دانلود کتاب صوتی زندگی شما پیام شماست با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی شما پیام شماست اثر اکنات ایسواران

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی شما پیام شماست

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زندگی شما پیام شماست

کتاب صوتی «زندگی شما پیام شماست» نوشتهٔ اکنات ایسواران با ترجمهٔ فرنوش جزینی و گویندگی گشتاسب امجدی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. این کتاب، در فرآیند تدریجی تغییرخویشتن و هماهنگی با خود، می‌تواند همراه خوبی برای شما، اطرافیان و زمین باشد در این کتاب کوشیده‌ام تا نگاهی اجمالی به شیوه‌ای از زندگی داشته باشم، که هم از لحاظ درونی برآورندهٔ نیازهای شما و هم در ظاهر سودمند و مفید باشد. مطالب این کتاب را می‌توانید هم مستقیماً و هم به هر ترتیبی که احساس نیاز می‌کنید، بخوانید و به کار ببندید. هر زمانی که نیازش را احساس می‌کنید و مایلید، می توانید باز هم به آن رجوع کنید. درست همانند بذرهای گلی که زیبایی حقیقی‌اش زمانی آشکار می‌شود که آن را می کارند و آبیاری می کنند. حقایق ژرف برگرفته از میراث معنوی بزرگ جهان، بسیار ساده است و زمانی قدرت درونی خویش را آزاد می‌کند که شما نهال آن را با اندیشه و تمرکز عمیق، درون قلبهای خود بکارید.

درباره کتاب صوتی زندگی شما پیام شماست

در سرتاسر کتاب، اغلب به هشت تمرین ساده از رشد معنوی که خود شخصاً آن را آزموده‌ام، بارها اشاره دارم. هشت تمرینی که بیش از سی سال آن را آموزش دادم. این هشت تمرین روزانه، چکیده‌ای از حقایق عرفانی است که گاهی اوقات با عنوان فلسفهٔ ابدی از آن یاد می‌شود و در آن، عبارت‌های همهٔ عقاید مذهبی دنیا یافت می‌شود: هندو، برهما، بودا، اسلام و زرتشت، یهودی و مسیحی. آن‌ها دربرگیرندهٔ هزاران سال تجربه در هنر جذب حکمت معنوی و بخشی جدایی‌ناپذیر زندگی روزانه به حساب می‌آید.

این هشت تمرین را برحسب نیاز و فرصت‌های زندگی مدرن و فعال امروزی ترتیب داده‌ام. این نکته‌ها برای هر کسی که تمایل دارد زندگی خود را با در اختیار گرفتن ژرف ترین ذخایر و اندوخته‌های خلاقیت و شفقت، پربار سازد، استفاده کردنی است. برای تحقق بخشیدن این برنامه‌ها اصلاً لازم نیست به مذهب خاصی اعتقاد داشت. هر کسی با هر عقیده و مسلکی که دارد می‌تواند از آن بهره ببرد، حتی افرادی که به همهٔ عقاید مذهبی و یا هر مذهب خاصی حساسیت دارند نیز می‌توانند بهره لازم را ازآن ببرند.

تعالیم و دستور کارهای اساسی در این هشت ماده، در متن کتاب حاضر موجود است. افزون بر فهرستی از این هشت دستور و یک راهنما که در صفحه پایانی کتاب دیده می‌شود.

آن دسته تغییراتی که خود ما دوست داریم در دنیای پیرامونمان ببینیم و تقریباً جایی شنیده نشده و فاقد آن جسارت لازم بوده است، امکان دارد بی درنگ از زندگی شخصی خودمان آغاز شود، ما را ایمن تر، راضی تر و مؤثرتر از پیش سازد. هر یک از ما ظرفیت تبدیل شدن به ستونی کوچک را داریم، به نیرویی شفادهنده و حامی در خانواده، در میان دوستان، در محل کار، اجتماع و محیط اطرافمان.

کتاب زندگی شما پیام شماست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب زندگی شما پیام شماست

گدایی که شاهزاده می‌شود

درست همان گونه که در کشورهای جهان سوم یک نوع گرسنگی وجود دارد ــ نیاز به غذا و لباس و مراقبت‌های پزشکی ــ به همین ترتیب، در کشورهای توسعه یافتهٔ غربی مانند کشور ما، نوعی گرسنگی آزاردهنده برای رضایت خاطر وجود دارد، که با قدرت، ثروت و یا شهرت فروکش نمی کند. در درون هر یک از ما میل و تقاضایی انکارناپذیر برای شادکامی وجود دارد و به هیچ وجه مقطعی نبوده و گذرا نیست، نوعی حس معناداربودن، برای آنکه بدانیم ٬که هستیم. بودای مهربان معتقد است، همهٔ ما بدون استثنا در زیر لایهٔ سطحی هشیاری، این میل و کشش را داریم و به نوعی گریبان همهٔ ما را گرفته است. اگر نتوانیم به این عمق نفوذ کنیم و پاسخ این پرسش‌ها را که «چه کسی هستم؟» و «شادمانی ابدی را در کجا می‌توانم جست وجو کنم؟» بیابیم، هرگز به‌طور کامل از زندگی احساس رضایتمندی نخواهیم داشت.

با این همه، امکانش وجود دارد که آهسته اما مطمئن به عمق ناخودآگاه ره پیمود و در آنجا شخصیت خود را دگرگون و متحول ساخت. در حقیقت، ما قادر خواهیم بود از خود شخصیتی تازه بسازیم، می‌توانیم فردی باشیم که همیشه آرزویش را داشته‌ایم. مایسترایکهارت۱، فیلسوف، از این قضیه به‌عنوان شاهزاده شدن گدا یاد می‌کند.

پاتانجالی نویسنده و معلم مراقبه در هند باستان، آن را راجا یوگا می‌نامد. راجا یوگا، یعنی تمرکز فوق‌العاده همراه با آرامش روحی و جسمی و درک احدیت. البته، راجا یعنی پادشاه، پس راجا یوگا، آن آموزش‌های انضباطی است که در همه مذهب‌های بزرگ دیده می‌شود و به واسطهٔ آن افراد عادی به اشراف زاده و بزرگان تبدیل می‌شوند، با تاجی برسرشان و گرزی سلطنتی در دست. اگر از آنان بپرسید «بر چه چیزی سلطنت می‌کنید؟» آنان با اعتماد به نفس کامل می گویند: «ما بر ذهن خود حکومت می‌کنیم و فرمانروای زندگی خویش هستیم.» جرج برناردشاو با همان سبک بی نظیرخود چنین بیان می‌کند: «در جهنم بودن یعنی رانده شده: در بهشت بودن، یعنی هدایت شده.» ماندگاری رضایتمندی، فراتر از دسترس ما خواهد بود، مگر آنکه و تا زمانی که در روند فکری خود معیارهایی برای حاکمیت داشته باشیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان