دانلود کتاب صوتی تو پیشرفت می کنی (میکروبوک) با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تو پیشرفت می کنی (میکروبوک) اثر دانیل لِرنر

دانلود و خرید کتاب صوتی تو پیشرفت می کنی (میکروبوک)

معرفی کتاب صوتی تو پیشرفت می کنی (میکروبوک)

کتاب صوتی تو پیشرفت می‌کنی نوشته دانیل لِرنر و آلن اِشلِتر است که با ترجمه حمیده رستمی و صدای شرگان انورزاده منتشر شده است. این کتاب نحوه دستیابی به موفقیت در دانشگاه و در زندگی را به شما آموزش می‌دهد. این کتاب خلاصه کتاب تو پیشرفت می کنی است. 

درباره میکروکتاب تو پیشرفت میکنی

دانشگاه مکان فرصت‌های تازه است. ولی بسیاری از جوان‌ها به محض اینکه باخبر می‌شوند که در دانشگاه قبول شده‌اند، ناگهان ترکیبی از احساسات همراه با شور و هیجان و آسودگی خاطر و اضطراب وجودشان را فرا می‌گیرد. بعضی‌ها بلافاصله دچار شک و تردید می‌شوند و از خودشان می‌پرسند که آیا می‌توانند در آن محیط جدید، در میان دوستانی تازه و جوامع و محیط آموزشی جدید پیشرفت کنند و موفق شوند؟ اما اگر جوان‌ها از قبل برای این کار آماده شوند، جایی برای نگرانی باقی نمی‌ماند - و توجه به نکات برجسته این کتاب شروعی خوب برای آماده شدن است.

چرا دانشجویانِ این دوره و زمانه خیلی کمتر از دانشجویان نسل های قبل اجتماعی هستند؛ چرا ورزش‎‌ها و تمرینات بدن کلید دستیابی به موفقیت در دانشگاه است؛ و چطور ممکن است تو دو نوع ذهنیت داشته باشی - و فقط یکی ازآنها به درد دوران تحصیلت بخورد.

این‌ها سوالاتی است که پاسخشان را در این میکروکتاب خواهید یافت. این کتاب به شما کمک می‌کند تا زندگی‌تان در دانشگاه را هدایت کنید و موفق‌تر باشید. 

شنیدن کتاب تو پیشرفت می‌کنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دانشجویان و داوطلبان ورود به دانشگاه مخاطبان این میکروکتاب‌اند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶,۰۰۰
۵,۴۰۰
۱۰%
تومان