دانلود و خرید کتاب هشت قرار عاشقانه جان گاتمن ترجمه فرزاد مرتضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هشت قرار عاشقانه

کتاب هشت قرار عاشقانه نوشته جان گاتمن و جولی شوارتز گاتمن و داگلاس آبرامز و راشل کارلتون آبرامز است و با ترجمه فرزاد مرتضایی و ویراستاری نوید پدرام در انتشارات خانه‌ رود منتشر شده است. این کتاب سعی دارد بهترین راه‌ها و شکل‌های گفت‌وشنود را به‌شما نشان دهد تا بتوانید زندگی‌اش شاد بسازید. گاتمن‌ها حدود ۳۵ سال روی برقراری صلح در خانه‌ها و کمک به زوج‌ها برای اقدامات بهتر در تعارض‌هایشان کار کرده‌اند. کتاب هشت قرار عاشقانه آخرین اثر ان‌هاست. مولفان این کتاب بعد از سال‌ها پژوهش در این حوزه به هشت موضوع مهم در گفتگوی زوج‌ها دست یافته‌اند که صحبت در مورد آن‌ها برای خلق عشقی ابدی ضروری است.

درباره کتاب هشت قرار عاشقانه

همه ما گاهی اشتباه می‌کنیم و در ارتباطات دچار بدفهمی می‌شویم. آن‌جاست که ترمیم رابطه اهمیت پیدا می‌کند. اگر در برقراری رابطه انتظار هیچ اشتباهی را نداشته باشیم، مانند این است که هر وقت به توپ گلف ضربه می‌زنیم، انتظار داشته باشیم داخل سوراخ بیفتد.

این کتاب گفت و شنودهایی حیاتی برای یک عمر زندگی عاشقانه است. بی‌شک، ازدواج باشکوه‌ترین، عالی‌ترین، زیبا‌ترین و مقدس‌ترین پیوند در سراسر گیتی است. پیوندی که در آن دو کالبد جسمانی، ارواح آسمانی و بهشتی خود را به اشتراک ‌می‌گذارند. و اگر نبود این پیوند و یگانگی مقدس، تحمل مصائب و سختی‌های جهان فانی، برای بشر رانده شده، غیرممکن بود. چنانکه ذات مقدس آفریننده، خود گفته:«و پس از آنکه از این مکان رانده شدی، به جهانی سراسر آکنده از رنج و محنت و مشقت فروخواهی افتاد.» پس چگونه است که این موهبت بی‌نظیر و الهی، گاهی سر از مشاجره و منازعه و حتی متارکه در ‌می‌آورد.

این کتاب کمکمان می‌کند:

دوستان بهتر و صمیمی‌تری با یکدیگر باشیم.

با آغوشی باز به استقبال تعارض‌ها و تفاوت‌هایمان برویم.

براساس ارزش‌ها و رویاهایمان معنایی مشترک بسازیم.

کتاب هشت قرار عاشقانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی عاشقانه و شاد پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
جان گاتمن

جان گاتمن با نام کامل جان شوارتز گاتمن، نویسنده و روانشناس آمریکایی و همچنین استاد بازنشسته‌ی روانشناسی در دانشگاه واشنگتن است. او ۲۶ آپریل سال ۱۹۴۲ در جمهوری دومنیکن متولد شد. او ابتدا در رشته‌ی فیزیک و ریاضیات دانشگاه دیکنسون تحصیل کرد و موفق به اخذ مردک لیسانس خود در سال ۱۹۶۴ شد. مقطع فوق لیسانس خود را در رشته‌ی روانشناسی ریاضیاتی در مرکز فنی ماساچوست (MIT) گذراند و در نهایت موفق به اخذ مدرک دکترای روانشناسی خود از دانشگاه ویسکانسین مدیسون شد. حوزه‌ی تخصصی کار او روابط زوجین، ازدواج و طلاق است و سال‌هاست در زمینه‌ی زوج‌درمانی فعالیت می‌کند. او با بینش ریاضیاتی وارد حیطه‌ی مطالعات روانشناسی شد. همین بینش باعث شد که او در طی فعالیت طولانی‌مدت خود به بررسی الگوها و مدل‌های تعامل زوج‌ها بپردازد.

نظرات کاربران

Arghavan
۱۴۰۱/۰۳/۱۷

چرا pdf؟ خواندن کتاب با این فرمت واقعا آزاردهنده‌ است.

sara.kh
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

خیلی جامع و کاربردی بود، به بررسی ۸ مشکل اساسی که بین زوج ها اتفاق‌ می افتد پرداخته و راه حل های رفع این مشکلات را گفته است.من که راضی بودم.

فاطمه
۱۴۰۲/۰۶/۱۵

سلام، در نسخه متنی کتاب ، چه جوری بخش های مورد نظرم رو برش کنم و به اشتراک بگذارم، دلم میخاست امکان هایلایت کردن کردن بخش های مورد نظرم بود که نشد...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۲۴,۰۰۰
۵۰%
تومان