دانلود کتاب صوتی نگرش همه چیز است با صدای مهدی خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نگرش همه چیز است اثر جف کلر

دانلود و خرید کتاب صوتی نگرش همه چیز است

نویسنده:جف کلر
گوینده:مهدی خلیلی
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نگرش همه چیز است

کتاب صوتی نگرش همه چیز است نوشتۀ جف کلر و ترجمۀ کتایون دانشمند و احسان کاظم است. این کتاب صوتی با گویندگی مهدی خلیلی و به‌وسیلۀ آوانامه منتشر شده است. این کتاب صوتی از شنوندۀ خود می‌خواهد که نگرش خود را تغییر دهد و زندگی‌اش را دگرگون کند.

درباره کتاب صوتی نگرش همه چیز است

کتاب صوتی نگرش همه چیز است دربارۀ تغییر نگرش است.

جف کلر این کتاب را با کمک تجربه‌هایی نوشته که در زندگی شخصی خود به کار برده و نتیجۀ خوبی هم در پی داشته است. او در این کتاب می‌خواهد به ما بگوید که اگر نگرش‌مان را عوض کنیم، زندگی‌مان عوض می‌شود. اما آیا همه چیز به این سادگی است؟

با کمک این کتاب، یاد می‌گیریم ذهن را از افکار منفی یا اشتباه پاک کنیم و با شیوۀ صحیح گفتگو آشنا شویم؛ چرا که نقش مهمی در موفقیت ما دارد. در مرحلۀ آخر نیز می‌آموزیم کردارمان را بر اساس نگرش صحیحی که در ذهن‌مان شکل گرفته است، تغییر می‌دهیم.

اگر مثبت‌نگر باشید این کتاب به شما کمک می‌کند تا بهتر و سریع‌تر مسیر موفقیت را طی کنید و اگر منفی‌نگر باشید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا نگرش مثبت را در وجودتان ایجاد کنید.

شنیدن کتاب صوتی نگرش همه چیز است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به افرادی که به دنبال موفقیت، آرامش و شادمانی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جف کلر

جف کلر بنیان‌گذار و رئیس شرکت «نگرش یعنی همه چیز» (.Attitude is Everything Inc) است. او در رشتۀ حقوق تحصیل کرده و چند سال هم به شغل وکالت مشغول بوده است اما پس از اینکه متوجه می‌شود از شغل خود رضایت ندارد، از کارش خارج شده و سراغ برنامه‌های خودیاری می‌رود.

جف کلر نزدیک بیست سال است که به‌عنوان سخنران و نویسندۀ کتاب‌های موفقیت و انگیزشی شناخته می‌شود.

معرفی نویسنده
جف کلر

جفری یا همان جف کلر سخران انگیزشی و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی است. کلر با سازمان‌هایی کار می‌کند که می‌خواهند افراد موفقی را تربیت کنند و همچنین به مدیران فروش آموزش می‌دهد که چگونه افرادشان را به نیروهای مثبت‌تری تبدیل کنند. اما بیش از هر چیز، کلر را به عنوان نویسنده‌ی کتاب تاثیرگذار کتاب نگرش یعنی همه‌چیز می‌شناسند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۶۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۶۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان