دانلود کتاب صوتی بعد از طلاق با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بعد از طلاق اثر شلی استایل

دانلود و خرید کتاب صوتی بعد از طلاق

معرفی کتاب صوتی بعد از طلاق

کتاب صوتی «بعد از طلاق» نوشتهٔ شلی استایل با ترجمهٔ الهام آرام‌نیا و سید شمس‌الدین حسینی با گویندگی محمد نظری توسط انتشارات موج کتاب منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی بعد از طلاق

برای گذر از «طلاق» باید تدابیری باشد که بتوان با کمک آن‌ها در مواجهه با بحران بهتر عمل کرد و با کمترین آسیب و زیانی به فصل بعدی زندگی وارد شد و آینده‌ای متفاوت از قبل را برای خود رقم زد.

 اثر حاضر با عنوان «بعد از طلاق چگونه متحول شوید، رها شوید و با درک بهتری به زندگی ادامه دهید» نوشته خانم «اشلی استایل» با چنین رویکردی و بر مبنای تجربیات زندگی شخصی نویسنده به رشته تحریر درآمده و با رهنمودهای واضح و روشنی که ارائه می‌کند در قالب ۹۵ نکتهٔ مختصر و کاربردی، ما را گام‌به‌گام در جهت پذیرش وضعیت جدید، طی‌کردن فرایند بهبودی و شفا و همچنین دستیابی به خرد درونی‌مان به‌پیش می‌راند.

 رهنمودهایی همانند این که: «چگونه راهی برای آرام‌کردن خود پیدا کنیم» ، «به پیام‌های بدنی‌مان توجه کنیم» یا توجه به این نکته که «طلاق چه هدیه‌ای برای ما به ارمغان آورده است» ، یا پاسخ به این سؤال مهم که «قصد داریم با زندگی ارزشمند خود چه کنیم؟» و نکات بسیار آموزنده و تأمل‌برانگیز دیگر. 

این کتاب صوتی با گویندگی دکتر محمد نظری از سوی نشر دیجیتال موج کتاب انتشار یافته ایت. نشر دیجیتال موج کتاب در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده و تا کنون با بهره‌گیری از کادر حرفه‌ای و مجرب و با همکاری پیش‌کسوتان عرصهٔ گویندگی و صدا در کنار گویندگان و صداپیشگان جوان و خوش‌آتیه، ده‌ها عنوان کتاب صوتی را به مخاطبان عرضه نموده است.

کتاب صوتی بعد از طلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود. همچنین باتوجه‌به اینکه نویسنده در نگارش این کتاب از تجربیات شخصی خود بهره برده است، دوستداران کتاب‌های زندگی‌نامه‌ای نیز می‌توانند مخاطب این کتاب باشند.

بخشی از کتاب صوتی بعد از طلاق

«طلاق مرحلهٔ گذر از زندگی متأهلی و با مسئولیت‌های خاص خود و ورود به مرحله‌ای از زندگی است که هرچند که آن دسته از مشکلاتی را که فرد بر پایه آنها تصمیم به جدایی و ترک زندگی مشترک می‌گیرد، از پیش روی او بر می‌دارد، اما فراغت بال و آسودگی خیال تجرد را نیز به همراه ندارد. یک دگردیسی بزرگ عاطفی و اجتماعی است که در ابتدای تشکیل زندگی مشترک هرگز در باور فرد نمی‌گنجیده است. این پدیده می‌تواند تمامی باورها و ذهنیت‌های ما را درباره خودمان، آینده‌مان و اساساً مفهوم زندگی، دستخوش تحول و دگرگونی عظیم کند. پس از طلاق، عناوینی چون همسر، زن یا شوهر دیگر در مورد فرد صدق نمی‌کند. اینجاست که افکار و احساسات دچار ازهم‌گسیختگی گردیده، طوفان در می‌گیرد.

اما برای عبور از این طوفان و مدیریت‌کردن این شرایط بحرانی چه باید کرد؟ اینجاست که فشار احساسات و ذهنیت‌های در هم ریختهٔ فرد چنان قوت می‌گیرد که ممکن است قدرت هرگونه تفکر و تصمیم‌گیری درست و منطقی را برای کمک به خویشتن از او سلب کند، یعنی دقیقاً همان چیزی که در این شرایط به آن نیاز دارد. اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم این است که این توفان در نهایت می‌گذرد و زندگی مسیر خود را ادامه می‌دهد، اما واکنش‌هایی که نسبت به آن نشان می‌دهیم و تصمیماتی که در این مرحله حساس اتخاذ می‌کنیم می‌تواند بیش از تصور ما مؤثر واقع شود و حتی فراتر از آن، شالوده‌های فصل نوین زندگی ما بر اساس همین واکنش‌ها و اقدامات آگاهانه یا ناآگاهانه پی‌ریزی می‌گردد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۲۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۲۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان