دانلود کتاب صوتی مهندسی درون با صدای آرمین همتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهندسی درون اثر ساد گورو

دانلود و خرید کتاب صوتی مهندسی درون

نویسنده:ساد گورو
گوینده:آرمین همتی
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مهندسی درون

کتاب صوتی «مهندسی درون» نوشتهٔ ساد گورو با ترجمهٔ یلدا یزدان پناه و گویندگی آرمین همتی در واوخوان منتشر شده است. این کتاب به مخاطب کمک می‌کند از وقت‌گذراندن با خودش لذت بیشتری ببرد.

درباره کتاب صوتی مهندسی درون

سادگورو راه‌حل تمامی آفت‌هایی که به جان انسان افتاده را در «تغییر خود» می‌داند و این تغییر تنها از طریق تجربه‌کردن محدودیت‌های طبیعی انسان که در وجود همهٔ ماست به دست می‌آید. سادگورو که یک عارف است، علاوه بر رسالت معنوی‌اش، بنیان‌گذار سازمانی خیریه است که هدفش کاهش فقر در هندوستان است. او در کتاب مهندسی درون به‌خوبی به مخاطب توضیح می‌دهد که چگونه می‌تواند شادی را تنها درون خود بیابد. این بارقه‌ها شما را با حکمتی معنوی آشنا می‌کنند که موجب می‌شود شادتر و رضایتمندتر باشند و با خود و زندگی‌شان در صلح باشند.

در بخش اول کتاب که حدود یک‌سوم آن را در بر می‌گیرد، سادگورو بحث‌های نظری و بخشی از آنچه در مسیر معنوی خود تجربه کرده را با مخاطب به اشتراک می‌گذارد.

این بخش، خود به سه فصل جسم، ذهن و انرژی تقسیم شده است. کتاب این‌ها را سه لایهٔ بنیادین هویت انسانی می‌داند و عنوان کرده که هدف، رسیدن به آگاهی بیشتر در هرکدام از این سه تا است. این بخش کمی بیشتر عملی بوده و تمرین‌هایی مانند مراقبه و مدیتیشن در آن وجود دارند.

کتاب صوتی مهندسی درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی مهندسی درون

«روزی مشتری در حال ورود به داروخانه شانکاران فیلای بود که مردی را خارج از داروخانه در حال درآغوش گرفتن تیر چراغ برق دید، با دیدن این صحنه چشمانش از تعجب گرد شده بود. وقتی داخل داروخانه شد، از فروشنده پرسید: این مرد کیست؟ مشکلش چیست؟ شانکاران فیلای به آرامی پاسخ داد: آن مرد را می گویی؟»

نظرات کاربران

اسماعیل
۱۴۰۱/۱۱/۲۷

سادگور استاد بزرگی است که هم نیازهای جوانان را درک کرده ومیداند و هم راه را خود طی کرده بنابراین فردیست عملگرا ‌.برای نتیجه خوب گرفتن این کتاب وکتابهای اکهارت تله را باید چون مربی همراه تلقی کنید بارها مطالعه

- بیشتر
کاربر ۵۶۳۵۱۷۸
۱۴۰۱/۱۱/۰۸

عالی بود

کاربر 7768321
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

نظری ندارم

زمان

۹ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۵۳۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۵۳۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان