دانلود کتاب صوتی چرا بیت کوین بخریم با صدای کمیل سلیمان‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا بیت کوین بخریم اثر متیو آر.کریتر

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا بیت کوین بخریم

معرفی کتاب صوتی چرا بیت کوین بخریم

کتاب صوتی چرا بیت کوین بخریم نوشته متیو آر.کریتر است. این کتاب که با ترجمه امیرحسین فاضلی و صدای کمیل سلیمان‌پور منتشر شده است. این کتاب شما را در رابطه با ورود به دنیای رمز و رازها راهنمایی می‌کند.

درباره کتاب چرا بیت‌کوین بخریم

بیت‌کوین شکل جدیدی از پول دیجیتال است که سال ۲۰۰۹ توسط ساتوشی ناکاموتو اختراع شد. مردم بیت‌کوین را یک حباب، یک طرح کلاهبردارانه و یا ترفند پانزی۱ لقب می‌دادند. اکنون باوجود تمام حرف‌وحدیث‌ها بیت‌کوین هنوز زنده است. شگفت‌آورتر اینکه، بیت‌کوین بار دیگر رکوردشکنی کرده است.

نویسنده در این کتاب اطلاعات کاملی درباره بیت‌کوین به شما می‌دهد. این که اهداف قیمتی بیت‌کوین چیست؟ باورهای غلط راجع به بیت‌کوین کدامند؟، شیوه خرید و ذخیره کردن بیت‌کوین چگونه است. اصول مرتبط با بیت‌کوین کدامند و....

شنیدن کتاب چرا بیت کوین بخریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کسانی که می‌خواهند وارد این عرصه شوند و یا اطلاعاتی در زمینه بیت‌کوین به دست آورند، مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب چرا بیت کوین بخریم

همچون جاعلان، آنهایی که می‌توانند اسکناس جدید چاپ کنند (مثل بانک‌های مرکزی) و نهادهای نزدیک به چاپ اسکناس (مثلاً وال‌استریت در آمریکا) با نادیده‌گیری ضرر پس‌انداز افراد جامعه، از این فرصت برای خود بهره می‌برند. وال‌استریت از نرخ بهرهٔ پایین و چاپ اسکناس لذت می‌برد و رابطهٔ تنگاتنگی با خزانه‌داری و بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) دارد. یک شبکهٔ همکاری بین وال‌استریت، صندوق‌های پوشش ریسک، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی، دپارتمان‌های اقتصادی دانشگاه‌ها، اتاق‌های فکر، فدرال رزرو، خزانه‌داری آمریکا و سایر نهادها وجود دارد که ضمانت‌گر ادامهٔ چاپ اسکناس است. به همین خاطر است که جنت یلن هم به ریاست فدرال رزرو می‌رسد و هم وزیر خزانه‌داری می‌شود. و جروم پاول پله به پله از صندوق‌های خصوصی به بانک مرکزی می‌رسد. تمرکزگرایی و مصادرهٔ مقررات همواره منجر به استبدادگرایی مالی می‌شود.

وقتی این امکان فراهم باشد که تنها با یک کلیک در کامپیوتر فدرال رزرو دلارهای جدیدی تولید کرد، مقابله با این وسوسه سخت می‌شود. سال ۲۰۲۰ دولت ایالات‌متحده بدهی زیادی به بار آورد و فدرال رزرو بخش اعظمی از این بدهی را با اسکناس‌های تازه منتشرشده تسویه کرد. این متد پرداخت بدهی به‌واسطهٔ انتشار پول به این معناست که دلار آمریکا همچنان با سرعت قدرت خرید خود را از دست می‌دهد.

وقتی مقدار زیادی پول چاپ کنید، قدرت خرید هر پولی (خواه قدیمی باشد یا جدید) پایین می‌آید. همبرگر، خانه و خدمات درمانی گران می‌شوند. تورم به‌سان مالیاتِ پنهان روی همه‌چیز است. این‌گونه است که دولت و بانک مرکزی بدون افزایش مالیات یا هر اقدام خاص دیگری، جیب مردم عادی را خالی می‌کنند. دولت‌هایی که بدهی‌های کلانی به پول رایج در کشور خود دارند، اغلب ارزش پول خود را پایین می‌آورند، ازاین‌رو می‌توانند بدهی‌های خود را با واحدهای ارزی تنزل‌یافته تسویه کنند.

این را با طلا مقایسه کنید. بانک مرکزی نمی‌تواند با یک کلیک طلای جدیدی را منتشر کند. طلا حقیقتاً کمیاب است و همچون ارزهای بی‌پشتوانه در بازار دستخوش تغییرهای عظیم نمی‌شود. طلا، بی‌طرف و غیرسیاسی است و در معرض نوسان‌های بانک مرکزی نیست. و برخلاف ارزهای بی‌پشتوانه، قدرت خرید طلا پابرجاست. دو قرن پیش، با یک اونس طلا می‌توانستید لباسی شکیل بخرید و امروز نیز با همین میزان طلا، می‌توان چنین کاری را انجام داد. با دو اونس طلا می‌توانستید یک اسب بارکش بخرید و امروز نیز می‌توانید با همین میزان طلا، یک اسب بارکش بخرید.

نظرات کاربران

کاربر ۴۶۷۷۱۰۶
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

سلام درپی بیت کوین درسال 2022 هستم درایالات متحد مهدی خانمرادی هستم. بین گوین ودر برنامه ودر 17000 ملبارد بدکار هستن ودرگوپن بهتماشبرداشتن 09358068811

leyli
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

هوچ

دکتر علي رستمي ابيوردي
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

نظری ندارم...

زمان

۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۹۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۹۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان