دانلود کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن ها با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن ها اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن ها

معرفی کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن ها

کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن ها نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ مریم تقدیسی و سعید مینویی و با صدای هوتن شاطری‌پور است و پندار تابان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن ها

هر کلمه‌ای برای خود قدرتی دارد. اگر بدانیم چه قدرتی پیرامون هر واژه وجود دارد شاید در انتخاب آن‌ها بیشتر دقت کنیم. دانستن این قدرت هم مهارتی است که مثل هر مهارت دیگری می‌توانیم آن را بیاموزیم. رابینز در این کتاب می‌خواهد مهارت استفاده از واژگان را به ما بیاموزد. هر اشتباهی در انتخاب کلمه و نحوهٔ بیان آن‌ها می‌تواند ما و روابط ما را دچار سوءتفاهم کند. کلمه‌هایی که هر کدام از ما به فراخور موقعیت و شرایط از آن‌ها استفاده می‌کنیم، قدرتمند هستند. ما با آگاهی از این قدرتمندی می‌توانیم از واژگان متناسب و تأثیر آن‌ها برای موفقیت در کسب‌وکار، سخنرانی‌ها، ارتباط مؤثر و راحت با دیگران، متقاعدکردن اطرافیان و... استفاده کنیم.

شنیدن کتاب صوتی نفوذ واژگان و قدرت آن ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران آثار آنتونی رابینز و کسانی که می‌خواهند کلامشان نافذ باشد پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسندهٔ کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانوادهٔ فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جداشدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند؛ زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

آنتونی رابینز از نوجوانی متوجه استعداد درخشان خود برای سخنرانی در جمع شد و علاقه‌مندی او به نویسندگان الهام‌بخشی مانند دیل کارنگی باعث پرورش این استعداد در او بود که در نتیجه آن، رابینز به‌عنوان رئیس هیئت دانش‌آموزی در دوران تحصیلی خود برگزیده شد. مشکلات اما آنتونی رابینز را فراموش نکرده بودند و مشکلات خانوادگی و فقر شدید همچنان زندگی او را کاملاً تحت تأثیر قرار داده بودند، مادر او مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر داشت و چندین ازدواج ناموفق او و آمدورفت ناپدری‌های مختلف تأثیر بسیار مخربی بر روحیه او و برادران و خواهرانش گذاشته بود. رابینز اما برای کمک به گذران زندگی با کارهای دست‌ساز تلاش می‌کرد تا کمی معیشت خانواده‌اش را بهبود بدهد. تلاش‌های او سرانجام نتیجه داد و توانست به یکی از موفق‌ترین نویسنده‌های دنیا تبدیل شود.

بیش از چهار میلیون نفر تاکنون در سمینارهای رابینز شرکت کرده‌اند و بیش از پنجاه میلیون نفر در صد کشور مختلف از آموزش‌های صوتی و تصویری و همین‌طور کتاب‌های آموزشی او تاکنون استفاده کرده و می‌کنند. موضوعات مشترک در بیشتر آموزه‌های او خودسازی و رویارویی با ترس و غلبه بر موانع است.


معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۳۵۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۳۵۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان