دانلود کتاب صوتی من شجاعت هستم با صدای آرش راسخ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من شجاعت هستم اثر سوزان ورده

دانلود و خرید کتاب صوتی من شجاعت هستم

نویسنده:سوزان ورده
گوینده:آرش راسخ
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی من شجاعت هستم

کتاب صوتی من شجاعت هستم نوشتهٔ سوزان ورده و ترجمه‌شده توسط دپارتمان ترجمهٔ مهرسا و با صدای آرش راسخ است. انتشارات مهرسا این کتاب صوتی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب صوتی من شجاعت هستم

شجاعت به‌معنای نترس بودن نیست؛ شجاعت واقعی یعنی روبه‌رو شدن با چیزی که ما را می‌ترساند. ما باید بتوانیم ترس را به یک فرصت و موقعیت رشد تبدیل کنیم؛ این گونه است که می‌آموزیم چطور شجاعانه رفتار کنیم و اگر روزگاری شکست خوردیم، دوباره از جای خود برخیزیم و به مسیرمان ادامه دهیم.

یکی از جملات کتاب: «وقتی خیلی مطمئن نیستم و ممکن است در ناهمواری‌ها تعادل خودم را از دست بدهم... حواسم را جمع می‌کنم، روی مسیرم تمرکز می‌کنم و با تمام قدرت پیش می‌روم.»

شنیدن کتاب صوتی من شجاعت هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کودکان آموزش می‌دهد که در مواجهه با شرایط پیچیده و سخت شجاع باشند. قلم ورده آرام‌بخش و الهام‌دهنده است. کتاب سعی دارد که تنوع و گوناگونی انسان‌های شجاع، حامی و منعطف را نشان بدهد.

درباره‌ سوزان ورده

سوزان ورده (Suzan Verde) با برادر بزرگ‌ترش در محله‌ٔ گرین‌ویچ نیویورک بزرگ شد. او در کودکی، بیشتر اوقات شلوارهای دم‌پا‌ی پاچه‌گشاد با بندشلواری‌ رنگین‌کمانی می‌پوشید و با اسکیت کل محله را متر می‌کرد. همیشه هم چند تا گچ در جیبش برای لی‌لی‌بازی کردن داشت.

خانه‌ٔ آنها پر از کتاب بود، همیشه موسیقی پخش می‌شد و بوی کیک شکلاتی که مادرش برای رستوران‌ محله می‌پخت از خانه می‌آمد. سوزان معمولا داستان می‌نوشت و شعر می‌سرود، او نوشته‌هایش را به خانواده، دوست‌وآشنا و نشریه شعر دبیرستان هم نشان می‌داد. به‌گفته‌ٔ مادرش، سوزان از وقتی که داخل شکم مادرش بود به ادبیات علاقه داشت و این علاقه هیچ‌گاه کم نشد.

عاقبت، او به همپتونز رفت و مدرک کارشناسی تربیت‌مدرس را گرفت و در یک مدرسه‌ٔ ابتدایی غیرانتفاعی معلم شد. او حتی در کنفرانس ادبیات کودک استونی‌بروک شرکت ‌کرد. هرچند که سوزان دیگر معلم دبستان نیست، اما او حالا مدرس یوگا کودکان شده است و باز با کودکان ارتباط دارد.

سوزان هم‌اکنون در شرق نیویورک، در میانه‌ٔ گالری‌های هنری، کتاب‌های مصور و لوگوها با دوقلوهایش، جاشوا و گابریل و دخترش سوفیا زندگی می‌کند. آنها همیشه الهام‌بخش او هستند، چون اجازه نمی‌دهند که او طرز فکر کودکان را از یاد ببرد و کودک درون او را همیشه زنده نگه می‌دارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ دقیقه

حجم

۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ دقیقه

حجم

۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان