دانلود کتاب صوتی ساخت تغییرات ماندگار در زندگی با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساخت تغییرات ماندگار در زندگی اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی ساخت تغییرات ماندگار در زندگی

انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ساخت تغییرات ماندگار در زندگی

کتاب صوتی ساخت تغییرات ماندگار در زندگی نوشته آنتونی رابینز است و با ترجمه گروه نویسندگان رادیو مثبت صدای گروه گویندگان منتشر شده است. این اثر به ما راه و روش تغییر زندگی را یاد می‌دهد.

درباره کتاب ساخت تغییرات ماندگار در زندگی

با زحمت زیاد و شور و شوق فراوان کاری را شروع می‌کنید ولی یا پس از رسیدن به هدف یا در حین تلاش برای آن، به این نتیجه می‌رسید که دیگر هیچ انگیزه‌ای ندارید و به هدفی که مدت‌ها برایش تلاش کرده بودید، دست پیدا می‌کنید، بعد با خود می‌گویید که همه‌اش همین بود؟

آیا تابه‌حال حتی یکی از این شرایط را تجربه کرده‌اید؟ فکر می‌کنید دلیل این مسئله چیست و چرا چرا دچار چنین حس و حالی می‌شویم، راه‌حل چیست چگونه با این افکار مقابله کنیم؟

اگر دنبال پیدا کردن جواب این سوال‌ها هستید، باید به شما تبریک بگوییم! به خاطر اینکه کتاب خوبی را برای شنیدن انتخاب کرده‌اید.

شنیدن کتاب ساخت تغییرات ماندگار در زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال موفقیتند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره آنتونی رابینز

تونی رابینز نویسنده، سخنران و بازیگر آمریکایی است. او در خانواده‌‌ای فقیر به دنیا آمد، اما از همان زمان و با وجود تمام مشکلات، گرفتاری‌ها و سختی‌ها، رویاهای بسیار بزرگی در سرش داشت.

رابینز در مدت زمان کوتاهی به بزرگ‌ترین آرزویش دست پیدا کرد و درآمد سالیانه‌اش را از ۳۸ هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش داد.

او نویسنده‌ کتاب‌های خودیاری و موفقیت، سعی می‌کند تا با کمک کردن به انسان‌ها، دنیا را به جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل کند.

بخشی از کتاب ساخت تغییرات ماندگار در زندگی

برای اینکه بیشتر با این کتاب آشنا شوید، قصد داریم دو جمله‌ی جذاب و خواندنی از آن را در ادامه‌ی مطلب ارائه کنیم:

• وقتی درباره‌ی هدفی حرف می‌زنی، آن هدف یک رویاست. بعد که شروع به تصور آن می‌کنی برایت هیجان‌انگیز می‌شود. زمانی که شروع به برنامه‌ریزی می‌کنی، هدف تو ممکن و دست یافتنی می‌شود، اما وقتی برای آن برنامه‌ریزی زمانی می‌کنی، هدف واقعی می‌شود.

• روی هر چیزی تمرکز کنید، آن را حس می‌کنید. برای هر انسانی، تمرکز مساوی با حقیقت است، حتی اگر حقیقت و واقعیت نباشد. به زبان ساده‌تر یعنی اینکه روی هر چیزی که تمرکز کنید، آن را حس می‌کنید؛ حالا چه راست باشد چه نباشد. چرا؟ چون مغز شما تفاوت بین چیزی را که به وضوح تصور می‌کنید و روی آن تمرکز می‌کنید، با چیزی که واقعا تجربه می‌کنید، نمی‌داند.

کلام پایانی؛ چه کسانی باید این کتاب را بخوانند؟

احتمالا تا الان با کتاب‌های روانشناسی زیادی مواجه شده اید که آنقدر لحن سخت و سنگینی دارند که آدم رغبتی به خواندن آنها پیدا نمی‌کند.

«تونی رابینز» در کتاب «ساخت تغییرات ماندگار در زندگی» با بیانی ساده راه‌های تغییر زندگی و درک معنای آن را به ما یاد می‌دهد. با خواندن این کتاب می‌توانیم راحت‌تر و مطمئن‌تر قدم‌های بعدی‌مان را برداریم.

آیا کسی را می‌شناسید که دلش نخواهد رو به جلو حرکت کند؟ به احتمال قوی پاسخ شما به این سوال منفی است. بنابراین کتاب «ساخت تغییرات ماندگار در زندگی» برای همه‌ی افراد مناسب و کارآمد است. هرچه سریع‌تر آن را مطالعه کنید و با رعایت نکته‌های کتاب، متوجه تغییرات خودتان شوید.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۴۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۴۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان