دانلود کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن با صدای محمد طالشیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن اثر ویلیام اچ. مک‌ریون

دانلود و خرید کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن

معرفی کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن

کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن نوشتۀ ویلیام اچ. مک‌ریون و ترجمۀ زهره مرصوص است. گویندگی این کتاب صوتی را محمد طالشیان انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی (که نویسندۀ آن یک دریاسالار نیروی دریایی است) دربارۀ درس‌هایی که صرفاً برای موفقیت در یک عملیات نظامی یا بحرانی خاص مورد نیاز هستند، نیست؛ بلکه نکات ریز و مهمی هستند که هر فرد باید در طول عمر خود برای مقابله با چالش های زندگی بداند و آنها را به کار بندد.

درباره کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن

کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن، نوشتۀ یک دریاسالار بازنشستۀ نیروی دریایی آمریکا دربارۀ چیزهای کوچکی است که می‌توانند زندگی ما و شاید دنیا را دگرگون کنند.

این کتاب صوتی ۱۰ فصل دارد و هر فصل، به یکی از اصول رفتاری و تربیتی یگان ویژۀ نیروی دریایی ایالت‌متحده آمریکا می‌پردازد. این رویکردهای رفتاری، ویژگی‌هایی هستند که می‌تواند زندگی روزمرۀ افراد و اجتماع را بهبود بخشد و به پیش ببرد.

محتوای کتاب صوتی حاضر، در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و نیز فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد» قرار دارد.

شنیدن کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روانشناسی عمومی و حوزۀ خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن

«در همان اوایل دوره‌ی آموزشی یگان ویژه، ارزش کار تیمی را درک کردم. نیازی به تکیه کردن به یک نفر دیگر برای کمک در انجام وظایف دشوار. برای آن دسته از ما که بچه قورباغه بودیم و امید داشتیم که به مردان قورباغه‌ای نیروی دریایی تبدیل شویم، کلک کائوچویی سه متری، این درس حیاتی را به ما یاد داد. در فاز اول آموزش یگان ویژه، هرکجا که می‌رفتیم باید این کلک را همراه می‌بردیم.

همچنان که از پادگان بیرون می‌رفتیم تا به آن طرف بزرگراه برویم و بعد به غذاخوری برسیم، آن را روی سرمان می‌گذاشتیم. وقتی از تپه‌های شنی بالا و پایین می‌دویدیم، آن را کنار پایین‌تنه نگه می‌داشتیم. در امتداد ساحل، از شمال تا جنوب و در میان امواج خروشان، بی‌وقفه در کلک پارو می‌زدیم...»

معرفی نویسنده
ویلیام اچ. مک‌ریون
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵

ویلیام. اچ. مک‌ریون

ویلیام اچ مک ریون بازنشستة نیروی دریایی ایالات متحده است که در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ در پاین‌هرست در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش یک افسر نیروی هوایی بود و خانواده‌اش در کودکی ویلیام به تگزاس نقل‌مکان کردند. مادر مک ریون در تگزاس به دنیا آمده بود و خود مک ریون نیز به‌شدت به این ایالت احساس تعلق می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان