دانلود کتاب صوتی سرگذشت یک یوگی با صدای بیتا خداداد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرگذشت یک یوگی اثر پاراهامسا یوگاناندا

دانلود و خرید کتاب صوتی سرگذشت یک یوگی

انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سرگذشت یک یوگی

کتاب صوتی سرگذشت یک یوگی نوشتهٔ پاراهامسا یوگاناندا است با ترجمهٔ گیتی خوشدل و صدای بیتا خداداد در استودیو نوار منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی سرگذشت یک یوگی

کتاب صوتی سرگذشت یک یوگی در لیست ۱۰ رمان پرفروش معنوی جهان است و به بیش از ۳۰ زبان دنیا ترجمه شده است و تا امروز بیش از چند میلیون نسخه از آن در کشورهای مختلف فروش رفته است. این کتاب داستانی اعجاب‌انگیز و زیبا از یک زندگی استثنایی است و روایتی عمیق و جذاب دربارهٔ علم باستانی یوگا، مدیتیشن و حکمت معنوی هند باستان است.

این کتاب داستانی حقیقی است که شما را به دیدن هندوستان پر از رمز و راز می‌برد و شنونده را وارد دنیایی سرگرم‌‌کننده می‌کند. کتاب سرشار از شوخی‌های صمیمی و شخصیت‌های جذاب است که در غالب سرگذشت حقیقی راوی ادامه پیدا می‌کند.

کتاب صوتی سرگذشت یک یوگی به بررسی زندگی و رشد معنوی پاراماهانسا یوگاناندا می‌پردازد.

این زندگینامه تحسین‌شده پرتره‌ای جذاب از یکی از شخصیت‌های معنوی بزرگ زمان ما ارائه می‌دهد. پاراماهانسا یوگاناندا با صراحت، فصاحت و شوخ‌طبعی جذاب، وقایع الهام‌بخش زندگی خود را روایت می‌کند. تجربیات دوران کودکی چشمگیر خود، مواجهه با بسیاری از مقدسین و حکیمان در طول جست‌وجوی جوانی خود در سراسر هند برای یافتن معلمی روشن و ۱۰ سال آموزش در هرمیتاژ روایت‌های این کتاب است.

او همچنین ملاقات‌هایش با مهاتما گاندی، رابیندرانات تاگور، لوتر بوربانک، ترز نویمان و دیگر شخصیت‌های معنوی مشهور شرق و غرب را هم در این کتاب ثبت کرده است.

سرگذشت یک یوگی درعین‌حال شرحی زیبا از یک زندگی استثنایی و مقدمه‌ای عمیق بر علم باستانی یوگا و سنت مدیتیشن قدیمی آن است. نویسنده به‌وضوح قوانین ظریف اما مشخصی را که در پس رویدادهای عادی زندگی روزمره و رویدادهای خارق‌العاده‌ای که معمولاً معجزه نامیده می‌شوند، توضیح می‌دهد؛ بنابراین داستان زندگی جذاب او زمینه‌ای می‌شود برای نگاهی نافذ و فراموش‌نشدنی به اسرار نهایی وجود انسان.

شنیدن کتاب صوتی سرگذشت یک یوگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های معنوی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد