دانلود کتاب صوتی پکس یعنی صلح با صدای مریم افضلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پکس یعنی صلح اثر آوای چیروک

دانلود و خرید کتاب صوتی پکس یعنی صلح

نویسنده:سارا پنی پکر
گوینده:مریم افضلی
گردآورنده:آوای چیروک
انتشارات:آوای چیروک
امتیاز:
۳.۸از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پکس یعنی صلح

کتاب صوتی پکس یعنی صلح گردآوری‌شده توسط آوای چیروک، نوشتهٔ سارا پنی پکر و ترجمهٔ ریحانه وادی دار و با صدای مریم افضلی است و آوای چیروک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پکس یعنی صلح

از آخرین دیدار پیتر و روباهش، پکس، یک سال می‌گذرد. روزگاری این دو جدانشدنی بودند، اما حالا زندگی‌شان فرسنگ‌ها از هم فاصله دارد. پکس و جفتش، بریسل، بچه‌دار شده‌اند و باید توی دنیایی خطرناک، از توله‌هایشان محافظت کنند. پیتر هم بعد از جنگ یتیم شده و با تنهایی و احساس گناه گلاویز است. اما زندگی به پکس آسان نمی‌گیرد و مجبور می‌شود دوباره به پسری رو بیاورد که او را ترک کرده است.

شنیدن کتاب صوتی پکس یعنی صلح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان این کتاب علاقه‌مندان به رمان و ادبیات داستانی، کودکان و نوجوانان و... هستند.

درباره سارا پنی پکر

سارا پنی پکر، زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۵۱، نویسندهٔ آمریکایی کتاب‌های کودک و نوجوان است. پنی پکر در ایالت ماساچوست به دنیا آمد. او تا به حال حدود بیست کتاب کودک و نوجوان را به رشتهٔ تحریر درآورده که اغلب آن‌ها با اقبال مخاطبین مواجه شده‌اند. پنی پکر در طول دوران نویسندگی خود، موفق به کسب جوایز متعددی شده است. او به منظور صحبت دربارهٔ ادبیات و ترویج نویسندگی و مطالعهٔ کتاب، سفرهای زیادی را در برنامهٔ کاری خود قرار می‌دهد.

بخشی از کتاب صوتی پکس یعنی صلح

«این بار هم مثل همیشه، پسر دستش را بالا برد و سرباز اسباب بازی را به داخل جنگل پرتاب کرد. روباه، با این تصور که فقط برای بازی کردن به جنگل آمده‌اند، خیالش راحت شد، بنابراین بدون ترس و با سرعت داخل جنگل دوید و حتی پشت سرش را هم نگاه نکرد تا صاحبانش را ببیند. شاید اگر می‌دید که پسر از پدرش جدا شده و با ناراحتی صورت خود را میان دست‌هایش پوشانده، برمی‌گشت.

پیتر پس از فوت مادرش، با دقت و نگرانی حواسش به رفتارهای پدرش بود. اوایل، فقط سکوت می‌کرد، سکوتی ترسناک. اما کم کم رفتار پدرش پر از خشم شد، او همیشه با مشت‌های گره‌کرده راه می رفت. انگار منتظر بود کسی او را عصبانی کند. پیتر یاد گرفته بود کاری نکند که باعث عصبانیت پدر شود. یاد گرفته بود که سر راهش قرار نگیرد.»


نظرات کاربران

کاربر ۶۶۸۱۱۰۷
۱۴۰۲/۰۳/۱۷

داستان قشنگی داشت ولی باهاش خیلی گریه کردم🥹

mah
۱۴۰۲/۰۳/۰۶

غمگین بود.

کاربر 5980247
۱۴۰۱/۱۱/۳۰

خیلی خوبه

زمان

۶ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۵۳۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۵۳۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۱۹,۰۰۰
۵۰%
تومان