فرایند است، همان چیزی که به تغییر عادت‌ها و سیستم‌ها مربوط است. مثل مرتب کردن اتاقتان برای نظم بیشتر، پیشرفت در یک‌رشته خاص و غیره.

 آخرین و عمیق‌ترین سطح، تغییر ماهیت است. همان چیزی که ریشه در باورهای شما دارد. مثل تصوری که از خوددارید، باورها و غیره. خیلی از ماها وقتی می‌خواهیم تغییر کنیم، فرایند تغییر عادتمان را به نتایج گره می‌زنیم. به‌عنوان‌مثال فرض کنید که ۲ نفر درصدد ترک سیگار هستند و به آن‌ها در یک میهمانی سیگار تعارف می‌شود. نفر اول می‌گوید: (نه ممنونم، دارم ترک می‌کنم.) به‌ظاهر این‌یک حرف درست است اما او هنوز بر این باور است که سیگاری است و امید دارد که رفتارش را تغییر دهد. نفر دوم می‌گوید: (ممنونم، من سیگاری نیستم.) تنها یک تفاوت کوچک است، اما شروع تغییری بزرگ در هویت فرد است. تغییری که می‌گوید سیگار کشیدن جزئی از گذشته بوده است نه حال او. خیلی از افراد بدون در نظر گرفتن هویت شروع به تلاش برای تغییر می‌کنند. یادتان باشد رفتاری که با هویت شما سازگار نباشد زیاد پایدار نخواهد بود. اگر می‌خواهید ثروتمند شوید اما شخصیتی مصرف‌گرا دارید و یا اگر دنبال سلامتی هستید ولی راحتی را ترجیح می‌دهید و ورزش برایتان همچنان سخت است، نباید انتظار نتایج شگفت‌انگیز داشته باشید. به‌عنوان‌مثال اگر می‌خواهید عادت به مطالعه را در خود به وجود آورید نباید هدفتان این باشد که یک کتاب بخوانید، بلکه باید هدفتان این باشد که به فردی کتاب‌خوان که در طول عمرش صدها جلد کتاب می‌خواند تبدیل شوید. از طرف دیگر هویت شمشیری دو لبه است و زمانی که آن را قبول کردید، چشم‌بسته از نرمال‌های هویتی‌تان پیروی می‌کنید.»

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظرات کاربران

کاربر ۵۳۶۰۱۴۵
۱۴۰۱/۰۸/۱۷

عالی بود. برای کسانی که به دنبال روش هایی برای توسعه فردی از راه ایجاد و تقویت عادتهای خوب و حذف عادتهای بد هستند بسیار مفید است.

Reyhanh Rasoolzadeh
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

کمک میکنه تا عادت های خوب رو درونمون پرورش بدیم و عادتهای بد رو کم کم حذف کنیم

کاربر ۲۲۱۶۰۵۵
۱۴۰۲/۰۱/۲۱

نکات ساده ولی مهم و قابل توجهی در انجام عادات خوب و ترک عادات بد، توضیح می دهد.

سید حسام
۱۴۰۱/۱۱/۱۴

عالی بود

فائزه اسفرورینی
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

من اصلا دوست نداشتم. یک نسخه دیگه که کاملتر بود رو تهیه کردم. خیلی بد و گنگ خلاصه شده بود انقدر زود و سطحی از مباحث میگذشت که کتوجه هیچی نمیشدم تا تمرکز کنم مبحث بعدی شروع میشد.

زمان

۲ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۳۸۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۳۸۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۳۰%
تومان