دانلود کتاب صوتی اثر مرکب با صدای آریا سالاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب نوشتهٔ دارن هاردی و ترجمهٔ بهاره رزاقی است. آریا سالاری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب درمورد آغاز جهش در زندگی، درآمد و موفقیت سخن گفته است. این اثر کتابی قدرتمند و عملی است که راه‌های ایجاد تحولی شگفت‌انگیز در زندگی، درآمد و موفقیت افراد را بیان می‌کند. موضوع کتاب «اثر مرکب»، روش‌های دستیابی به موفقیتی فراتر از حد تصورتان است و حاوی حقایقی دربارهٔ چگونگی موفق‌بودن است. این کتاب صوتی را می‌توان جان کلام همهٔ کتاب‌های موفقیت در دهه‌های گذشته دانست که به ما یادآوری می‌کند درست است که همه به‌دنبال موفقیت و تحقق اهدافمان هستیم اما فرمول خاصی برای این کار وجود ندارد. این کتاب صوتی به شما می‌گوید که با چند اصل ساده می‌توانید زندگی روزمره‌تان را متحول کنید. «اثر مرکب» می‌گوید برای به وجودآمدن تغییرات بزرگ احتیاج به قدم‌های بزرگ ندارید؛ بلکه ثبات قدم در انجام تغییرات کوچک است که می‌تواند شما را به آنچه می‌خواهید برساند. شما در «اثر مرکب»، این تغییرات کوچک و اتفاقات پیرامون آن‌ها را در مسیر موفقیت بررسی می‌کنید. احتمالاً همهٔ ما تحت‌تأثیر تبلیغات به این فکر می‌کنیم که کاش می‌شد با یک کرم، ۲۰ سال جوان‌تر بشویم یا موفقیت را به‌راحتی از مغازه بخریم، اما این‌طور نیست؛ باید آن‌ها را به دست آوریم و دارن‌ هاردی به ما می‌گوید که از طریق کنترل نیرویی که در زندگیمان وجود دارد، باید این کار را انجام دهیم؛ با کنترل نیروی اثر مرکب.

شنیدن کتاب صوتی اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی به‌مدت ۱۷ سال در زمینهٔ پیشرفت شخصی فعالیت داشته و حتی ریاست دو شبکهٔ تلویزیونی دررابطه‌با این موضوع به نام‌های «شبکهٔ مردم» و «شبکهٔ آموزش موفقیت» را بر عهده داشته است. او در این دو شبکه بیش از ۱۰۰۰ نمایش و برنامهٔ تلویزیونی را با موفق‌ترین افراد دنیا به روی آنتن برده است. دارن هاردی را می‌توان نمونهٔ موفق ایده‌هایی تلقی کرد که در کتاب «امسال تکرار نخواهد شد» معرفی شده است. به‌عنوان یک کارآفرین او تا ۱۸ سالگی درآمدی شش‌رقمی و در ۲۴ سالگی درآمدی بالغ بر یک میلیون دلار در سال داشته است. تا ۲۷ سالگی صاحب شرکتی شد که هر ساله ۵۰ میلیون دلار درآمد داشت. او مربی هزاران کارآفرین و جزو هیئت‌مدیرهٔ بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی مطرح بوده است. دارن هاردی در نشریهٔ موفقیت، در وبلاگش و فضاهای مجازی دیگر و حتی در مقابل دید کارآفرینان در تمام نقاط کشور، همواره بهترین اطلاعات و استراتژی‌ها را همراه با تجربیات شخصی‌اش به اشتراک گذاشته است. علاقهٔ او به پیشرفت شخصی است که هستهٔ اصلی کار و زندگی او را در بر می‌گیرد. او خود را متعهد به کمک به دیگران می‌داند تا استعدادهایشان را شکوفا کنند و بتوانند زندگی بهتری داشته باشند. کتاب «اثر مرکب» یکی از آثار مشهور او است.

بخشی از کتاب صوتی اثر مرکب

«ما جنبه‌های ساده و اصلی آنچه ما را به موفقیت می‌رساند را گم کرده‌ایم. از پیام‌های دروغین و صرفاً تبلیغاتی خسته شده‌ام. عقب نمی‌نشینم تا تماشای این پیغام‌های پوچ، مردم را بیشتر از این منحرف کند. این کتاب را نوشتم تا پایه و اساس درست موفقیت روشن شود. هدفم این است که آشفتگی‌ها را برایتان نظم و سامان دهم و شما را به اصول اساسی متمرکز کنم. می‌توانید اصول موفقیت اثبات‌شده را با مطالعه و انجام تمرین‌های کتاب، به کار ببندید تا نتایجی پایدار و قابل سنجش به دست آورید.

تصمیم دارم در این کتاب، قدرت اثر مرکب را برایتان نشان دهم تا بدانید با استفاده از آن می‌توانید کیفیت زندگی‌تان را بهبود ببخشید. از روش اثر مرکب بهره ببرید و انقلاب بزرگی در زندگی‌تان برپا کنید. حتماً شنیده‌اید که به هر چیزی که فکر کنید و هدف داشته باشید، می‌رسید. پس باید چگونگی رسیدن به آن را بدانید. کتاب اثر مرکب راهنمایی کاربردی است که به شما می‌آموزد چگونه از این روش استفاده کنید. هنگامی که تکنیک‌های این کتاب را اجرا کردید، چیزی نیست که نتوانید به دست آورید.»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۴۸۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۴۸۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان