دانلود کتاب صوتی زندگی در میان زندگی ها با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی در میان زندگی ها اثر مایکل نیوتن

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی در میان زندگی ها

معرفی کتاب صوتی زندگی در میان زندگی ها

کتاب صوتی زندگی در میان زندگی ها نوشتهٔ مایکل نیوتن و ترجمهٔ فرخ بافنده و با صدای گروه گویندگان است و صبح صادق آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی زندگی در میان زندگی ها

دکتر مایکل نیوتنِ روان‌شناس با رویکردی علمی و عینی به سراغ قضیهٔ روح و عالم پس از مرگ رفته است و در نهایت حاصل چندین سال تحقیق خود در این حوزه را، در دو کتاب قبلی‌اش سفر روح و سرنوشت روح ارائه کرده و بر پایهٔ گزارش‌های موثق از هیپنوتیزمِ بیش از صدها نفر توانسته به‌خوبی به مخاطب غربی خود اثبات کند دنیایی از پس این جهان فانی وجود دارد و حساب و کتابی در کار است. کتاب زندگی در میان زندگی ها که می‌توان آن را آخرین کتاب از سه‌گانهٔ دکتر نیوتن در باب عالم ارواح و زندگی در میان زندگی‌ها دانست، علاوه بر ارائهٔ نکات عملی جامع برای آن دسته از متخصصان هیپنودرمانی که در حوزهٔ زندگی در میان زندگی‌ها و بازگرداندن روح به عالم ارواح فعال‌اند، توضیحات ارزشمند دیگر و ناگفته‌هایی در باب آنچه که نویسنده در دو کتاب قبلی خویش به آن پرداخته، برای مخاطبان عام خویش بیان کرده است. به‌علاوه، در بخش‌های انتهایی کتاب از چگونگی پیوند بین جسم و روح و منافع درمانی حاصل از بازگرداندن روح افراد به عالم ارواح سخن می‌گوید و به‌خوبی نشان می‌دهد که چطور پشت‌سرگذاشتن چنین تجربه‌ای زندگی فرد را برای همیشه دگرگون خواهد کرد.

 ایدهٔ تناسخ، نه در کتاب حاضر و نه در دو کتاب دیگر مورد تأیید نویسنده نیست. آنچه بر آن تأکید شده، وجود و بقای روح و تجربهٔ گذران زندگی‌های متوالی به منظور طی‌کردن مسیر رشد و کمال است. دکتر نیوتن با رویکرد علمی همان سخنی را به اثبات می‌رساند که در تمام کتب اسلامی و عرفانی به آن اشاره شده است: اینکه آمدن ما به این عالم خاکی تصادفی و بی‌حساب و کتاب نبوده، بلکه فرصتی است برای رسیدن به کمال و در نهایت بازگشت به مبدأ.

کتاب کتاب صوتی زندگی در میان زندگی ها ثمرهٔ بیش از سه دهه تحقیق شخصی و حرفه‌ای نویسنده روی تکنیک‌های هیپنوتیزم بالینی است که به قصد کمک به افرادی نوشته‌ شده که به دنبال دستیابی به خاطرات روحشان از عالم پس از مرگ هستند. روش رسیدن فرد به وضعیت خلسهٔ ابرآگاه برای به‌یادآوردن وجود جاودان خویش، مبحثی کلیدی در این کتاب است. وقتی قدرت درک افرادِ عادی تقویت شود، قادر به یافتن جواب سؤال‌هایی هستند که از بدو تاریخ با بشر همراه بوده است: سؤال‌هایی از قبیل اینکه: «من کیستم؟»، «از کجا آمده‌ام؟» و «آمدنم بهر چه بوده است؟»

این کتاب در اصل راهنمای عملی گام به گام برای آن چیزی است که نیوتن بهترین شیوه برای دستیابی به خاطرات فناناپذیر افراد از زندگی‌شان در عالم ارواح می‌داند. 

شنیدن کتاب صوتی زندگی در میان زندگی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند دربارهٔ عالم پس از مرگ بدانند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی زندگی در میان زندگی ها

«شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزش ال‌بی‌ال من تلفیقی هستند از درمانگران دارای پروانهٔ کار و حرفه‌ای‌های دارای مدرک هیپنوتیزم. معمولاً، پیش‌شرط حضور در این دوره‌های آمورشی، گذراندن ساعت‌های معتنابهی آموزش هیپنودرمانی در سطح مقدماتی و پیشرفته و همچنین چندین سال کار فردی است. داشتن تجربه در حوزهٔ بازگشت به زندگی‌های گذشته هم قبل از دست زدن به کار شاقِ بازگرداندن روح به عالم ارواح، بسیار مفید است. برای اینکه تسهیل‌کنندهٔ هیپنوتیزم ماهری باشید، نیازی نیست به عنوان روان‌شناس، روان‌درمانگر یا مشاور، پروانهٔ کار داشته باشید. با این حال موقع کار با سوژه‌های پریشان، داشتن پیش‌زمینه‌ای در حوزهٔ مشاوره برای راهنمایی کردن او کمک بزرگی است.

اخلاقاً، از درمانگران انتظار می‌رود سطح توانایی و صلاحیت‌های حرفه‌ای خود را بشناسند و به سراغ آن دسته از روش‌های درمانی نروند که فراتر از دامنهٔ آموخته‌هایشان است. من به تمام فعالان حوزهٔ بازگردانی روح که به سوژه‌ها کمک می‌کنند حقیقت خویش را بیابند، می‌گویم هر چه آموزش حرفه‌ای بیشتری ببینند و مهارت‌های خود را با کسب تجربه بالاتر ببرند، بهتر است.

مسئلهٔ خودآگاهی برای شما به عنوان درمانگر ال‌بی‌ال مهم است. چرا که مستقیماً به تأثیرگذاری‌تان روی سوژه ربط پیدا می‌کند. شم، انگیزه و انسجام شخصیت شما بر انرژی‌تان تأثیر می‌گذارد. من احترام زیادی برای فلسفهٔ تائوئیسم قائلم. تائوئیست‌ها معتقدند وقوف حقیقی وقتی اتفاق می‌افتد که ضمیر خودآگاهِ فرد از سر راه انرژی ناخودآگاه طبیعی او کنار برود. به تعبیری، چی (انرژی) کیهانی ما آن چیزی است که هارمونی و وضوح را برای جسم به ارمغان می‌آورد. داشتن تمرکز درونی عمیق هم شما را درمانگر بهتری می‌کند.»



نظرات کاربران

کاربر 4058522
۱۴۰۳/۰۱/۰۲

کتاب خوبیه ولی دو کتاب قبلی سفر روح وسرنوشت روح به نظرم بهترن

زمان

۹ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۰۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۰۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان