دانلود کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش اثر فردریک سالدمان

دانلود و خرید کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش

معرفی کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش

کتاب صوتی «سفیر سلامتی خودت باش» نوشتهٔ فِرِدریک سالدمان با ترجمهٔ فرزانه یاوریان منفرد و گویندگی سپیده سلیمیان در انتشارات ماه آوا منتشر شده است.  با پیروی از دستورالعمل‌های این کتاب احساس خواهید کرد به قدرت و انرژی بالایی دست یافته‌اید.

درباره کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش

جسم و روح ما دائماً با یکدیگر در تعامل‌اند و گنجینه‌هایی واقعی هستند که باید آن‌ها را به‌درستی بشناسیم و هر روز از آنها محافظت کنیم. این توصیه‌ها به پنج بخشی تقسیم می‌شوند که ستون سلامتی ما هستند: تغذیه، مدیریت بدن، مراقبت‌های روزانه، محافظت از مغز و درنهایت، رازهای خودکنترلی و خوش‌بینی. با کمک این کتاب شما مربی بهداشت خود می‌شوید و به‌تدریج جعبه داروهای خود را خالی خواهید کرد. رسیدن به احساس سرحالی، آرامش و سلامتی، کلید تعادل و شادی است و خوشبختی یکی از بهترین داروهای مقابله با فرسودگی سلول‌های ماست و پیش رویمان راهی را برای زندگی طولانی‌تر همراه با سلامتی باز می‌کند.

عناوین سرفصل‌های اصلی و فرعی کتاب به این شرح است:

۱: تغذیه‌ٔ مناسب/دهرآنچه باید درباره‌ی وزن خود بدانید / لاغرشدن به شیوه‌ای مؤثر / عادت به خوردن غذاهای راحت‌الهضم / آشپزی راهبان

۲: مراقبت از بدن خود / عضله‌سازی/ خودتعمیری / خوب‌خوابیدن / دیگر خسته نمی‌شوید! / از رابطه‌ٔ جنسی لذت ببرید

۳: مدیریت سلامت روزانه / دستیابی به آثار سلامتی / هنر بهداشت / نبرد با دردهای مزمن

۴: مغز خود را قوی و مقاوم کنید / تقویت حافظه / افزایش طول دوره‌ی جوانی / تسلط بر استرس و اضطراب

۵: آزاد و خوشبخت باشید / تسلط بر خود / خوش‌بینی را بیاموزید / یافتن خوشبختی

کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی سفیر سلامتی خودت باش

«حتماً این احساس ناخوشایند را می‌شناسید که گاهی نمی‌توان موقعیتی را کنترل کرد. شما خوب می‌دانید که باید وزن کم کنید و متوجه کالری اضافی دریافتی از غذاهایتان هستید، بااین‌حال کاری از پیش نمی‌برید. همانند زمانی که سیل شما را احاطه کرده است، کنترل بدنتان را از دست می‌دهید. خود را آزاد می‌گذارید و فقط وقتی به فکر می‌افتید که معده‌تان بیمار و ناراحت شود. لذت خوردن غذا زودگذر است و به‌سرعت جای خود را به احساس گناه و ناتوانی می‌دهد. پس از آن با خود عهد می‌بندید از فردا رژیم لاغری‌تان را شروع کنید و به میزان غذای خود توجه داشته باشید. اما طبق معمول هنگام گرسنگی و صرف غذا اراده‌تان ضعیف می‌شود و بازهم تمایل دارید غذای زیادی بخورید.

شما مقصر این رفتارهای غذایی بدون نظم و برنامه نیستید، بلکه اراده‌ی شما به‌اندازه‌ی کافی برای مقابله با مکانیسم‌های فیزیولوژی قدرتمندی که باعث پرخوری‌ها می‌شود، قوی نیست. در این لحظات گویی شما تحت تأثیر دارویی هستید که اراده‌تان را از بین برده است. چشیدن طعم شیرینی و خوردن غذاهای چرب میل به مصرف آن‌ها را بیشتر می‌کند. اما پس از زمانی کوتاه متحمل خطراتی غیرقابل‌کنترل می‌شوید. به‌علاوه، زندگی روزمره‌ی پراسترس همراه با خستگی و کمبود وقت باعث می‌شود به تغذیه‌ی خود بی‌توجه شوید و وزنتان افزایش یابد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد