دانلود کتاب صوتی قهرمان گفتگو با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قهرمان گفتگو اثر جری بی. جنکین

دانلود و خرید کتاب صوتی قهرمان گفتگو

معرفی کتاب صوتی قهرمان گفتگو

جورج جی. تامپسون و جری بی. جنکین در کتاب قهرمان گفت‌وگو روش‌‌های نوینی را برای پیروزی در گفت‌وگوهای دشوار به شما آموزش می‌دهند. این اثر با ترجمهٔ سعید مینویی و گویندگی افشین اعتماد و شهره روحی توسط نشر پندار تابان منتشر شده است.

درباره کتاب قهرمان گفتگو

تابه‌حال اصطلاح جودوی کلامی به گوشتان خورده است؟ در این کتاب یاد می‌گیرید که چطور یک جودوکار شوید، آن هم از نوع کلامی‌اش. البته فکر نکنید این جودو شبیه جودوی واقعی پر ازهیجان و ترفندهایی برای زمین زدن حریف است. خیر. اساس این روش مدارا کردن و هم‌دردی است و پنج واقعیت ارتباطی که در این کتاب با آن‌ها آشنا خواهید شد.

برای سی‌سال باور‌نکردنی جورج تامپسون سوم و داک رينو تمامی آمريکا را توسط پیامشان پر کردند که موضوع اصلی آن مداراکردن با بقیه انسان‌ها بود. شروع اين پیام توسط جورج که باعث به‌وجود‌آوردن برنامهٔ جودوی کلامی بود، در هم‌دردی‌کردن با ديگران خلاصه می‌شد. او اين پیام را در پنج واقعیت می‌گنجاند:

۱ .همه مردم دوست دارند که با آن‌ها با احترام رفتار شود.

2 .همه مردم دوست دارند با لحن ملايم با آن‌ها صحبت شود، نه با لحن دستوری.

۳ .همه مردم دوست دارند دلیل کاری را که به آن‌ها رجوع شده است، بدانند.

۴ .همه مردم دوست دارند که به آن‌ها حق انتخاب داده شود تا تهديد يا مجبور به انجام کاری بشوند.

۵ .همه مردم دوست دارند اگر در کاری مرتکب اشتباه بشوند، به آن‌ها فرصت ديگری داده شود. 

اگر جودوی کلامی را که در این کتاب معرفی می‌شود، به‌درستی فرا بگیرید در هر شغل و موقعیت اجتماعی و کاری که هستید به شما کمک خواهد کرد تا ارتباط کلامی سازنده‌ای با اطرافیانتان برقرار کنید. جودوی کلامی و شیوه‌های استفاده از آن می‌تواند بسیاری از موقعیت‌های حاد را به موقعیت‌های سازنده تبديل کند. با این کتاب همراه باشید تا اصول این جودو را یادبگیرید.

کتاب صوتی قهرمان گفتگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی قهرمان گفتگو

«شنیدن چنین نظريه هايی از مردم باعث امیدواری بیش تر ما به راهمان شد و اين که هر چه بیش تر بتوانیم تکنیک های اين کتاب را در اختیار مردم قرار دهیم. در دهه اخیر ما بیش از هزاران نفر را در نیروی پلیس و بقیه سازمان ها تعلیم داده ايم؛ به طوری که در خیلی از ايالت های آمريکا گذراندن دوره جودوی کالمی جزء واحدهای اجباری برای آن ها شده است. جودوی کالمی برای همه مفید است. ما تعالیم جودوی کالمی را برای اغلب سازمان ها نسبت به احتیاجی که به آن دارند آماده سازی کرده ايم. اين سازمان ها شامل اداره پلیس، سازمان های امور مالی، سازمان های خطوط هوايی، کار مندان دولتی، دفاتر معامالت ملکی و حرفه های تجاری و کسب می شوند. مدارس و حتی دانشگاه ها هم می توانند از اين تعالیم استفاده کنند. جامعه پزشکی هم از جودوی کالمی استفاده می کند. برای اين که از استفاده مثبت جودوی کالمی بیش تر بدانیم، تجربه ی کوچکی را که خودم داشتم توضیح می دهم؛ به تازگی من يک عمل حنجره داشتم که در حین عمل، تارهای صوتی سمت چپم صدمه ديد و باعث شد که نتوانم سخن رانی هايم را به طور حرفه ای انجام دهم، ولی در عوض سرطان حنجره من خوب شد. حدود ۱۵ روز در بیمارستان بستری بودم و حدود 2۰ نفر از اعضای پزشکی بیمارستان از من مراقبت می کردند. در آن مدت من قادر به خوابیدن، غذاخوردن و حرکت نبودم. در اين وضعیتی که بودم احساس می کردم که به شدت به تعالیم و درس های جودوی کالمی احتیاج دارم. در زمان بستری بودنم به نظرم نمی آمد که هیچ کس در محیط بیمارستان با من همدلی کند. پرسنل بیمارستان بدون اينکه احساسی نسبت به بیماران داشته باشند، آنها را به صورت تخت بیمارستان می ديدند! در اين وضعیت فقط چند کلمه گرم و با محبت با بیمارها می توانست در روحیه مان بسیار مؤثر باشد. اين تغییر که چند کلمه با محبت می تواند برای ما روحیه ساز باشد، دقیقاً موضوع اين کتاب است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان