دانلود کتاب صوتی مرد مرده با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرد مرده اثر ای. جی. هایس

دانلود و خرید کتاب صوتی مرد مرده

معرفی کتاب صوتی مرد مرده

کتاب صوتی مرد مرده نوشتهٔ ای. جی. هایس و ترجمهٔ حسین مسعودی آشتیانی است. محمد نظری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی «اپیزود هشتم سینما داستان» است.

سینما داستان، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه در ژانر جنایی، روان‌شناسانه و ترسناک است که از عناوین مشهورترین فیلم‌های تاریخ سینما اقتباس شده‌اند. نویسندگان این داستان‌ها بر اساس عناوین محبوب‌ترین فیلم‌های عمر خود دست‌به‌قلم شده‌اند تا ماجراهایی خلق کنند که تداعی‌گر لحظات، نمادها و شخصیت‌های آن فیلم خاص باشند. 

بی‌شک علاقه‌مندان به سینما که خاطرات خوبی از مهم‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما دارند از این داستان‌ها لذت خواهند برد.

درباره کتاب صوتی مرد مرده

کتاب صوتی مرد مرده برگرفته از فیلم مرد مرده به‌نویسندگی ای. جی. هایس و به‌کارگردانی جیم جارموش است که توسط حسین مسعودی‌آشتیانی ترجمه و با روایت محمد نظری منتشر شده است. انتخاب موسیقی، میکس و مسترینگ این اثر صوتی را حسین مسعودی‌آشتیانی انجام داده است.

شنیدن کتاب صوتی مرد مرده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران هنر سینما و ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ای. جی. هایس

ای. جی. هایس نویسنده و شاعر آمریکایی‌تبار و اهل سانفرانسیسکو است که داستان‌هایش در بسیاری از مجلات ادبیات جنایی به‌چاپ رسیده‌اند. از او تا کنون ۲ مجموعه داستان و یک مجموعه شعر منتشر شده است.

بخش‌هایی از کتاب صوتی مرد مرده

«سریع به کوچه نگاهی انداختم. هنوز خبری نبود. ولی به‌زودی آن اتفاق می‌افتاد. لنی بی را می¬شناختم. او اهل این نبود که برای کشتن یک آدم بدبخت مثل این مرد یک تیم را بفرستد. تازه اگر فقط هدف او بود، تا آن موقع سروکله‌شان پیدا شده بود و به او شلیک می‌کردند. مثل همان کاری که من کرده بودم. ولی خوب باید برای کشتن من احتیاط بیشتری به خرج دهند. آهسته‌تر این کار را کنند. احتمالا سر کوچه جایی ایستاده بودند تا مرا درحالیکه نور چراغ خیابان در چشمانم است، گیر بیاندازند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ دقیقه

حجم

۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۸,۴۰۰
۳۰%
تومان