دانلود کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده! با صدای مجید قائدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
۴٫۱
(۱۱۳۲)
خواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده!

کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده! نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ گروه مترجمان نشر مسیر سبز رشد است. مجید قائدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی، با ارائۀ ۲۱ راه عملی برای مقابله با تنبلی، به شما می‌آموزد که چگونه برنامه‌ریزی روزانهٔ خود را از نقطۀ صفر شروع کرده و به پایان برسانید.

درباره کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده!

کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده! به ما می‌گوید که در زندگی هر انسانی، حداقل یک قورباغه وجود دارد که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کاری است که آن انسان باید انجام دهد؛ کاری که اگر همین الان فکری به حال‌اش نکنیم، به احتمال زیاد، دیگر انجام نخواهد شد. نویسندۀ کتاب می‌گوید «اگر قرار است دو تا قورباغه را بخوری، اول آن‌یکی که زشت‌تر است را انتخاب کن!»

کتاب صوتی با ۲۱ اصل ساده به ما می‌آموزد که چطور زمان‌مان را مدیریت کنیم و به همۀ فعالیت‌ها و وظایف‌مان برسیم. برایان تریسی اعتقاد دارد، کلید موفقیت در دست‌به‌کار شدن و عمل کردن است. درنتیجه او در کتاب‌اش، راه‌های عملکرد سریع و انجامِ به‌موقع فعالیت‌هایمان را به ما خواهد آموخت.

انتخاب نام این کتاب صوتی، باعث شده است تا با یک بار شنیدن نام‌اش آن را برای همیشه در ذهن‌مان نگاه دارد؛ اما «قورباغه ات را قورت بده» یک نماد برای انجام دادن کارهای سخت است و ممکن است منزجرکننده باشد.

شنیدن کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی، خودیاری، تغییر و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است.

پدر تریسی کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند. به همین خاطر، برایان و سه برادرش، با کمک نهادهای خیریه، تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. پس خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد.

سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. او مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعه نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قورباغه ات را قورت بده!»، «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطه تعادل خود را پیدا کنید»، «طعم شیرین پیروزی» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخش‌هایی از کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده!

«امروزه دوران خوبی برای زندگی کردن است. در هیچ زمانی به این اندازه امکانات و فرصت‌های گوناگون برای رسیدن به اهداف وجود نداشته است. آن‌قدر کارهای مختلف برای انجام دادن وجود دارد که موفقیت شما در زندگی به چگونگی انتخاب و تصمیم‌گیری از میان آن‌ها بستگی دارد.

اگر شما هم مانند بیشتر مردم این زمانه باشید حتماً با مشکل کمی وقت و زیاد بودن کارها مواجه هستید. درحالی‌که مشغول انجام کاری هستید کارها و وظایف جدیدی به شما محول می‌شود، به همین علت شما نمی‌توانید تمام کارهایتان را انجام دهید و از برنامه عقب می‌افتید. با این شرایط توانایی شما در پیدا کردن مهم‌ترین کارهایی که باید شروع کنید و سریع به پایان برسانید، به‌احتمال‌زیاد بیش از هر مهارت دیگری در موفقیت شما نقش خواهد داشت. از قدیم گفته‌اند: ((اگر اولین کاری که باید هرروز صبح انجام بدهی این باشد که قورباغهٔ زنده‌ای را قورت بدهی، در بقیهٔ روز خیالت راحت خواهد بود که سخت‌ترین اتفاقی را که ممکن است در تمام‌روز برایت پیش بیاید را پشت سر گذاشته‌ای.))

قورباغهٔ شما یعنی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید. کاری که اگر الآن آن را انجام ندهید به‌احتمال‌زیاد همین‌طور برای انجام آن تنبلی خواهید کرد، کاری که در حال حاضر بیشترین تأثیر را روی زندگی شما دارد.

مردم قدیم گفته‌اند: ((اگر می‌خواهید دوتا قورباغه را بخورید، اول آن قورباغه‌ای که زشت‌تر است را بخور!))

معنی این جمله این است که اگر می‌خواهید دو کار مهم را انجام دهید اول کاری که بزرگ‌تر، سخت‌تر و مهم‌تر است را انجام دهید. باید بلافاصله دست‌به‌کار شوید، پایداری داشته باشید و قبل از اینکه به کار دیگری مشغول شوید، این کار را به پایان برسانید.

((اگر باید قورباغهٔ زنده‌ای را بخورید دلیلی ندارد که مدت زیادی بنشینید و آن را تماشا کنید.))

راه رسیدن به سطوح بالای کارایی و بهره‌وری این است که این عادت را در خود ایجاد کنید، هرروز صبح، اول به سراغ مهم‌ترین کار خود بروید و بدون اینکه وقت زیادی را صرف فکر کردن دربارهٔ آن بکنید، قورباغه خود را قورت دهید.

حداقل ۹۵% موفقیت شما در زندگی بستگی به عادت‌هایی دارد که در طی زمان کسب می‌کنید. عادت مشخص کردن اولویت‌ها، ثبات در انجام کارها، غلبه بر تنبلی مهم‌ترین وظایف یک مهارت ذهنی و جسمی است.

شما می‌توانید این عادت را با تمرین و تکرار مداوم یاد بگیرید و آن‌قدر ادامه دهید تا در ناخودآگاه شما بنشیند و بتوانید آن را به‌صورت غیرارادی انجام دهید.

شما ازنظر ذهنی و عاطفی جوری برنامه‌ریزی‌شده‌اید که موفقیت در انجام کارها به شما احساس خوب و مثبتی می‌دهد و در شما احساس پیروزی ایجاد می‌کند. هر زمان که می‌توانید کاری را انجام دهید، احساس اعتمادبه‌نفس می‌کنید و خوشحال می‌شوید و هرچقدر این کار مهم‌تر باشد در دنیای پیرامونتان و در وجود خود، شادی و اعتمادبه‌نفس بیشتری را احساس می‌کنید.

یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت و یک زندگی عالی این است که عادت شروع کردن کارهای مهم و تمام کردن آن‌ها را در خود ایجاد کنید. وقتی به این مرحله رسیدید، این عادت چنان قدرتمند می‌شود که به پایان رساندن کارهای مهم را آسان‌تر از رها کردن آن‌ها خواهید یافت. شما با تمرین مداوم می‌توانید به هر مهارتی دست پیدا کنید. ذهن انسان مانند یک ماهیچه است و هرچقدر بیشتر از آن کار بکشید قوی‌تر می‌شود و قابلیت بیشتری پیدا می‌کند. شما با تمرین می‌توانید هر رفتار یا مهارتی که می‌خواهید را در خود ایجاد کنید.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

saba mosavi
۱۴۰۱/۰۳/۲۳

عالی بود. اگر در زندگی هدفی دارید که میخواید بهش برسید این کتاب خیلی کمکتون میکنه

کاربر ۴۶۷۲۵۱۳
۱۴۰۱/۰۳/۳۱

من همیشه دنبال خوندنش بودم ولی تنبلی میکردم ولی این فرصت عالی و بسیار خوبی بود تا زودتر بفهممش مرسی

Parsa Jaberi
۱۴۰۱/۰۳/۲۲

کتابی فوق العاده از استادی فوق العاده!

farzane takrim
۱۴۰۱/۰۴/۲۵

کتابی که میتونه روش زندگیتون رو تغییر بده

Ali Ghamari
۱۴۰۱/۰۴/۱۹

خیلی خوب و مفید حتما بخونید

n.alaei
۱۴۰۱/۰۵/۳۰

کتاب مفید و گویندگی عالی

ali farzad
۱۴۰۱/۰۴/۱۸

واقعا زیبا بود

شایان خادم
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

عالی بود تو زندگی کمک زیادی میکنه

Mitra Mehrpour
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

این کتاب عالیه

کاربر ۴۸۶۹۲۷۶
۱۴۰۱/۰۶/۰۱

۱۰۰

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۵۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۵۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان