دانلود کتاب صوتی وابستگی متقابل ۲ با صدای فرنوش پیغامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وابستگی متقابل ۲ اثر ملودی بیتی

دانلود و خرید کتاب صوتی وابستگی متقابل ۲

معرفی کتاب صوتی وابستگی متقابل ۲

کتاب صوتی «وابستگی متقابل ۲» نوشتهٔ ملودی بیتی با ترجمهٔ نسرین سلامت و گویندگی فرنوش پیغامی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. در این کتاب نیز مانند کتاب اول می‌آموزیم چگونه می‌توان از وابستگی به افراد و عادت‌های مخرب دست برداشت. وابستگان متقابل افرادی هستند که همیشه دوست دارند نقش نجات‌دهنده را داشته باشند و با نادیده‌گرفتن خود سعی دارند تا از نظر دیگران دوست‌داشتنی باشند و افکار و قضاوت‌های دیگران نیز برایشان اهمیت زیادی دارد. ملودی بیتی با کتاب وابستگی متقابل، که هم اکنون در زمره کتاب‌های کلاسیک مدرن درآمده، خود را در صدر نویسندگان مبحث «خودیاری» قرار داده است. این کتاب ادامهٔ کتاب وابستگی متقابل است و اگر ابهامی در کتاب اول وجود داشته، در این کتاب برطرف شده است. چرا که نویسنده به‌طور واضح و مشخص به توضیح واژه‌ها و رفتارهای متغیر هم‌وابستگی می‌پردازد.

درباره کتاب وابستگی متقابل ۲

ملودی بتی نویسنده آمریکایی، کتاب‌های زیادی در مورد رشد و روابط شخصی نوشته است. ملودی بیتی با انتشار «هم وابستگی» در سال ۱۹۸۶، به نویسنده‌ای مشهور در ادبیات خودپروری تبدیل شد و آثار خود را به میلیون‌ها خوانندهٔ نیازمند به روابط سالم‌تر هدیه کرد. کتاب وابستگی متقابل کمک کرد تا دو واژهٔ تخصصی و پرچالش «استقلال فردی» و ایجاد چارچوب «ارزش های فردی» مبدل به بخشی ثابت و قابل درک در فرهنگ همگانی شود. ملودی بیتی در این کتاب با دقت و صراحتی بیش از کتاب قبل، هم‌وابستگی برای نسل جدید را با ترسیم نقشهٔ راهنما و با استفاده از سرگذشت شخصی خود و دیگران نشان می‌دهد و این نسل را به‌سوی بهبودی و خوشبختی هدایت می‌کند تا برای همیشه از ورطهٔ نقش یک «قربانی» بودن رهایی پیدا کنند.

فهرست مطالب کتاب به شرح زیر است:

بخش یک: شکستن حد و مرزها و بازگشت مجدد به آنها

بخش دوم: رهایی از دام کنترل و رسیدن به برکت الهی

بخش سوم: ارتباطی آگاهانه با خودتان برقرار کنید

بخش چهارم: بگیرید و رها کنید

بخش پنجم: راهنمای مشکل‌گشایی

کتاب وابستگی متقابل ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب وابستگی متقابل ۲

هم‌اکنون حتى جلسات گروه‌های توفیق مضاعف برای افرادی که هم‌زمان به مسأله ی اعتیاد به هم‌وابستگی می‌پردازند، تشکیل می‌شود. امکاناتی که در گذشته بدون تشکیل جلسات دوازده قدم وجود خارجی نداشت. ما هنوز هم جلسات معتادان گمنام، فرزندان والدین معتاد و وابستگان گمنام را داریم. ما جلسات دوازده قدم را برای افرادی تحت تأثیر هرگونه اعتیاد، از شرط بندان گرفته تا بدهکاران گمنام و معتادان به رابطه‌ی جنسی، داریم.

نیازی نیست که انسان‌ها به تنهایی با مشکل خود دست و پنجه نرم کنند، همچنین افرادی که در ارتباط عاطفی با آن‌ها هستند. هم‌اکنون می‌توان حتی بدون خارج شدن از خانه و از طریق اینترنت به گروه‌های حمایتی ملحق شد. اگر یکی از عزیزانمان گرفتار اعتیاد باشد، مشکل او مشکل ما نیز محسوب می‌شود.

هم‌وابستگی درواقع از میان نرفته است و صرفا با اشکال و اسامی جدیدتر عنوان می‌شود. هم‌وابستگی از مسیرهای دیگری هم به اینجا کشیده شده است، اولین وابستگان در حال بهبودی والدینی داشتند که در بحران اقتصادی و جنگ‌های جهانی اول و دوم زندگی می‌کردند و از آن فجایع و بلايا آسيب شدیدی دیده بودند. والدین این نسل نیز تحت تأثیر شرایط دیگری واقع شده بودند. در آن زمان اطلاعات مشخصی در دست نبود. نه اسمی برای این مشکلات وجود داشت و نه راه حلی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان