دانلود کتاب صوتی جنگل کوتوله‌ ها با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جنگل کوتوله‌ ها اثر ایزابل آلنده

دانلود و خرید کتاب صوتی جنگل کوتوله‌ ها

معرفی کتاب صوتی جنگل کوتوله‌ ها

کتاب صوتی جنگل کوتوله‌ ها نوشتهٔ ایزابل آلنده و ترجمهٔ آسیه عزیزی و پروانه عزیزی است. شرگان انورزاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و واوخوان آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ای ۳‌گانه از این نویسنده است؛ دو کتاب دیگر «شهر جانوران» و «سرزمین اژدهای طلایی» نام دارند.

درباره کتاب صوتی جنگل کوتوله‌ ها

کتاب صوتی جنگل کوتوله‌ ها، نخستین‌بار، در سال ۲۰۰۴ میلادی منتشر شد. داستان ۳‌گانه‌ای که جنگل کوتوله‌ها یکی از آنهاست، دربارهٔ نوجوانی به نام «آلکساندر کولد» است. او همراه با مادربزرگش «کیت کولد» به کشورهای مختلف، برای انجام پژوهش، سفر می‌کند.

در کتاب صوتی جنگل کوتوله‌ ها، مادربزرگ با مجلهٔ «اینترنشنال جئوگرافیک» همکاری می‌کند. الکساندر و مادربزرگش به آفریقا سفر می‌کنند. آنها قرار است با همسفران خود یک فیل، در کنیا، سفر کنند. در ابتدای داستان الکساندر و «نادیا سانتوس» بر روی فیل نر آرامی به اسم کوبی می‌نشینند و می‌کوشند زبان فیل‌ها را یاد بگیرند تا بتوانند با این حیوانات عظیم‌الجثه ارتباط برقرار کنند. در کاروان این گروه ۱۳ فیل دیگر نیز وجود دارد که باقی افراد را جابه‌جا می‌کند. حرکت این گروه به سمت حیات‌وحش بی‌نظیر آفریقا و اتفاق‌های عجیب‌وغریب، این کتاب صوتی را شکل می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی جنگل کوتوله‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ایزابل آلنده

ايزابل آلنده (Isabel Allende) در سال ۱۹۴۲ میلادی در پرو به دنیا آمد. وی نویسنده و یکی از چهره‌های تأثیرگذار ادبیات شیلی است که به‌عنوان پدیدهٔ ادبیات آمریکای لاتین نیز معرفی شده است.

نخستین اثر آلنده «خانه ارواح» نام داشت که در سال ۱۹۸۲ منتشر شد؛ اثری که در همان سال به‌عنوان بهترین کتاب شیلی انتخاب شد و در لیست پرفروش‌‌ترین آثار قرار گرفت.

آلنده، پس از این کتاب، ۱۰‌ها اثر دیگر نیز نوشت و به چاپ رساند: کتاب‌های «جنگل کوتوله‌ ها»، «زورو»، «عاشق ژاپنی» و «در دل زمستان» از جمله آثار ايزابل آلنده هستند که به فارسی نیز برگردانده شده‌اند.

بخش‌هایی از کتاب صوتی جنگل کوتوله‌ ها

«به تدریج نور باز هم درخشان تر شد و فضای دورشان به چشم انداز وسیع تری باز شد. دیواری که برای وارد شدن به گورستان از آن بالا آمده بودند، حل شد و آن ها خود را وسط یک جنگل یافتند. ولی ظاهرا با جنگلی که قبلا در آن بودند فرق داشت. هیچ چیزشان مثل هم نبود، همه چیز یک انرژی تابناک از خود متصاعد می کرد.درختان، دیگر یک توده ی متراکم گیاهی نبودند، حالا هرکدام ویژگی، نام و خاطرات خودشان را داشتند.»

معرفی نویسنده
ایزابل آلنده

ایزابل آلنده نویسنده و روزنامه‌‌نگار شیلیایی در روز دوم آگوست سال ۱۹۴۲ در لیما پایتخت پرو به دنیا آمد. مادر ایزابل، فرانسیسکا یونا و پدرش توماس آلنده هستند. از ایزابل آلنده به عنوان یکی از برجسته‌‌ترین نویسندگان زن آمریکای لاتین نام برده می‌‌برند که در آثارش نگاهی تازه به ادبیات فمینیستی دیده می‌‌شود. او را در محافل جهانی با اولین و پرفروش‌‌ترین رمانش یعنی «خانه‌‌ی ارواح» می‌‌شناسند با این حال آلنده تاکنون بیش از بیست و پنج رمان نوشته است که به ۳۵ زبان ترجمه شده است. بیش از ۷۰ میلیون نسخه از رمان‌‌های ایزابل آلنده تاکنون در بازارهای جهانی به فروش رفته‌‌اند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۲۲۹۶۳۴
۱۴۰۱/۱۱/۲۰

خوب بود

زمان

۹ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۵۴۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۵۴۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان