دانلود کتاب صوتی شش اصل موفقیت با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شش اصل موفقیت اثر فرزین بختی

دانلود و خرید کتاب صوتی شش اصل موفقیت

معرفی کتاب صوتی شش اصل موفقیت

کتاب صوتی شش اصل موفقیت نوشتهٔ استوارت آر. لیواین و ترجمهٔ فرزین بختی و محمد ابراهیم گوهریان و با صدای دادبه دادمهر است و انتشارات کتاب گوهریان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی شش اصل موفقیت

این روزها بهترین‌بودن، در زمینهٔ کاری خود، از هر زمان دیگری حیاتی‌تر است. محیط‌های کاری آن‌قدر نامطمئن شده است که هیچ‌کس نمی‌تواند حتی یک گام اشتباه هم بردارد. برخی عوامل مانند رکود اقتصادی، تعدیل نیرو، اخراج و بیکاری، از اختیار ما بیرون است؛ ولی بهترین‌بودن چنین نیست و کاملاً به خود ما بستگی دارد. در هر مرحله از حرفهٔ خود که باشید، چه به دنبال ارتقای شغلی باشید، چه بخواهید به چشم بیایید، چه به‌تازگی بیکار شده باشید و چه بخواهید کار جدیدی را آغاز کنید، این کتاب صوتی به شما کمک خواهد کرد که در مسیر درست قرار گرفته، نتیجه بگیرید و سریع‌تر و کارآمدتر به پیش بروید.

در این کتاب صوتی حدوداً صد قاعده و قانون ذکر شده است. پیروی از این قواعد نیازمند نظم و انضباط خواهد بود. فهم آن‌ها آسان، ولی به‌کاربستن مداوم آن‌ها مشکل است. هنگامی که تمرین یا حرکت بدنی را یاد می‌گیرید، مرتب آن را تکرار می‌کنید تا ماهیچه‌هایتان آن را به خاطر بسپارد؛ چیزی که از آن به عنوان حافظهٔ عضلانی یاد می‌شود. ورزشکاران و مربیان از این پدیده به عنوان اهرمی برای موفقیت استفاده می‌کنند. آن‌ها اصول ورزش خود را چنان پی‌درپی تمرین می‌کنند که در گرماگرم مسابقات، در حالی که ورزشکار توجه خود را به انجام درست حرکت و اجرای خود معطوف کرده است، ماهیچه‌های او آنچه را که باید انجام دهند «به خاطر می‌آورند». برای یادآوری و به‌خاطرداشتن اصول صحیح انجام کار هم می‌توان راهبرد مشابهی را به کار بست. یک برنامهٔ تمرینی روزانه برای این اصول در نظر بگیرید. یک یا دو اصل از این اصول را انتخاب کرده، تمرکز خود را به مدت یک ماه روی آن معطوف دارید. پس از این مدت یک یا دو اصل دیگر را انتخاب کنید.

خواه در یک شرکت صوری، یا در صنایع بهداشتی، یا در یک فروشگاه و یا در یک شرکت حقوقی مشغول به کار باشید، روزهایی مملو از فشار دارید. تمرین کردن این «اصول» سبب ایجاد عادت و طبیعت ثانویه در شما خواهد شد؛ در نتیجه، حتی هنگامی که تحت فشار کاری هستید و ممکن است تمرکز حواس نداشته باشید، می‌توانید کارایی خود را در سطح مطلوب نگه دارید.

شنیدن کتاب صوتی شش اصل موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شش اصل که در این کتاب شرح داده می‌شود، برای هر کسی و در هر سازمانی مفید است.

بخشی از کتاب صوتی شش اصل موفقیت

«افزودن اعتبار سازمان به این معناست که سودآوری و ظرفیت آن برای خدمت به مشتری افزایش یابد. اعتبار شرکت با ظرفیت سودآوری آن مرتبط است. پس اگر کمک کنید تا مؤسسه‌تان بیش از گذشته سود کند، ارزش افزوده آورده‌اید؛ و اگر شما ارزش افزوده بیاورید، برای شرکت مهرهٔ گران‌بهایی خواهید بود. به کار بستن قواعد این فصل ـ چه اصلِ «به مانند صاحب شرکت عمل کنید» باشد، یا «هر روز یک کار مهم را به پایان برسانید»، یا «از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید» ـ به ارزش فردی شما در شرکت، به عنوان یک کارمند می‌افزاید و باعث افزایش اعتبار شرکت هم می‌شود؛ و رئیس شما چیزی را بیشتر از افزایش اعتبار شرکت دوست ندارد. این یکی از روش‌های پایه‌ای است که می‌توانید با بهره‌گیری از آن موقعیت شغلی‌تان را بهبود بخشید و درآمدتان را افزایش دهید (در دنیای مؤسسات غیرانتفاعی این به منزلهٔ ثبات مالی است. حتی موزه‌ها هم تلاش می‌کنند از یک درصد « سود » حاشیه‌ای بهره‌مند شوند تا بتوانند گنجینه‌های خود را حفظ و اقلام جدیدی را خریداری کنند). شما به چهار طریق می‌توانید به اعتبار مؤسسه بیفزایید: کمک به فروش بیشتر، کاهش هزینه‌ها، حصول قیمت‌های بالاتر، و بهبود کیفیت برای مشتری. تمام این‌ها باید به طور هماهنگ با یکدیگر انجام پذیرد، زیرا اگر شما هزینه‌ها را بدون بررسی کاهش دهید، ممکن است این امر باعث سقوط کیفیت و از دست دادن مشتری شود.

شما در هر ردهٔ شغلی می‌توانید به اعتبار شرکت بیفزایید. در حقیقت، اغلب اوقات شما تنها فرد در موقعیت انجام این کار هستید. به عنوان مثال، در رستوران زنجیره‌ای بزرگ، پیشخدمتی حذف حلقهٔ رابط میان آشپزخانه و پیشخدمت‌ها را پیشنهاد کرد و با این کار موجب صرفه‌جویی حدود نیم میلیون دلار در سال در کل سامانه شد. او قادر به انجام این کار شد، چون هر روز در صف اول خدمت‌رسانی به مشتری قرار داشت. کارمندان بخش اداری این شرکت هرگز قادر به دیدن این راهکار نبودند. این گونه اطلاعات و مشارکت برای هر شرکتی امری حیاتی است.

مطمئن‌ترین راه برای افزودن روزانه به ارزش شرکت این است که مطمئن شوید حداقل بخشی از کار روزانهٔ شما در جهت پیشبرد یک راهبرد قرار دارد. راهبردِ کاری به منظور افزایش بهای شرکت تنظیم شده است. از این رو، با کمک به پیشبرد آن در حداقل پاره‌ای از روز، مطمئن می‌شوید که به سهم خود، به اعتبار شرکت می‌افزایید.

برای این‌که این کار بخشی از اعمال و رفتار روزانهٔ شما شود:

- دریابید چگونه مؤسسهٔ شما برای مشتری اهمیت قائل می‌شود و شما در کجای این فرایند قرار می‌گیرید.

- دریابید دخل و خرج مؤسسهٔ شما چگونه است.

- توجهتان را به چیزهایی معطوف کنید که در فرایند اعتباربخشی اهمیت دارند.

- به شدت و با شور و هیجان به مشتری بها دهید.

- پیوسته مهارت‌های خود را ارتقا دهید و همواره مترصد یافتن راه‌های جدید برای افزایش ارزش شرکت باشید.

- به طرح‌های جدید بیندیشید و آن‌ها را آزمایش کنید.»


نظرات کاربران

مهران ظریف
۱۴۰۱/۰۴/۲۳

در رابطه با موفقیت در سازمان و محیط کاریه

زمان

۴ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۶۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۶۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان