دانلود کتاب صوتی قانون کارما با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون کارما اثر آتمان این راوی

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون کارما

معرفی کتاب صوتی قانون کارما

کتاب قانون کارما نوشته آتمان این راوی است که با ترجمه ویدا لطفی قیداری و گویندگی محمد نظری در نوین کتاب گویا منتشر شده است. کارما چیست؟ قانون کارما، قانون عمل و عکس‌العمل است. بر اساس این قانون، تک‌تک اعمال ما ثبت می‌شود و به خاطر خِیر یا شرّی که به عملِ ما منجر شده، پاداش یا جزا تعلق می‌گیرد. قانون کارما قانونی جهان‌شمول است و شاملِ همه‌ی افراد می‌شود. نه کسی می‌تواند از این قانون فرار کند و نه چیزی می‌تواند آن را دست‌کاری نماید. حتی اگر عمل در پشتِ درهای بسته انجام‌شده باشد و کسی در دنیا از آن مطلع نشود، قانون کارما آن را ثبت و ضبط می‌کند. کارما، چنین قانونی است.

درباره کتاب قانون کارما

این قانون حرف ساده‌ای می‌زند: از هر دستی بدهیم، از همان دست پس می‌گیریم. به نظر می‌رسد که باید قدرت برتری وجود داشته باشد که این قانون را اجرا کند. این قدرت برتر کسی نیست جز همانی که سیارهٔ زمین و هر چه در آن هست را آفریده. اجازه دهید قانون کارما را بررسی کنیم. بعداز اینکه این کار را انجام دادیم می‌توانیم با شادی، آرامش و سعادت ابدی زندگی کنیم؛ چون از کارما فراتر می‌رویم و از چرخهٔ مرگ و تولد رها می‌شویم.

بااینکه قانون کارما خیلی ساده، کاربردی و جهان‌شمول به نظر می‌رسد، اما در ذاتِ خود واقعاً پیچیده است و به درگیر کردنِ بشر ادامه می‌دهد. زندگی با مرگ تمام نمی‌شود، وقتی جسم بمیرد، ذهن و نفس از آن جدا می‌شود و اعمال ما مورد بررسی قرار می‌گیرد و دنیای فانی بدین وسیله با جهان باقی متصل می‌شود. ما تا زمانی که بمیریم توسط قانون کارما کنترل می‌شویم و اصلاً مهم نیست که چگونه زندگی کرده‌ایم. همچنان که از دنیای زیبا لذت می‌بریم، رنج هم می‌کشیم. تا وقتی‌که زنده هستیم و می‌میریم هیچ راه فراری از این درد و رنج وجود ندارد.

کتاب قانون کارما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب قانون کارما

تصور کنید که خیلی غیرمنتظره و بی‌دلیل، اتفاق وحشتناکی رخ می‌دهد. این‌طور که به نظر می‌رسد رخ دادنِ این اتفاق، هیچ دلیل منطقی ندارد؛ و ما با شگفتی فریاد می‌زنیم که «کارما» است. در اینجا، این حقیقت را می‌پذیریم که قانون کارما، خودش را در وضعیتی که به‌تازگی آشکارشده، نمایان کرده است. هیچ دلیلی وجود نداشت که این اتفاق وحشتناک رخ دهد. پس چرا اتفاق افتاد؟ بدیهی ست که این اتفاق، عکس‌العملی بوده برای عملی که قبلاً انجام‌شده است! شاید آن عمل در گذشتهٔ خیلی دور اتفاق افتاده باشد و اصلاً در حافظهٔ ما نگنجد. قانون کارما تضمین می‌کند که همهٔ اعمال به‌درستی آنچه سزاوارش هستند پاسخ می‌گیرند.

فرض کنید باغی دارید که می‌بینید سیب‌هایی روی درختانِ آن روییده است. این سیب‌ها چطور ظاهرشده‌اند؟ امکانش هست که به‌وسیلهٔ جادو ظاهرشده باشند؟ یا اقدامِ تصادفی طبیعت است؟ البته که هیچ‌کدام! باید یک نفر دانه‌های سیب را کاشته باشد تا درختان باغ بتوانند شکوفه دهند. شاید شما این کار را کرده باشید شاید کسی دیگر، حتی شاید همسایه‌تان دانه‌ها را از روی دیوار پرت کرده باشد. شاید هم باد یا پرنده مسبب آن باشند؛ اما به‌هرحال، یک عملی باید باشد که باعثِ این عکس‌العمل شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد