دانلود کتاب صوتی چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟ با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟ اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟

معرفی کتاب صوتی چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟

کتاب صوتی چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟ نوشتهٔ رابرت کیوساکی و دونالد ترامپ و ترجمهٔ رامین بختیاری و فرح‌انگیز دستگیری و با صدای امیر فرحان‌نیاست و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. دونالد ترامپ سرمایه‌گذار مشهور و رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکاست.

درباره کتاب صوتی چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟

کتاب صوتی چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟ یکی از بهترین‌ها در نوع خود است. بدون‌شک تاکنون کتاب‌های بسیاری در زمینه‌ٔ موفقیت در کار، کسب درآمد بالا، ثروت و خوشبختی در ۲۰ دقیقه را دیده یا شنیده‌اید! واقعیت این است که روش‌های متفاوت دستیابی به موفقیت در عرصه‌های مختلف زندگی از سوی بزرگان و روان‌شناسان مطرح می‌شود، اما حرف آخر را خود فرد، اراده، نیازهای ناخودآگاه، افکار و علایق او می‌زند. ازاین‌رو نمی‌توان به‌راحتی نسخه‌ای ارائه داد که بتواند زندگی هر کسی را با هر شرایطی متحول کند.

این کتاب صوتی تا حدود زیادی توانسته است در تهیه‌ٔ این نسخه، با موفقیت عمل کند. بی‌تردید مقایسه‌ٔ موقعیت اقتصادی کشورها با یکدیگر، معقول به‌نظر نمی‌رسد، اما اصول و روش‌هایی وجود دارند که در هر شرایط اقتصادی می‌توانند نتیجه‌بخش باشند. توصیه‌های این کتاب صوتی این ترفندها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

نکته‌ٔ مهم اینکه شنیدن این کتاب و عمل‌نکردن به تمرین‌های ارائه‌شده، مانند این است که کتابی درمورد اصول و فنون کاراته مطالعه کنید، اما هیچ تکنیکی را به‌صورت عملی اجرا نکنید؛ پُرواضح است که نمی‌توان با شنیدن، قهرمان شد. به‌همین‌ترتیب، با شنیدن صِرف این کتاب نمی‌توانید بازرگان، تاجر یا مدیری موفق باشید. با توجه به زمان زیادی که به شنیدن این کتاب اختصاص خواهید داد، ضمن شنیدن آن، خود را با کاری که به آن علاقه دارید درگیر کنید؛ حتی بسیار محدود و ناچیز. با شنیدن هر فصل، این تلاش را افزایش دهید؛ نترسید! نمی‌توان با دست‌ها و پاهای لرزان به قله‌های مرتفع صعود کرد و به‌ جایی رسید. اگر موفق نشوید، به خودتان می‌گویید: «حداقل سعی خودم را کردم!»

مطمئن باشید به‌تدریج احساسی زیبا را نسبت‌به خود تجربه خواهید کرد. هر کار بی‌خطری، ارزش یک‌بار امتحان کردن را دارد. با درگیر و دست‌به‌کار شدن می‌توانید خود و توانایی‌هایتان را محک بزنید و استعداد‌های ناشناخته‌ٔ خود را کشف و کارهای تازه‌ای را تجربه کنید. نمی‌توان تک‌بُعدی و بدون ریسک و خلاقیت زندگی کرد و انتظار تحول و پیشرفت داشت. به‌قول آلبرت اینشتین «معنی حماقت این است که همیشه کار یکسانی انجام دهیم و هر بار انتظار نتیجه‌ای متفاوت داشته باشیم.»

شنیدن این کتاب می‌تواند در زندگی تک‌تک ما تغییری هر چند ناچیز ایجاد می‌کند. با تغییر مثبت می‌توانیم احساس بهتری را تجربه کنیم. بی‌شک هدف همه‌ٔ ما از تلاش مداوم «داشتن احساس بهتر» است.

شنیدن کتاب صوتی چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند با روش‌های جدید ثروتمند شوند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دونالد ترامپ

دونالد ترامپ سرمایه‌گذار مشهور و رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکاست. دونالد ترامپ، اهل نیویورک، پایتخت مالی جهان و از خانواده‌ای ثروتمند است. او در حال حاضر میلیاردری است که از سنین نوجوانی کسب درآمد را تجربه کرده است.

رابرت کیوساکی، دیگر نویسندهٔ کتاب، بزرگ‌شده‌ٔ هاوایی، پایتخت تفریحی جهان و از خانواده‌ای متوسط است که بعدها میلیونر شد.

بخشی از کتاب صوتی چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟

«بعد‌از‌ظهر یک روز تعطیل، ده‌ها هزار نفر در نمایشگاه بزرگ املاک و مستغلات که توسط شرکت لرنینگ‌آنکس در شیکاگو برگزار شده بود، شرکت کردند. سالن نمایشگاه پُر از کالاهای نمایشی، کاتالوگ‌ها و نمایشگرهایی بود که در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها و فرصت‌های ثروت‌آفرینی اطلاع‌رسانی می‌کردند. در گوشه و کنار نمایشگاه، کلاس‌های مخصوص شرکت‌کنندگان دایر شده بود که اساتید، اطلاعات و تجربیات خود را درباره‌ی روش‌های ایجاد فرصت‌های مناسب برای دستیابی به درآمد‌های کلان فردی، با شرکت‌کنندگان در میان می‌گذاشتند. فضای وسیع نمایشگاه مملو از همهمه‌ای بود که هر تازه‌واردی را تحت‌تاثیر قرار می‌داد. شرکت‌کنندگان از فرصتی که این آموزش‌ها برای متحول کردن سرنوشت مالی آن‌ها در اختیارشان قرار می‌داد، به وجد آمده بودند.

در پشت‌صحنه‌ی نمایشگاه، در اتاق بزرگی که تیم تولید مشغول کار بودند، شور و هیجان دیگری برپا بود؛ شور و هیجانی از جنس سکوت. لیموزین سیاه رنگی مقابل نمایشگاه توقف کرد و مردم آهسته به هم گفتند: ”دونالد ترامپ اومد! خودشه! “

من و همکار نویسنده‌ام، شارون لچر، در اتاق پشت‌صحنه که سالنی دنج و مخصوص انتظار سخنرانان قبل از ورود به سکوی سخنرانی بود، ایستاده‌ بودیم و متوجه ورود لیموزین نشدیم. با دیدن دو افسر پلیس که از در سالن پشت‌صحنه خارج می‌شدند، متوجه شدیم دونالد ترامپ در حال ورود به محوطه‌ی نمایشگاه است. با عجله از سالن خارج شدم تا راه را برای ورود او و همراهانش باز کنم.

بیرون از سالن انتظار، مرد قدبلند و پُر‌اُبهتی را دیدم که از لیموزین پیاده شد. این هیبت و عظمت، فقط می‌توانست متعلق به دونالد ترامپ باشد؛ مردی که چهره‌اش برای میلیون‌ها بیننده‌ی پر‌ و ‌پا‌قرص برنامه‌ی تلویزیونی «شاگردان من» محبوب و آشناست. ما و همه‌ی کسانی که فرصت ورود به اتاق‌های پشت‌صحنه را داشتند، ناخودآگاه در دو صف ایستادیم.

دونالد ترامپ، لبخند‌زنان از میان طرفدارانش که در دو ردیف ایستاده بودند، عبور کرد و با تکان دادن سرش به آن‌ها سلام کرد. این نوع سلام و احوالپرسی، مخصوص مقامات و سران حکومتی است.

بیل زَنکر بنیان‌گذار و مدیر ارشد شرکت لرنینگ‌ اَنکس، پس از خوش‌و‌بش با دونالد، او را به طرف سالن انتظار پشت‌صحنه راهنمایی کرد و در را بست.

زنی هیجان‌زده گفت: ”وای خدای من! از نزدیک، خیلی خوش‌تیپ‌تر از وقتیه که تو تلویزیون می‌بینمش! “ زن جوان دیگری گفت: ”باورم نمیشه، چقدر هم قد بلنده! “ زن دیگری پرسید: ”موهاش‌رو دیدین؟!“ بیشتر مردانی که در سالن حضور داشتند، حرفی نزدند.»



معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۸۵۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۸۵۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۴,۸۸۰
۵۲,۴۱۶
۳۰%
تومان