دانلود کتاب صوتی شهر ارواح با صدای مونا شمس‌الدینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهر ارواح اثر ویکتوریا شواب

دانلود و خرید کتاب صوتی شهر ارواح

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شهر ارواح

کتاب صوتی شهر ارواح نوشتۀ ویکتوریا شواب و ترجمۀ محمدرضا آبیار است. گویندگی این کتاب صوتی را مونا شمس‌الدینی انجام داده و انتشارات واوخوان آن را منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی شهر ارواح

کتاب صوتی شهر ارواح یک داستان است؛ داستانی که قهرمان آن به شهر ارواح سفر می‌کند و آنچه در این شهر بر او گذشته را روایت می‌کند. این اتفاق از زمانی برای او رخ می‌دهد که بر اثر یک تصادف، به داخل رودخانه پرتاب می‌شود.

این کتاب صوتی ۶ ساعت و ۲۳ دقیقه است.

شنیدن کتاب صوتی شهر ارواح را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ی ویکتوریا شواب

ویکتوریا شواب نویسنده‌ی جوانِ و فانتزی‌نویسِ است. او آثار بسیاری برای کودکان و نوجوانان نوشته است. آثار وی بارها از طرف مجله‌ی نیویورک تایمز در لیست پرفروشترین کتاب قرار گرفته‌اند. کتاب‌های او به چندین زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و برخی از آثار وی در قالب فیلم و سریال در برنامه‌های تلویزیونی به نمایش در آمده‌اند.

ویکتوریا شواب در ایالت تنسی در آمریکا زندگی می‌کند اما اغلب در جستجوی سوژه در خیابان‌های پاریس، و یا در حال بالا رفتن از تپه‌های اسکاتلند دیده می‌شود. خیلی اوقات هم می‌توانید او را در گوشه‌ی دنج کافه‌ها در حال رویا پردازی و خلق شخصیت‌های تازه ببینید.

بخشی از کتاب صوتی شهر ارواح

«اکثـر مـردم فکـر می‌کننـد ارواح فقـط شـب‌ها، یـا در شـب هالویـن کـه کل جهـان تاریـک و دیوارهـا نـازک هسـتند ظاهـر می‌شـوند. امـا در حقیقـت ارواح همـه جـا هسـتند. روی قفسـه‌ی نان‌هـا در سـوپر مارکـت محله تـان، وسـط حیـاط مادربزرگ و یـا حتـی روی صندلـی جلویـی اتوبـوس. صرفـا بـه ایـن دلیـل کـه شـما ارواح را نمی‌بینـد نمی‌توانیـد وجـود آن‌هـا را تکذیب کنید.

سـر کلاس تاریـخ بـودم کـه یـک مرتبـه احسـاس کـردم چیـزی مثـل قطره هـای بـاران، تـپ تـپ تـپ بـه شـانه‌ام می‌زنـد. بعضـی افـراد بـه ایـن حـس چشـم بصیـرت و برخـی شـهود می‌گوینـد. همـان حسـی کـه درونـت را غلغلـک می دهـد و مـدام در گوشـت زمزمـه می کنـد یـه خبرایـی هسـت.»

نظرات کاربران

kamran
۱۴۰۱/۰۳/۰۵

جذابیت داستان زیاد نبود ولی گویندگی بسیار خوب بود

کاربر ۴۰۸۲۵۳۱
۱۴۰۱/۰۲/۲۸

داستان رو دوست داشتم اما بهتر از داستان گوینده بود که انقدر جذاب روایت میکرد آدم رو ترغیب میکرد ببینه بعدش چی میشه

زمان

۶ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۳۵۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۳۵۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۴,۵۰۰
۴۵,۱۵۰
۳۰%
تومان